Filmszerű történetmesélés terén úttörő dolgokat ígér a Marvel 1943: Rise of Hydra

  • Írta: zoenn
  • 2024. december 18.
  • Hír
Link másolása
Amy Hennig csapata nem titkoltan filmszerű akció-kalandjátékként képzeli el a Marvel 1943: Rise of Hydra-t, ám e téren is számíthatunk úttörő dolgokra tőlük. Az már biztos hogy Wakandát is bejárhatjuk benne.

A Legacy of Kain- és az Uncharted-sorozatot felügyelő Any Hennig hosszú és elismert múlttal rendelkezik a sztoriközpontú filmszerű akció-kalandjátékok terén, úgy csapatával, a Skydance New Media-val is hasonló magasságokba szeretne eljutni, sőt!

A hölggyel nemrégiben az Entertainment Weekly interjúzott a Marvel 1943: Rise of Hydra kapcsán. Hennig kijelentette, hogy a Marvel 1943-mal egy "közös, kanapéba süllyedős" élményt szeretne nyújtani, hasonlóan az Uncharted-játékokhoz.

"Új stúdióként filmszerűen prezentált játékokkal próbálunk meg úttörő dolgokat letenni az asztalra. Úgy próbáljuk be bevonzani az új embereket, hogy olyasmit hozunk létre, amit már ismernek és szeretnek, de új formában kapják meg." - fogalmazott a designer.

Hennig szerint ehhez nagyban hozzájárul a Marvel 1943: Rise of Hydra grafikai minősége, amely fotorealisztikus látványt kínál, miközben a fejlesztőcsapat arra is fókuszál, hogy az akció és prezentáció megalapozott legyen. Szerinte a túl sok CG sem tesz jót a filmeknek, de céljuk az, hogy el tudjuk felejteni, hogy éppen egy játékot látunk.

A 2025-ben megjelenő Marvel 1943: Rise of Hydra egy olyan világjáró történetet mesél el, amely számos különböző helyszínre viszi el a játékosokat. Occupied Parist már ismerjük, ám a legújabb artwork szerint Wakandában is megfordulunk majd.

2.
2.
Csoki80
Itt is végigpofázzák az egész játékot...
1.
1.
Shao Kahn
Szerintem ez teljesen olyan lesz, mint a 2016-os Marvel's Avengers játék. Nekem azzal csak az volt a bajom, hogy szerintem inkább film volt mint játék. Bármennyire is kiváló volt a története, szerintem gond volt az, hogy pl. nem volt nyílt világú, csak arra lehetett menni, amerre a program akarta. Nem lehetett befolyásolni az előre megírt eseményeket, minden akciójelenet és esemény scriptelt volt benne, nem lehetett karaktert választani a küldetések előtt stb. ilyen apróságokra gondolok.Más szóval szerintem egy interaktív film volt a játék (a szükségesnél kevesebb döntési-választási-játszási lehetőséggel), és tartok tőle, hogy ez a Rise of the Hydra is ilyen lesz. Gondolom ez csak engem zavar, másokat nem, de nekem ez a véleményem. Ja és szerintem látatlanban egyszerjátszós lesz, mint az avengers.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...