Cyberpunk 2077 - közeleg az 1.2-es javítás

  • Írta: Baloo
  • 2021. március 20.
  • Letöltés
Link másolása
Lassan célvonalba ér a Cyberpunk 2077 második nagyobb frissítése, aminek eredetileg még februárban kellett volna megjelennie, azonban a CD Projekt RED-et ért hackertámadás lelassította a fejlesztését.

Február végén már előre jelezte a lengyel stúdió, hogy kénytelenek csúsztatni a Cyberpunk 2077 1.2-es javításán, hiszen az őket ért hackertámadás alaposan keresztül húzta a számításaikat. Most azonban úgy néz ki, hogy jól haladnak a srácok a foltozgatással, és hamarosan megjelenhet a legújabb update, aminek a részleteiről nemrég pár érdekességet el is árult a fejlesztőcsapat.

Az új patch élesedése után például végre realisztikusabb lesz a rendőrök viselkedése, így a zsaruk nem fognak hullámokban mögénk teleportálni, amint elkövetünk valami törvénybeütközőt. Sőt, bizonyos esetekben először csak egy drónt küldenek majd ki, hogy feltérképezze az adott szituációt.

Szintén átalakul majd az autók viselkedése, amiket ezután már könnyebb és reszponzívabb lesz irányítani, illetve ugyanez vonatkozik majd V mozgására is, akinek pedig a közelharcok alatt bevethető kitérő mozdulatát végre átrendelhetjük majd másik billentyűkre.

43.
43.
Közben feltették az 1.2 patchnotes-t. Olyan hosszú, hogy már a tizedénél abbahagytam az olvasást.
42.
42.
delphijos
#37: Poersze nem az óvodás YT összehasonlító videókra gondolok, mert annak tényleg semmi értelme, de az RDR-hez ők maguk hasonlították. Hogy mint OW jobban fog működni.
41.
41.
adamsfamily
#35: Azon kívül,hogy nem futott jól,volt más gondja is a játéknak,ami a pc változatban is jelen volt.Például maga az,hogy full hülyék a rendőrök és az AI.Az IGN mégis 9 pontot adott rá,utána meg sunyi módon elkezdett kihátrálni,miközben a kritikájukkal azért ők is erősen aktív résztvevői voltak az emberek félrevezetésének.Utána meg 2 hónapig napi szinten írták a hangulatkeltő cikkeket és fejték a CP 2077 botrányt clickbait cikkeikkel.
40.
40.
Beniciodeltoro
:)))))

