Warzone - már sosem térünk vissza Verdanskba?

  • Írta: Shifty
  • 2022. március 28.
  • Hír
Link másolása
A Call of Duty: Warzone esetében visszatérő probléma, hogy óriási a játék helyigénye. Ugyan ezt sikerült korábban mérsékelni, úgy néz ki, a probléma nem teljesen oldódott meg, és ez bizony megakadályozhatja Verdansk visszatérését is.

Tavaly decemberben mutatkozott be a Call of Duty: Warzone legújabb pályája, a Caldera, ami mellett jelenleg még egyetlen helyszínen, a napokban megújult Rebirth Islanden lőhetjük halomra egymást.

Vannak azonban olyan rajongók, akik szívesen visszatérnének a Warzone eredeti térképére, a több ízben is megváltoztatott Verdanskra, azonban technikai okok miatt valószínűleg a nagy visszatérés már sosem valósulhat meg. 

A népszerű streamer, TeeP nemrég interjút készített a Raven Software egyik munkatársával, Josh Bridge-dzsel, méghozzá a játék jövőjét illetően. Fel is merült a kérdés, miszerint tervezi-e a csapat, hogy az Apex Legendshez hasonlóan esetleg rotálja a nagyobb térképeket, ami azt jelentené, hogy bizonyos eventek erejéig, vagy hosszabb időre, módosított formában visszatérhetne Verdansk, amíg a fejlesztők Calderát kalapálják.

Bridge elárulta, hogy nagyon szeretnék, de sajnos technikai akadályok miatt nemigen lehetséges, hogy ez megvalósuljon. A telepítéshez szükséges helyigény ugyanis minden ilyen alkalommal drasztikusan megnőne, a Call of Duty: Warzone pedig már most is elképesztően helyigényes játék, hiszen PC-n 80 GB körül eszik, PlayStation 5-ön pedig 120 GB tárhelyet kell miatta szabadon hagynunk. Ennek pedig az az oka, hogy a játék által használt motort eredetileg nem battle royale-játékokra, vagy többszöri, különböző integrációkra tervezték. Ahogy Bridge fogalmazott, Verdansk soha nem azzal a céllal született meg, hogy aztán több mint 180 különböző fegyvert támogasson.

Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...