The Wolf Among Us - traileren a harmadik epizód

  • Írta: zoenn
  • 2014. február 6.
  • Videó
Link másolása
Alig jelent meg az Episode 2, máris itt a folytatás beharangozója a Telltale Games jóvoltából. Ha szerencsénk van, nem kell megint négy hónapot várnunk rá, mint az aktuális fejezetre. Ütős fordulatok következnek.

Nem maradunk sokáig folytatás nélkül a The Wolf Among Us esetében sem. Pár hét múlva már az Episode 3-nak örülhetünk, melyben egy újabb rejtélyes esettel foglalkozik majd hősünk. Lesz itt ármány, tükör és egy farkasember is.

19.
19.
Gorrister
#17: Én is a Broken Sword-al kezdtem a pályafutásom és egyetértek az új rész nagyon könnyű lett. A Broken Age is sajnos eléggé egyszerű. De szerencsére angolon kívül beszélek németül is, így sok német nyelvű játékkal is tudok játszani, és hát van egy pár, mert Németország kalandjáték paradicsom, ők valamiért imádják ezt a műfajt. A Daedalic évente nyomatja ki a jobbnál jobb kézzel rajzolt remek játékokat. Bár az tény hogy sajnos ezek sem érnek fel a régi klasszikusokhoz.
18.
18.
EBR2000
Jól néz ki...
van olyan jó mint a TWD?
(Az nekem nagyon bejött.)
17.
17.
insanity06
#15: Elnézést ha kicsit durván fogalmaztam. Ezek a játékok merőben különböznek a régi point and click játékoktól. De azt megjegyezném, hogy szerintem most így 2014-ben ezek a játékok nagyon kihalóban vannak. Épp most játszottam a Broken Age-el és hát az ég világon semmi nehézség nem volt benne és nagyon nem tudta vissza adni a régi játékok hangulatát. Vagy egy másik példa a Broken Sword legújabb része. Engem ez a játék vezetett be először a Point&Click játékok világába és csak rá kell nézni mi lett ebből az új részből is. SEMMI. Gyakorlatilag a játék megoldotta a feladványait helyettem. Szóval szerintem ezeknek a játékoknak már nincs piaca, bár ki tudja lehet hogy kereslet még lenne rá. Ezért az ember ha ehhez hasonló játékokkal akar játszani akkor nem tehet mást mint a klasszikusokat kitolni mert hogy azoknál jobb SOHA NEM LESZ.
16.
16.
Gorrister
#14: Oké tök igazad van. Ez egy más műfaj. De én kaland rajongó vagyok voltam és leszek. A Telltale játékait is imádtam és ezért is vártam anno nagyon a The Walking Dead-et és a The Wolf Among Us-t, arra számítottam, hogy kapok egy szokásos Telltale színvonalú tartalmas kalandjátékot. De becsapva érzem magam mert a Telltale a mai napig kalandjátékként hivatkozik ezen alkotásaira de nem azt kaptam. Ennyi csupán a problémám.
15.
15.
Gorrister
#13: Úristen mi a baj a mai világgal emberek? Valaki értelmesen szeretne megvitatni valamit, nem személyeskedve hanem érveket használva és máris megkapja azt, hogy csak minden áron bele akar kötni valamibe.
Az első kommentedben számomra nem volt egyértelmű (mint írtam nem vagyok atomfizikus) a mondandód, mert nagyon úgy tűnt, hogy a régi klasszikus játékokkal állítod párhuzamba a The Wolf Among Us-t.
Köszönöm, hogy vetted a fáradtságot és kifejtetted egyértelműbben, hogy mire céloztál. És igen ahogy írtad ez egy interaktív dráma, de kalandjátéknak nem nevezném. A maga sajátos műfajában remek alkotás, de továbbra is bánom ,hogy a Telltale nem gyárt már klasszikus kalandjátékot, mert annak ma már újra van piaca, és ez többek között pont a Telltale korábbi játékainak köszönhető.
14.
