Így működnek az Atelier Resleriana: The Red Alchemist & the White Guardian rendszerei

  • Írta: zoenn
  • 2025. július 11.
  • Videó
Link másolása
A Koei Tecmo egy új videóban mutatja be a Atelier Resleriana: The Red Alchemist & the White Guardian játékmenetét működtető rendszereket. Beleérve a többszörös akciót engedélyező körökre osztott harcokat és a tárgyak mixelésének lehetőségét is.

Szeptember végén érkezik az Atelier Resleriana: The Red Alchemist & the White Guardian, amely ugyanabban az univerzumban és idővonalon játszódik, mint a hamarosan megjelenő új Atelier Resleriana-játék. A sztori ugyanúgy Weltex legyőzése után játszódik, ám egy új történetet ismerhetünk meg, melyben Rias Eidriese és Slade Caluslyter kalandjait élhetjük át. 

A játékmenet során a cél az, hogy a lehető legtöbbet hozzuk ki a harcok során a hősökből és a csapattársakból. Többszörös akciót hajthatunk végre a támogató karakterekkel, így egy körbnan akár három akciót is végrehajthatunk egymás után. A játékosok tárgyakat is bevethetnek közben, egyfajta keveréket hozva létre belőlük az extra hatások kedvéért. 

Szó esik még az egyesítő mérőről és az egyesítő támadásokról is, illetve a tárgyak szintetizálásának lehetőségéről is, amely új tulajdonságokkal vértezi fel meglévő cuccainkat. 

Lantarna kontinensének bejárása közben véletlenszerűen változó kazamatákba, avagy Dimenziós Ösvényekbe is lemerészkedhetünk. Minél magasabb nehézségi szintet választunk, annál értékesebb összetevők és jutalmak ütik a markunkat. 

Az Atelier Resleriana: The Red Alchemist & the White Guardian szeptember 26-án landol PC-n, PS5-ön és Nintendo Switchen. 

1.
1.
gegory
Csak rá jött Koei Tecmo, hogy rossz irány a realtime harcirendszer és visszatértek a körökre osztottra. Csodás! ÉS visszatér a szintetizálás ami alapja a játéknak és nem csak bedobálod a cuccokat és kész :D
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...