A Kotaku névtelen forrásokból úgy tudja, hogy a Respawn Entertainment első játéka kizárólag a Microsoft konzolján teszi tiszteletét. Nem ez az első eset, hogy EA-Microsoft paktumról csicseregnek a madarak, így egyre biztosabbnak tűnik a feltételezés. ráadásul a Titan címmel emlegetett alkotást már a május 21-én esedékes konzolbemutatón leleplezhetik.
A forrás szerint a Call of Duty atyjainak új produktuma egy multiplayer-központú shooter lesz, és mint ilyen, állandó internetkapcsolatot igényel. A Titanban két játszható frakció lesz, a multis meccsek pedig 16 játékost fogadnak be, de találunk M.I.-vezérelt társakat is. A futurisztikus címben kapunk erősen felfegyverzett gyalogságot, valamint Titanokat, azaz az óriási exoskeletonokat is. Utóbbiak limitált számban vannak jelen a meccseken, és alaposan megizzadunk majd, ha le akarjuk őket győzni.
Mint ismert, az Activisionnel való összebalhézás után Zampelláék új stúdiót alapítottak Respawn néven, bár West azóta visszavonult. Első játékukat az EA adja ki, amely egy sci-fi lövölde lesz. A csapat a next-gen verzión dolgozik, míg egy másik stúdió az Xbox 360-as verziót kalapálja. Felmerült még a jelentésben, hogy a Titan alatt a Source Engine dübörög, de ennek valóságalapja kérdéses.
Az viszont már biztos, hogy a Respawn játéka az idei E3-on (is) tiszteletét teszi.
Kapkod a Microsoft?
Egy másik forrás az állítja, hogy a redmondiak fél éves lemaradásban vannak a Durango kódnéven futó konzol játékainál (nem tartozik közéjük a Titan), annak ellenére, hogy az új Xbox valószínűleg 2013 végén a boltokban lesz. Hat hónap iszonyatosan sok idő egy játék elkészítése szempontjából, és aggodalmunkat tovább erősíti az a pletyka is, mely szerint a Microsoft a közelmúltban számos belső next-gen projektet elkaszált, mert azok minőségével gondok voltak. A bennfentesek szerint a Sony mind a szoftver-, mind pedig a hardverfejlesztés terén jobb helyzetben van a PlayStation 4-gyel.
A cég agresszíven próbál exkluzív játékszerződéseket kötni a belső fejlesztéseik hiányát pótlandó. Nem titok: a Sony és a Nintendo nincs híján a tehetséges first-party stúdiókban, ugyanez nem mondható el a Microsoftról. Legalábbis most nem.
Szerintem te összekevered a tapasztalatot a tudással.
Egyébként én biztos vevő lennék erre a konzolos MMOFPS-re, csak hülye ötletnek tartom.
6 hónap játékfejlesztésben iszonyúan kevés idő.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.