14.
insanity06
#8: Ba***zus ne akarj olyanokat belerakni a játékba ami teljesen eltér a stílusától. Nem vagy tisztában mi is az hogy Történet centrikus. Lehet egy játéknak története, lehet az Point and Click vagy fps vagy akármi...SŐT...van is. De az nem azt jelenti, hogy ők arra fektetik a hangsúlyt. Egy eltérő példa.: A GTA például a felfoghatatlan nagy szabadságra, az akcióra, az adrenalinra, a pörgésre fekteti a hangsúlyt. Egy Point and Click játék mondhatjuk hogy a történetre, de olyan módon, hogy ott magadra vagy utalva. "Neked kell csinálnod mindent". Ezt úgy értem neked kell elmenned 'A' pontból 'B' pontba találkozni valakivel, de az ajtó zárva így kell találnod egy módot hogy bejuss-> probléma megoldás, magadra vagy utalva. De egy történet központú játékban nem azon van a hangsúly, hogy hogyan jutsz el 'A' pontból 'B' pontba és nem is azon van a hangsúly, hogy hogyan jutsz be az ajtón (ezért is segítenek a Telltale játékban pl a kamerával), hanem azon van a hangsúly mi történik utána. A történésen, a cselekményen. Ezért van neki "évada". Ezért mondjuk, hogy "kijött a második évad". Mondhatjuk, hogy egy "könyvet játszol végig". Ezért is maradtak meg a képregényes grafikánál. Az egész olyan hatással van rád mintha a könyvet olvasnád. Tudom miről beszélek mert megvan a könyv és kiolvastam ;)
13.
13.
insanity06
#7: Látszik nem tudod értelmezni más érveit csak a saját fejed után menni és minden áron belekötni valamibe. Azt írtam, hogy ezt PRÓBÁLJA idézni, csak a mai világban a Point&Click játékok már nem annyira népszerűek. Ezért a Telltale KIALAKÍTOTTA magának A SAJÁT STÍLUSÁT. Plusz nem kell szó szerint venni mindent amit írnak. Azt a párhuzamot próbáltam megértetni, hogy a régi Point&Click játékokhoz is elég volt 1 egér és ehhez is elég. Az egyszerűség az ami a varázsa mind a kettőnek, de a Telltale egy saját, úgymond EGYEDI stílust alakított ki magának ami azt eredményezte, hogy 2012-ben ők kapták az évjátéka díjat és még számos más díjat is. Ez konkrétan egy Történet centrikus játék. Nem győzöm leírni. A TÖRTÉNET A FONTOS. Nem a puzzle, a fejtörők vagy ilyesmik. Se a Walking Deadbe se a Wolf among us-ba nem található ilyesmik, mivel nekik nem ez a céljuk. Ők egy történetet "meséltetnek el veled". Nem ezt mondtam, hogy ők a Point and Click játékok neves képviselői, hanem az ő saját, egyedi, már már művészi stílusuk alapja a P&C játékok. Ezek a játékok nem azért vannak, hogy elgondolkoztassanak téged egy feladványon ülve órákig. INTERAKTÍV DRÁMA. Ezen a két szón van a hangsúly!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
12.
12.
Gorrister
#10: Amúgy meg pont a Telltale az egyik, azon kevesek közül akik tudnak értelmes, jól a történetbe illeszkedő nem frusztrálóan nehéz puzzlékat csinálni ezért is bánom hogy nem ezt teszik. Eddig minden játékuk pont kellemesen "nehézre" sikeredett és soha nem kellet külső segítséghez folyamodnom, hogy végigjátsszam pedig nem vagyok egy atomfizikus.
11.
11.
Gorrister
#9: Egy klasszikus kalandjátéknak is a TÖRTÉNET a lényege. Egy rajzfilmnek is a történet a lényeg és ennyi erővel akár ezt is megcsinálhatnák rajzfilmben és megnézhetnéd a tévében. De aki játszani szeretne annak igenis gyártsanak tartalmas, interakciókkal teli játékot. Az hogy rendes játékmenetet párosítanak hozzá egyáltalán nem kell hogy a történet rovására menjen attól még ugyanúgy lehet TÖRTÉNET KÖZPONTÚ pont úgy mint a műfaj klasszikusai.
10.
10.
technomaci
Az az igazság, hogy inkább játszok egy ilyen gyorsabb menetű játékot, mint, hogy egy órán át gondolkozzam egy hülye puzzlén, vagy hogy béna puzzlékat csináljak amiket az interneten is felkereshetek.
