A Microsoft eléggé ráfeküdt arra, hogy minél több játék támogassa az FPS Boost funkciót, aminek a segítségével alaposan feltekerhető a képfrissítési szám az újgenerációs konzolokon. Nemrég a From Software népszerű Dark Souls-szériájának harmadik illesztése részesült az említett fícsör előnyeiből.
A 2016-ban megjelent Dark Souls III sem az Xbox One X, sem a next-gen gépek boltokba kerülése után nem részesült külön ráncfelvarrásban, így kénytelenek voltunk a 900p-s felbontással és a 30 fps-es limittel megbarátkozni az erősebb masinákon is - egészen mostanáig. Xbox Series-konzolokon ugyanis az utóbbi korlátozás végre 60 fps-re lett módosítva, amit a játék - a Digital Foundry mérései alapján - többnyire gond nélkül tart is. Ezenkívül az új gépek SSD-jét is kamatoztatja mostantól a Dark Souls III.
A probléma, ami kicsit beárnyékolja ezt a jó hírt, hogy a felbontás az új konzolokon is változatlan maradt, és azért a 4K-s képernyőkön eléggé kiábrándítóan fest a 900p. Remélhetőleg a From Software hamarosan ezt a kis kellemetlenséget is orvosolja majd egy patch segítségével!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.