https://www.youtube.com/watch?v=ioiU3dtuc9k
39.
39.
pityke0211
Én azt (sem) értem, hogy mi ez a mekengés a rendőrök miatt. A 150 órás végigjátszásom alatt egyetlen egyszer fordult elő, hogy egy véletlen gyalogos gázolás miatt köröztek, de az is eltűnt fél perc alatt.
Most vagy az van, hogy valami idióta rájött erre a bugra és most mindenki kipróbálja, hogy utána szidhassa miatta a játékot, vagy a játékosok nagy százaléka tényleg szociopata, és élvezetből civileket gyilkolászik a játékokban. Akármelyik is, elég szomorú.
38.
38.
GemForge
#35: Éppen erre céloztam. Ha a cikkeket gondolkodó újságírók írják, akkor gondolkodjanak, mielőtt értékelnek. Vagy éljenek óvatos distinkcióval a PC-s változatot illetően. Már ha az olvasók érdekeit tartják szem előtt. Ha a kiadóét, akkor persze nem szóltam...
37.
37.
Ooorky
#36: Amennyire én emlékszem néhány debilen kivül senki sem hasonlította a rdr-hez vagy gta-hoz.
36.
36.
br1Koo
#33: Szerintem a modern játékok fő problémája az a halom pénz ami a marketing mögött áll.. Azért hitte el mindenki hogy ez a játék megváltó lesz, mert a CDPR marketing szárnya olyannyira beleállt a reklámba, a játék hypolásába, hogy mindenki benyalta, mert a játéknak tényleg nagyon jó stílusa és világa van, ami elképesztő eladhatóvá teszi. Ezért amikor az emberek megvették és nyomták a sztorit azt látták, hogy ez egy nagyon jó játék, így nem is váltották vissza a programot, gondolván a maradék része is ennyire jó. Aztán amikor letértek a főcsapásról, megcsinálták a nagyobb mellékküldiket hirtelen kiderült hogy nagyon az agyatlan lövöldén kívül nem lehet mit csinálni a városban. ITT derül ki először hogy nincs AI, hogy az egész játéktér csak egy díszlet. Ezt piacra dobni, úgy hogy azt állították az RDR2-t verni fogja ezen a téren azért elég necces, mert az RDR2-ben a játéktér szerintem soha nem látott módon volt interktív és valósághű, amit a legtöbb játékos ki is használt, így pontosan tudták hogy mi is a tuti. Ezek után pedig már nem lehet a játékot visszaváltani, ami nyílván jogos, hisz ha végigvitte az ember a sztorit meg a mellékküldiket akkor ne ugráljon, ugyanakkor óriási csalódás, hogy egy ilyen jól kinéző játékban nem lehet mit csinálni a daráláson kívül, a járművezetés borzalmas, a fizika bugos, AI nincs, gyűjtögetni való cuccok se nagyon (minden generic loot amit talál az ember), tehát gyakorlatilag csak a várost tudod kipucolni a bünözőket, meg a sidegigeket tudod teljesíteni ami kb ugyan az.
Egyszerűen mindenki előtt elhúzták a mézesmadzagot és kiadtak egy félkész játékot buta OW elemekkel, mert azt látták ezeket veszik. Csak a legtöbben nem ezt a gyerekeket lekötő butuló játékot várták.
35.
35.
delphijos
#33: Arra a részre reagálnék ahol a sajtó felelősségét firtatod. Az igazsághoz tartozik hogy a konzolos változatot megjelenés előtt nem tudták tesztelni, ott nem az volt hogy elhallgatták. Miután meg megjelent, akkor már késő lett volna arról írni hogy nem fut jól....
34.
34.
GemForge
#33: Bocs a melléütésekért... :)
33.
33.
GemForge
Sztem elszúrták a kommunikációt, a régi gépeken szarul és kiábrándítóan fut, amit elhallgattak a játékosok elől. Gondolom, hogy ezt belátva volt a visszatérítés, ami azért korrekt dolog volt.a maga módján. Remélem, hogy mindenki vissza is tudta váltani, aki szerette volna, mert 18-19-et kidobni az ablakon egy bughalomért tényleg őrjítő.
Én is első nap vettem meg, de Ps5-ön egészen tűrhető volt a játék már akkor is, szal én inkább megtartottam a magamét. Azért ez a cucc valóban nem akkora zakó, mint a No Man Sky, hiszen ebben már a megjelenéskor annyi tartalom volt, amely előtt csak kalapot lehet emelni. Viszont pont attól szólt ekkorát, mert
1. A CP rajongótábor sokkal nagyobb volt.
2. Sokan tényleg a csodát várták, amely azért nem a CP megjelenésével öltött testet.
3. ...és persze benne van az egészben a sajtó kicsit olvasókat/játékosokat lenéző/cinikus/kiadóval összekacsintó hozzáállása, hogy a szerkesztőségi millás csúcs PC-kkel végzett teszt után nem (akarták) végiggondolni, hogy higy futhat ez Box1-en.
Ha viszont valaki némi tapasztalattal, óvatosan kezelve az ígérgetéseket előre látta, hogy kb mi lesz ebből megvalósítható és azt is sejtette, hogy ez helyenként max 15-20 fps-sel fut majd box/ps4 kombón, akkor ott nyilván kisebb volt a csalódás is. Mert már az is önmagában csoda, hogy bárhogyan elfut a régi masinákon ez a programszörny, amely azért dimenziókat ver vállalásaiban a konkurenciára.
Az más kérdés, hogy a remdőrök megérkezésének rutinja meg úgy sikerült, amelyre talán már a C64-es érában (Amigásban tuti) is csak húztuk volna a szánkat.
Szóval aki dühöng, annak igaza van.
Ha azonban vissza tudta váltani a programját a boltban, akkor ez már csak félig jogos és félig csak hiszti.
Ha meg nem váltotta vissza, ajjor miért nem tette meg és miért a "megtartom, de anyázok" álláspontot választja? Mondjuk ez tényleg érdekelne...
Aki meg védi a CP-t annak is igaza van, mert tényleg vannak platformok, ahol a játék ( olyan élményt adva, amit eddig szinte semmi) szinte tökéletesen fut.

Szal összességében én a sajtó felelősségét firtatnám, hogy legalább az olvasni tudó gémerekben kelhettek volna némi szkepszist az épp megjeleő CP2077 7-8 éves harveren történő tervezett futtatásácal kapcsolatban.
Mert a játékosok anyáznak (joggal), a kiadó elnézést kér (joggal), a programozó magyarázkodik (joggal), de a sajtó meg "objetív" (haha) módon hallgat, mint xar a gazban. Onnan is kellene ám magyarázat, hogy tapasztalt/sokat látott tesztelőik szemüvege mitől (mekkora összegtől) homályisidik el annyira, higy elfelejtsék felhívni a nagyérdemű figyelmét a nyivánvalóra? Ha pedig az egész, csak félreértés volt, akkor is illene tisztába tenni a dolgokat.
Szerintem.
32.
32.
delphijos
#8: Mondjuk ahhoz hogy egy stúdió mikor jelent be valamit, konkrétan a programozóknak / fejlesztőknek aztán semmi közük nincs.
31.
31.
Heldengeist
#24: A Witcher 3 megjelenése közel sem volt katasztrofális, de azért arról is elmondható, hogy minden volt, csak bugmentes nem.

