Időutazás, harc és kapcsolatok: részletes betekintő a Digimon Story: Time Stranger rendszereibe

Link másolása
Az új (japánnyelvű) előzetes részletesen bemutatja, milyen rendszerekre épül az októberben érkező Digimon Story: Time Stranger. Az új RPG egyszerre hoz időutazást, klasszikus szörnygyűjtögetést és a mély harcrendszert.

A Bandai Namco és a Media.Vision új Digimon-történetének fókuszában egy ismeretlen robbanás és az ebből fakadó világösszeomlás áll. A játékos egy titkosügynök szerepében, múltbéli ébredése után próbálja feltárni az események mögötti rejtélyeket, miközben újraírja a sorsot. A sztori külön érdekessége a párhuzamos világok – a modern Tokió és a különleges Digitális Világ – közötti mozgás, ami teljesen új játékmechanikát, felépítést és küldetésstruktúrát kínál.

A harcrendszer a klasszikus körökre osztott alapokat kombinálja modern stratégiai elemekkel. A több mint 450 Digimon széles taktikai lehetőségeket biztosít, a testreszabási opciók pedig lehetővé teszik a játékstílushoz igazított formációkat. Az új trailer (noha egyelőre csak japán nyelven) bemutatja a különböző digitális világbeli területeket, NPC-ket, és egyedi mellékküldetéseket is, amelyek tovább mélyítik az élményt.

A játék címe – Time Stranger – egyébként valószínűleg egy finom kis utalás a 2001-es Time Stranger Kyoko című mangára, amely szintén idősíkokon átívelő történetet dolgozott fel. Bár nincs hivatalos kapcsolat a két alkotás között, a párhuzam jól mutatja, hogy a japán popkultúra időutazás-tematikája továbbra is élő inspirációként szolgál a jRPG-k számára.

A Time Stranger egészen új mezőbe emelheti a Digimon-franchise történetmesélését és játékmeneti mélységét, miközben a retro-nosztalgia és a modern RPG-k közti hidat is megpróbálja megteremteni.

Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...