A Maverick Hunter kódnevű alkotás vérbeli sci-fi FPS lett volna, a projekt felett a Mega Man atyja, Keiji Inafune szorgoskodott egy rajongókból verbuvált tehetséges csapat élén. A szakember viszont 2010-ben távozott a Capcomtól, így a karakter születésének 25. évfordulójára szánt reboot már soha nem készül el - tudtuk meg a Polygon magazintól.
A siker szerintük a belső nézetű lövöldözős játékok műfajában rejlett. Keiji az austini Armature Studio-val (ami jelenleg a Batman: Arkham Origins Blackgate-et hegeszti serényen) készítette a produktumot. Az új Mega Man páncélja erősen emlékeztetett volna Iron Manére. A Maverick Hunter tematikusan a Mega Man X mitológiájára épült volna, így a platformjátékból egy mély, sötétebb hangulatú spin-off született volna.
A játék hű maradt a Mega Man X-hez, szerepelt benne a karunk helyén lévő ágyú, az X-Blaster, de hősünket egyéb különleges képességekkel is felvértezték - beleértve a falugrást, a platformelemeket -, és a klasszikus karakterek is visszatértek volna. A játék prototípusa játszható volt, annak ellenére, hogy csupán hat hónapot dolgoztak rajta. Inafune távozásával, a sorsa szép csendben megpecsételődött.
Nem csupán az Armature-féle Mega Man-FPS volt az egyetlen projekt, amit még a bejelentés előtt elkaszált a Capcom: a Mega Man Legends 3, a Mega Man Universe és Mega Man Online is hasonló sorsra jutott. Kár értük!
Egész jól nézett volna ki.
Gondolom az ellenfelek is többfélék lettek volna?
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.