9.
9.
technomaci
Ennek a játéknak a lényege a TÖRTÉNET! Nem kell fikázni csak azért mert nem koppintja le a többi játékot. Emigy is, nem számit hogy rövid, mert minden hónapban adnak ki új részt.
8.
8.
Gorrister
#6: "Ezek a játékok mind kötöttek, semmi szabadság, semmi bajárható pálya, csak 1 egér 1 gombbal és kész."
Ez az állítás meg szimplán butaság. A legtöbb kalandjátékban minimum két dolgot lehet csinálni egy adott tárgyal az 1-es egérgombbal az alapértelmezett akciót (beszél, felvesz, használ) a 2-es gombbal pedig a megvizsgálást lehetett elérni. Sőt igazán jó kalandjátékokban ennél még több lehetőséged volt (szaglás, ízlelés, tol, húz, forgat stb.) és minden lehetőség kipróbálásánál egyedi reakciókat kaptál.
A bejárható pályáról meg annyit, hogy a legtöbb kalandjátékban nem vagy egy helyszínre korlátozva az egyidőben bejárható helyek tekintetében hanem minimum 2-3 között tudsz mozogni, de itt is az igazán jókban még ennél is nagyobb szabadságot kaptál (pl Monkey Island sorozatban több szigetet elérhetsz, vagy az újak közül a Deponia sorozatban mindig van egy minimum 10 helyszínből álló központi rész amit szabadon bejárhatsz, vagy hogy az egyik legjobb játékot a Day of the Tentacle-t említsem, ott egy hatalmas ház pincéstül padlásostul egyben bejárható a játék elejétől kezdve.)
Ezek a lehetőségek a The Wolf Among Us-ban egyáltalán nincsenek benne és akkor még nem is beszéltünk a kalandjátékok esszenciájáról a fejtörőkről de talán felesleges is mert a The Wolf Among Us ezen a téren is elvérzik.
Szóval nem bántásból mondom, de ha tényleg játszottál a régi kalandokkal akkor gondold át kicsit a véleményed amit írtál, mert így rohadtul nem helytálló.
7.
7.
Gorrister
#6: Nekem ebből a hozzászólásból az jön le, hogy Te nem játszottál a régi jó öreg point&click kalandjátékokkal. A Brokaen Sword 1 része mai napig a kedvenc játékom. És az általad felsorolt többi játékot is mind nagyon szeretem, plusz még ott a Monkey Island és a Gabriel Knight sorozat és még sorolhatnám. Ha a Wolf Among Us is olyan lenne mint ezek én lennék a legboldogabb ember a földön. De nem olyan és ha nem látod hogy miben más akkor te valamit nagyon nem értesz. És nem, nem akarok ezerféle befejezést mert az szerintem megöli a történetmesélést, nekem teljesen jó egy kiváló lineáris történet csak legyen benne interakció és ehhez nem is kéne visszanyúlni az általad is említett nagy régi nevekhez, elég ha a Telltale a saját háza táján körülnéz.
(itt most ide másolom egy korábbi kommentemet)
"...az igazi Telltale játékoknak nem a nulla interakció a jellegzetessége az biztos. Ott volt a Bone a Sam&Max első, második és harmadik évadja, a Strong bad's Cool Game for Attractive People, a Wallace & Gromit a Tales of Monkey Island a Back to the Future a Puzzle Agent 1. 2. és a Hector: Badge of Carnage. Ez a 11 darab Telltale remekmű mind klasszikus poin&click kalandjáték rengeteg interaktivitással, kiváló humorral és nagyon jó fejtörőkkel. Ezt az új fajta filmes élményt a Telltale eddig csak 3 játékban, a Jurassic Park-ban a The Walking Dead-ben és most a The Wolf Among Us-ban kezdte el nyomatni nagy bánatomra, mert ők nagyon értettek valami olyasmihez amihez csak elég kevesen értenek jól: jó kalandjátékokat tudtak írni. Erre most csinálják ezeket a nyomd meg időben a gombot "játékokat". Félreértés ne essék, szeretem The Wolf Among Us-t. Remek interaktív mozi amit elejétől végéig lehet évezni de kalandjátéknak csapnivaló."
6.
