A váratlan népszerűségnek örvendő PEAK egy hegymászós játék, amelyben nemcsak egyedül, hanem barátainkkal együtt is nekivághatunk a sziklás szirteknek. Utóbbi opció tartogatja természetesen a legnagyobb izgalmakat, ugyanis azon felül, hogy többedmagunkkal vághatunk neki a hatalmas hegyeknek, segíthetjük egymást is akár közvetlenül (például felhúzhatjuk társunkat a sziklaszélen), akár eszközök segítségével, mint például kötelek kihelyezésével. Az új kaland az elmúlt napokban meglepően sok játékost ragadott magával – ebben valószínűleg az is szerepet játszott, hogy a tartalomgyártók körében is rendkívül népszerűvé vált.
Ami a számokat illeti, igazán grandiózus sikert könyvelhetnek a fejlesztők. A kevesebb mint egy hónap leforgása alatt – egészen pontosan 26 nap során – 18 millió dolláros bevételre tettek szert úgy, hogy az alapból is nyomott, 7,49 eurós ár mellé még egy 4,95 eurós induló-akció is belefért az első héten. Ráadásul ebből az összegből már levonásra került a Steam 30%-os részesedése – mely önmagában ezúttal szintén 10 millió dollár feletti összeget jelent.
Az biztos, hogy ezzel az idei év egyik legnagyobb indie sikere lett, és elnézve, hogy jelenleg is majd 100.000 ember vág neki a legmagasabb hegycsúcsoknak a Steamen, a végső eredmények valószínűleg még impozánsabbak lesznek.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.