Miért Frostbite 2 dolgozik az NFS: The Runban?

  • Írta: InGen
  • 2011. október 20.
  • Hír
A Need for Speed: The Run nem csak az első versenyjáték, amelyik a Frostbite 2.0 engine-t használja, hanem az első olyan eset, amikor nem egy DICE által fejlesztett anyag használja a motort. De miért volt rá szükség? Nos, a fejlesztők szerinta hollywoodi élmény miatt.

Habár a Frostbite 2.0-t eredetileg kifejezetten a Battlefield 3-hoz alkotta meg a DICE, úgy tűnik, hogy a motor nagyon flexibilis, hiszen állítólag a következő Mirror's Edge is erre a motorra fog épülni, a Need for Speed: The Run pedig már most ezt használja. A megoldás egyszerű: most, hogy az EA szétosztotta a Need for Speed-sorozat fejlesztését a Criterion és a Black Box között, a srácok úgy érezték, ha már nem kell évente leadni egy új részt, itt az ideje technikát is fejleszteni.

Amikor aztán körülnéztek, milyen motor felelne meg a hollywoodi stílusú történetmesélésnek és akciójeleneteknek, végül a házon (Electronic Artson) belüli Frostbite 2.0-ra esett a választás: "Így közeli kapcsolatban tudunk maradni a motor fejlesztőivel is, ezen kívül fantasztikus grafikát, élethű karaktereket és csodálatosan festő verdákat tudunk bepakolni" - nyilatkozta Jason DeLong.

"A vizuális effekteket kezelő rész abszolút top, a világ pusztíthatósága, s az audio is lélegzetelállító. Ezen kívül kellemes mellékhatás, hogy ez egy rendkívül tartalomvezérelt fejlesztési rendszer, ami arra sarkallt minket, hogy sokkal több tartalmat állítsunk elő, mint bármikor korábban."

11.
11.
Split
#7: Tanulságos kis olvasmány, köszönöm! :)
10.
10.
Split
#8: Letölteném én, ha lenne... PC-re.
9.
9.
HipCross
nos leszedtem a demot. ez a játék hihetetlenül tetszik, nagyon pörgős és tényleg jól sikerült, viszont a grafika rondább lett mint a hot pursuité.
8.
8.
Jinbobo
A demója már letölthető, úgyhogy aki még nem töltötte le, az rohanjon, mert ez a NFs valami hihetetlenűl jó lett! A demóba egy hegyvidékes tájon dúl a verseny, miközben végig lavina árassza el az úttestet. Pokoli reflexek kellenek hozzá, igazi adrenalinpumpáló game! Kihagyhatatlan!!
7.
7.
Donpedro
#1: Kérdésedre a választ itt találod:
http://www.slideshare.net/DICEStudio/lighting-you-up-in-battlefield-3?from=ss_embed
6.
6.
Split
#4: Rockstar Advanced Game Engine (RAGE) / Euphoria :)
5.
5.
treck
#4: Nem. Az saját R* fejlesztés, és az engine neve RAGE!
4.
4.
roadkill1
#1: Tudtom szerint a Rockstar Games fejlesztette Max Payne 3 alatt is az id Tech 5 duborog.
3.
3.
Hubert Cumberdale
Csak akkor nem értem, hogy ha ezek a bénák tudnak vele játékot dcsinálni, akkor a modderek miért ne tudnának...
2.
2.
HerodPK
hat én orulok ennek a hirnek is valamennyie..meg ha hazonbelul is marad...a black box kimonda a varazsszot.....ha mar nem kel evente kiszarni 1 részt tudnak jatekot is csinalni:))
1.
1.
Split
Sajnálom egyébként, hogy csak úgy, mint az id Tech 5-öt, ezt is házon belül akarja tartani a tulaj. Megnéztem volna, hogy a fény-számítás tényleg annyira automata-e, vagy csak egy ügyesen megírt shader.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...