A bitComposernél vannak a S.T.A.L.K.E.R.-jogok

  • Írta: zoenn
  • 2012. december 12.
  • Hír
Örömhírrel szolgálhatunk a S.T.A.L.K.E.R.-rajongóknak. Ha már úgy vélekedtél, hogy soha nem készül új rész a népszerű posztapokaliptikus címhez, akkor nagyon tévedsz. A bitComposer szerezte meg a játékos jogokat.

Szűken egy éve ütötte fel a fejét a gyászhír, miszerint a S.T.A.L.K.E.R. 2 fejlesztését lelőtték, a GSC feloszlott, a megmaradt tagok pedig egyebek mellett a Survarium nevű MMOFPS-en szorgoskodnak. Nos, a S.T.A.L.K.E.R.-márka nem veszett el, elvégre a bitComposer Entertainment szerezte meg a címhez kötödő videojátékos jogokat Boris Natanovich Strygatskytól, így a jövőben ő készíti az új programokat.

A német kiadó és fejlesztőcsapat 2009-ben alakult, egyetlen valamirevaló termékük a februárban megjelent Jagged Alliance: Back in Action volt, de ismerős lehet a nevük a Drakensang Online-ról és az Air Conflicts: Pacific Carriersről is.

A cég csupán a játék jogait szerezte meg, minden más (film, könyv, matrica stb.) Boris Natanovich Strugatsky testvéreinél marad, miután az író novemberben elhunyt.

A bitComposer fejese, Stefan Weyl kifejtette, rendkívül fontos sarokkövet képvisel náluk a S.T.A.L.K.E.R.-licenc, hiszen ebben látják a nemzetközi siker kulcsát. Eddig nem nagyon volt dolguk AAA-kategóriás játékkal, de most nagy lehetőség előtt állnak. Wolfgang Duhr úgy fogalmaz, hogy a milliós eladással büszkélkedő széria sikerét tovább szeretnék vinni, hiszen a jövőre nézve rengeteg potenciállal rendelkezik.

Kijelenthetjük hát, hogy a S.T.A.L.K.E.R. nincs veszve, a németek továbbviszik a hagyományt, és érkezik az új rész! Ámen!

8.
xxxgamer4ever
#7: Egyetértek és muszály nekem is ismételnem téged: egyenlőre nagyon örülök hogy nem tűnik el ez a cím, annál is inkább mert egyszer már kénytelen voltam temetni.
Még annyit tennék hozzá személyes élményeken alapuló véleményemből, hogy az első és a harmadik részek számomra elviselhető számú bugot tartalmaztak így azokat mint a játék szerelmese, többször is nagy élvezettel hajtottam végig. A Clear Sky sajnos a sokadik javítás után is egy rakás játszhatatlan semmi maradt számomra...
Kiváncsi vagyok nagyon, hogy mit hoznak ki belőle, sajnos az eddigi címeik valóban nem voltak jók, ettől függetlenül megengedek magamnak egy egész minimális optimizmust és bizakodva nézek a jövőbe, hátha-hátha lesz belőle valami jó. Mindenesetre attól függetlenül hogy hány év múlva jön ki, biztos hogy figyelemmel kísérek minden hírt a játékkal kapcsolatban és ha az első tesztek nem lesznek nagyon lehúzóak, akkor tutira be is ruházok rá! :)

#6 Nem is tudom mennyire bízom benne, hogy igazad legyen!
7.
Grabowsky30+
Ez nagyon 2 élű dolog, egyik oldalról a stalker már elve nem volt egy tucat játék, játékmenet nem az egyszerűbb könnyen emészthető fajtából való! A másik oldalon viszont ez bizonyos köröknek mint én is pl nagyon is tetszett végre valami más volt, nem egy cső játék előre lefutott klisékkel! Hátborzongató hangulat stb, aki játszott vele annak szerintem nem kell bemutatni egy esős éjszaka a zónában, a frászt hozta rám! Nem is ez a lényeg a kérdés az, a németek vajon az eredeti koncepciót szeretnék tovább vinni vagy valami egész mást akarnak a stalker névvel eladni? GSC sem volt egy ultra brutál fejlesztő csapat (volt is benne bug gazdagon)! Én mindenesetre egyenlőre még örülök, hogy nem tűnik el a stalker2. Aztán majd a megjelenés után kiderül, hogy megmarad e ez az öröm vagy sírás lesz belőle! :)
6.
piskóta
ki tudja, mivel kis cég, így mindent el fog követni a siker érdekében, hogy a nagyok közé kerülhessen, míg egy nagy cég ami már a "csúcson" van lehet, hogy nem állna akkora elszántsággal hozzá, mint egy kis cég, mert már csak a nevük miatt is eladnák a terméket
5.
eddy22
Jagged Alliance: fos
Drakensang Online: ritka gagyi fos.

Nem fűzök hozzá reményeket ezentúl...
4.
AbsurdShark
3#: Megértem a kételkedő hangnemed, tekintve hogy ez a "kis nyikhaj kiadó" alaposan elszúrta még a Jagged Alliance: Back in Action-t is.
3.
Torque
Az első rész féle THQ kontroll nélkül a másik két rész nagyon szenvedett, a Clear Sky egyenesen játszhatatlan volt, CoP egy fokkal jobban sikerült, de azt is csak a modok teszik, a hangulat gyárilag ott is halott volt. Az eredeti színvonalát egy ilyen kis nyikhaj kiadó lehetőségeiből nem hinném hogy ki lehet hozni, de hát hajrá, bizonyítsák be az ellenkezőjét.
2.
Extol
Eddig úgy volt hogy a Bethesda-nál vannak a jogok, most mégsem?
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...