Annak ellenére, hogy manapság egyre komolyabb kérdéssé válnak a játékok monetizációs lehetőségei, nem minden fejlesztő gondolkodik ugyanúgy. A live-service modell, a free-to-play megoldások és a battle- és season pass korában Ken Levine új játéka, a Judas, egy meglepően archaikus, ugyanakkor szimpatikus megoldást követ majd.
Lawrence Sonntag, a Nightdive Studios tagja készített interjút Ken Levine-nal, amelynek során beszéltek a System Shock 2-ről, a fejlesztés nehézségeiről, a mesterséges intelligenciáról, és természetesen Levine és a Ghost Story Games készülő játékáról, a Judasról. Levine elárulta, hogy ő az egyjátékos címekkel szeret foglalkozni, maga is ezeken nőtt fel. A Judas is ilyen játék lesz, elmondása szerint hagyományos, egyjátékos élményre számíthatunk, amit ha egyszer megvesz valaki, akkor az egy teljes és kerek élményt jelent a számára.
Levine polkorrekt módon nem bírálta a modern monetizációs gyakorlatokat, azonban igyekezett elkerülni ezeket az interjú során, lévén ő "nem foglalkozik ilyenekkel". Természetesen örömteli hír, hogy a Judas ezt a hagyományt követi majd, azonban jó lenne tudni, mikor jelenik meg, ugyanis az eddigi tervek szerint a 2025-ös pénzügyi év végéig meg kellett volna jelennie, viszont hónapok óta nagy a csend a játék körül.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.