A God of War stúdiójának új játéka a pletykákkal ellentétben nem sci-fi lesz, nem is új IP, de újszerű
- Írta: Baraaju
- 2 napja
Jason Schreier újságíró, akitől már korábban is számos érdekes információt tudtunk meg videojátékokról (és akinek a szavait mindeddig elég hitelesnek szokták tartani), azt állította Barlog új játékáról, hogy „Nem egy új IP, de lehet, hogy olyan érzést kelt. Talán ezért vannak félreértések… A sci-firől szóló pletykák teljesen nonszenszek.”
Ez az állítás azt is megerősíti, hogy a játék nem licencelt cím, és nem egy teljesen ismeretlen világot kezd el megismertetni velünk.
Emlékezetes, hogy a God of War: Ragnarök után határozottan állították, nem tervezik trilógiává bővíteni a sorozatot, helyette egy új irány kijelölése lett a cél: a stúdió lényegében szétszóródott különböző projektek között.
Egy korábbi interjúban Cory Barlog elmondta, hogy a God of War (2018) megalkotásánál az volt a cél, hogy újraélesszék a klasszikus PlayStationös játékérzetet modern köntösben, miközben megtartják a sorozat gyökereit.
Ez az elv most is látható, és a „nem új IP, de friss élmény” üzenet ugyanabba az irányba mutat: a stúdió valószínűleg egy meglévő sorozaton belül próbál meg merőben új játékmechanikát, hangulatot vagy narratívát létrehozni, ami egyszerre hordoz ismerőset és újat.
Ez a készülő projekt így nemcsak a stúdió rajongói, hanem az egész PlayStation-közösség számára ígéretes lehet, ahogy Barlog korábbi munkája is megerősítette a stúdió stílusának megújítását.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.