Splinter Cell: Blacklist - így fejlődött a látvány

  • Írta: fojesz
  • 2012. december 14.
  • Videó
Új trailert kapott a Splinter Cell hatodik felvonása, ezúttal azt vehetjük szemügyre, miként fejlődött a látvány. A Blacklist természetesen szebb lett, a változást a különböző effektekben kell keresni.

A Splinter Cell: Blacklist új előzetese a grafikára koncentrál, azon belül is arról beszélnek a fejlesztők, hogy az egyes látványbeli változtatások milyen hatást gyakorolnak a hangulatra és a játékélményre. Érdemes megnézni, ahogy a "kamera" lencséje elhomályosodik itt-ott, mikor esik az eső, és az egyébként kiváló fény-árnyék effekt is finomodott, máshogy világít meg bennünket a nap, a hold vagy egy mesterséges fényforrás.

10.
trion96
Szép a grafja nagyon is. Elégé uncharted 3 ra emlékeztet így grafika alapján
9.
Kratos76
Ez ütős kis game lesz,és nem csak a kinézete miatt!
Szeretem a sorozatot ezt is beszerzem majd!!
8.
Caine
Nekem összességében tetszik a látvány!Biztos ott lesz a polcomon főleg hogy eddig mind megvan!
6.
levantine
Ugyan mindig bírtam a Splinter Cell-t, de ezekkel a lámpákkal sosem tudtam kibékülni. Mint a Hitman-ban a vonalkóddal. Jól néznek ki, de túl irreálisnak érzem.
5.
Dagetz
nem rossz:) ütős kis látvány:) de nem a látvány miatt fogok vele játszani :D mondjuk Sam hátáról azt a zöld kis pöttyöt levehették volna :D illúzió romboló tud lenni ha elbújunk és kivilágítjuk az ellen szemét vele de akkor se vesz észre :) de ettől még nagyon várom :)
4.
Novotsik
Sam világít mint egy karácsonyfa,
3.
Kerub
#1: Nem értek egyett. Hatalmas munka van abban hogy így néz ki ez a játék és igazán megérdemlik az elismerést. Ezek a videók kellenek hogy egy hozzá nem értő is lássa ezt, hogy különbséget tudjon tenni. Nem az hagzott el a videóban amit szívesen hallanék (pl a fizika fejlesztése, elképesztően okos A.I.), de ettől függetlenül örülök hogy ilyen szép játékok vannak ma.
Én is az olyat preferálom amik inkább kreatívak (történetben, játékmenetben) nem pedig szépek. Nem véletlenül a mai napig kiemelkedően kedvenceim a Settlers2, Chrono Cross vagy Silent Hill 1-4. Ellenbtétben veled, én nem gondolom hogy a grafika "kurvitotta" ela játékokat (pl Mirro's Edge), hanem a játékosok új nemzedéke akiknek tutorial info kell még a játék közepénél is.

Bocs a hibákért, mobilról írtam
1.
Yanez
Megérkeztünk!Nem elég,hogy eddig is inkább a grafikára gyur sok fejlesztő mintsem az élményre,most már egyenesen az orrunk alá dörgölik,hogy így van;hogy szép lesz,úgyhogy vedd meg!ehh....
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...