A Cyberpunk pedig nem a Witcher 3. A CDPR-nek is egy tanuló munka volt olyan játékstílusban, amit még nem csináltak és az előző játékukból sem hiszem, hogy sok assetet újra tudtak hasznosítani, ami a Witcher 2 és 3 között azért lehetséges.

A CP megjelenését alaposan eltolták, ez tagadhatatlan, és mélyebb problémák vannak a játékkal annál, minthogy bugos, az is tagadhatatlan. Ha rendesen kikupálják, akkor lesz ebből egy 7.x pontos játék, de nem kellene úgy beállítani, mint a játéktörténelem legnagyobb melléfogását.

A botrány gerincét szerintem még mindig az adja, hogy a játékosközösségnek mostanra lett elege, az EA/Activision/Bethesda-féle elcseszett megjelenésekből, illetve hogy most egy szeretett és tisztelt stúdió fogott mellé.
30.
30.
szekeres91
Remélem az autó/motor nézet váltását is sikerül megoldaniuk, mert 10-20 másodperceket várni hogy valami történjen nem frankó.
29.
29.
Vis Major
#28: Vis_Major07 vagy Toth Zoltan
Várlak Ps-en.
28.
28.
Ooorky
#27: Nyugodj le duken és menj vissza bf-ezni a ps-eden, mivel az általad felsoroltak fele meg sincs neked.
24.
24.
Rókalesőcipő
#22: Szerintem meg egyszerűen a world designereket és grafikusokat kivéve rossz munkát végeztek. A Witcher 3at szinte napra pontosan 4év alatt rakták össze (witcher 2 megjelenés 2011 május 17, witcher 3: 2015 május 19) és egy mestermű lett. Itt ha a bejelentéstől számítjuk akkor 7év 11hónap, ha a Blood and Wine DLC utántól akkor 4év 7hónapjuk volt rá hogy normálisan leprogramozzák. És nem sikerült. És arra is nagyon kíváncsi leszek hogy az élesedés után milyen új bugok jönnek majd be. Pl a Biomonitor nevű kiberver az 1.05 óta egyszerűen nem működik. És azóta volt az 1.06, 1.1, 1.11 most az 1.12nél toporgunk és nem sikerült javítani. Sok helyen mintha a varsói számtek szakközép negyedikesei csinálták volna.
23.
23.
Rókalesőcipő
#20: Nekem olyan volt hogy Panamék új táborában az egyik batár 8kerekű tetejéről ráugrottam egy szemetes zsákra és egyből kakukk. De mint már lejjebb is írtam, regényt tudnék a bugokról írni.
22.
22.
Heldengeist
#8: Amennyire tudom, itt nem is a befektetőkkel volt a legnagyobb gond, hanem állami támogatást is kaptak a projektre, amit vissza kellett volna fizetniük, ha nem jelenik meg a játék még tavaly. Azt hiszem, valami 7 és fél millió dollárnyi összegől szóltak a hírek.
21.
21.
xanatos0911
#17: Rendben. Gratulálok ;)
20.
20.
KaziHun
Ez a játék még nagyon sok patch után lesz normálisan használható. Tegnap 1.11 alatt felugrottam egy kb. 50centis párkányra és azonnal meghaltam. A gond az, hogy tele van ilyen random bugokkal és inkább a mellékküldetések alatt jönnek elő.
17.
17.
sasncore
#14: Miért baj hogy nem tetszik? Mást ígértek, éveket vártunk rá. Egyszerűen fogyatékosok vagytok hogy ezt nem értitek meg. A javításokról nem beszélve, ott is csak a hazudozás.
16.
16.
Rókalesőcipő
#9: Főleg úgy hogy a város és a környező sivatag tényleg gyönyörű, a grafikus részleg előtt le a kalappal, de mikor tényleg játszol és nem csak valamelyik kilátóból nézelődsz, akkor jön le hogy mennyire pocsék és trehány a programozói munka. Hogy kb 2 percenként botlassz kisebb-nagyobb bugokba. Ha harcolsz egyet akkor a megölt ellenfelek közt tutira lesz olyan amit nem lehet kilootolni, mert a loot beesik a talaj alá. Vagy nemrég tudtam meg hogy állítólag 30valahány perk nem is működik, több cyberware is bugos. Jelenleg a 3adik végigjátszásom elején vagyok, 236 órám van a játékba GOG szerint és regényt tudnék írni a bugokról amikkel már találkoztam. Volt több olyan is hogy újra be kellett tölteni egy korábbit. És ami különösen gáz, hogy azt mondják nem csak ez a pár dolog lesz az 1.2ben De mégis ezeket emelték ki, vagyis a többi dolog még ezeknél is jelentéktelenebb lesz.
15.
15.
playstation4
Ez az 1.2 patch kb mikor jön és PS prón a felbontáson is javítani fog?mert remélem igen
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...