Resistance 3 - összetettebb, de tanulhatóbb

  • Írta: InGen
  • 2011. szeptember 7.
  • Hír
Link másolása
Úgy tűnik, az Insomniac elkövetett egy nagy hibát a Resistance 2-ben: a fegyverrendszer túl összetettre sikerült, ezért sokan nem értették, így sokan nem igazán szerették a játékot. A fejlesztők szerint azonban most úgy lőtték be a rendszert, hogy még az egysejtűek is szépen, lassan megtanulják.

Ha a Gamekapocs rendszeres olvasója vagy, akkor valószínűleg időd nagy részét nem a FarmVille-lel töltöd. Ez azt jelenti, hogy egy FPS-játék számodra nem valami nagy, megfejthetetlen rejtély, éppen ezért nem is gondoltad azt, hogy a Resistance 2 kissé összetett, más hasonló anyagoktól eltérő fegyverrendszerének használata felérne egy agyműtéttel. Viszont úgy néz ki, sokan másoknak viszont igen.


"Minden fegyverünknek van elsődleges és másodlagos tüzelési módja, és a Resistance 2 tesztelése közben rájöttünk, hogy az emberek kétfelé oszlanak: akik szeretik a Resistance-t és akik nem. S rájöttünk. hogy ez főként attól függött, hogy az emberek megértették-e a fegyverrendszer működését, vagy nem" - mondta az Insomniac pályadesignere, Drew Murray.

Éppen ezért a Resistance 3 pályáinak felépítését úgy tervezték, hogy a játékosok szépen lassan megtanulják a rendszer működését, s azt teljesen képesek legyenek kihasználni. A belsős tesztek során aztán rájöttek, hogy sikerrel jártak: szinte mindenki képes volt kihasználni a fegyverekben rejlő összes lehetőséget.

8.
8.
arsenal1974
7.
7.
Horvi14
jézusom mi franc volt ebbe bonyolult?? ezek nemjátszottak fallout-al?
6.
6.
hegyomlás78
Ez hülyeség!!!A külünbség anyi volt ,hogy az első részben minden fegyver nálad lehetett ugy mint a harmadik részben, addig a kettöben csak egyszerre kettö!!
5.
5.
tundra
Mai játékokban elakadni se lehet, normál fokozaton meghalni is alig fogsz.
3.
3.
Starkiller89
Egy dolog igaz erre is: Exklúzív címeket nem lehet kritizálni, mert úgy jók, ahogy vannak :) és ez mindegyik platformra igazak!! :) multiplatform címek már más tészta :)
1.
1.
Teuton
Nem játszottam a játékkal, szóval most nem tudom eldönteni hogy most tényleg ők írták meg olyan érthetetlenül a fegyverkezelést, vagy csupán a konzolosok voltak túl "egyszerűek" hozzá.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...