Az Arc System Works újabb meglepetése: érkezik a Dear Me, I Was… interaktív, szöveg nélküli kaland a Switch 2-re
- Írta: Baraaju
- 2025. június 29.
Az idén nyáron már meg is jelenő játék vizuális középpontjában rotoszkopós technikával animált, akvarellfestés-stílusú karakterek állnak, akiket Kanasaki Taisuke – a Hotel Dusk: Room 215 és az Another Code alkotója – álmodott meg, élőszereplős felvételek alapján.
A rendező Taguchi Maho, a producer pedig Endo Ryohei, akik Kanasaki-san művészeti vezetésével együtt alkották meg az érzelmes és mély történetet, ami egy nő életéről szól: vagyis az őt ért örömökről, bánatokról és fejlődésről.
A játékban nem lesz dialógus, cserébe a hangulat, testbeszéd és környezet mesél; ezért nevezi az Arc System Works "szöveg nélküli interaktív kalandnak". A fejlesztők külön hangsúlyozták, hogy a játék nemcsak történetmesélés, hanem élmény is: a játékos “újraélheti” a főhős mindennapjait; a napokat, amelyek mások életével is összefonódnak.
A showcase trailer ígéretes képeket villantott fel: egy lassú, hangulatos narratívát sejtet, ami valószínűleg tanulságokat és elgondolkodtató elemeket fog tartalmazni. A játékinterfész pedig egészen minimalista lesz: sem felirat, sem narráció, csak a játékos és az érzelmes vizuális történet. Úgyhogy a Dear Me, I Was… egy személyes, reflexív játék lehet azok számára, akik értékelik a dizájnt, a művészi megoldásokat és a mély érzelmi hatást.
Úgy tudjuk, a játék eShop-exkluzív lesz, tehát a fizikai kiadások hívei csalódhatnak, de ki tudja, ha nagyon sikeres lesz, talán megörvendeztetik a rajongókat egy deluxe dobozos verzióval. Szóval ez a szép kis ékszerdoboz az idei nyár egyik legérdekesebb Switch 2 újdonsága lehet, emellett pedig azt bizonyítja, hogy a stúdió a tőle megszokott fighting játékoktól is el tud rugaszkodni.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.