6.
insanity06
Látszik, hogy itt sokan nem játszottak régen a jó öreg Point&click játékokkal. Csak, hogy párat említsek meg amit tuti ismertek: Syberia I. és II, Broken Sword 1,2,3,4,5, Runaway 1,2,3. és még sorolhatnám őket napestig. Ezek a játékok mind kötöttek, semmi szabadság, semmi bajárható pálya, csak 1 egér 1 gombbal és kész.Miért? Mert a történet van a középpontba. A Telltale játékait és ide sorolhatjuk, ugyan is ők ezt a fajta játékstílust próbálták feléleszteni. De mivel ez a fajta stílus manapság nem tetszik az embereknek ezért kialakítottak maguknak egy saját stílust. Ezektől a játékoktól ne várjatok szabadságot, hatalmas bejárható pályákat. A játék legjobb tulajdonságai között van az egyszerűség. Mondhatnám más szóval is.: TÖRTÉNET KÖZPONTÚ JÁTÉK. Plusz gondoljatok már bele. Hogy a francba tudnának évadról évadra újabb folytatásokat előhozni ha beleírnánk 10 féle befejezést. 10 féle évad végi befejezés 10 különböző következő évadbeli kezdést vonna maga után aminek a végén megint kellene újabb és újabb és a végén már megoldhatatlan lenne. Ezért KÖTELEZŐ olyan mérföldköveket belerakni a játékba ami mindig ugyan az. A döntéseid mások reakcióját befolyásolja, hozzáállását a dolgokhoz, hogy milyen személyiséget adsz a karakterednek a döntéseiddel. Nagyon jól keveri a lapokat a Telltale games, csak az epizódok közötti időt csökkenthetné. Ha szabadságot vártok a játéktól akkor ne játszatok vele. Ha olyan játékot vártok aminek 10 féle befejezése lesz, akkor inkább játszatok a Heavy Rain vagy Beyond: Two souls-al. De ha egy isteni játékot akartok ami a régi Point&Click hangulatot idézi fel, akkor játszatok ezzel ;)
5.
5.
DarkLord
#2: Én ezt már régebben is leírtam, hogy ez csak egy látszat szabadságot adó játék..amúgy minden úgy történik ahogy a készítők elképzelték. Tehát sok helyzetben hiába döntünk a két variáció közül mindkettőnek ugyanaz lesz a vége. Pl. most a hullánál kigombolod a kabátját vagy sem? Ha kigombolod ok kigomboltad, de ha úgy döntesz nem akkor kigombolja helyetted Snow ez egy egyszerű kis példa, hogy ennyi az egész mindkét esetben kilett gombolva a kabát...

A történet nem rossz tényleg, de ennyi erővel inkább végignézném, mint így hogy szinte semmi szabad kezet nem adtak tényleg a készítők.
3.
3.
headhunter86
#2: Nekem tetszik ez a nyomozgatás benne. De Walking Dead még mindig jobb azért.
Ez a játék valamiért a hangulat miatt beszívott. Jó kis képregényes feeling, kicsit olyan nyomott az egész város, ez nagyon bejön.
Csak tényleg nagyon rövid és egyre kevesebb a szabadság benne.

Kezd látszani a Telltale-n, hogy túlvállalták magukat és túl sok a projektjük.
2.
2.
Gorrister
Számomra borzasztóan nagy csalódás volt a 2. epizód. Egyrészt elképesztően rövid volt, rövidebb mint az 1 rész, pedig már az sem volt valami hosszú még epizodikus játéknak sem (azért anno a Sam&Max egy-egy epizódjában lényegesen több tartalom volt). Másrészt iszonyat hogy mennyire bekorlátozták a mozgás szabadságot, gyakorlatilag végignézhetjük ahogy Bigby mindenhova magától megy, ott aztán választhatunk szigorúan mindig csak 4 párbeszéd lehetőség közül, majd jön egy újabb átvezető ahol időnként meg kell nyomni a megfelelő gombot és vége is a játéknak. De ami még ennél is jobban idegesít az az, hogy a készítők hülyének nézik a játékost. Van hogy Bigby tök magától észrevesz valamit, a kamera ráközelít az adott dologra, majd átadja a játékosnak az irányítást, de semmit nem lehet csinálni csupán egyetlenegy gomb megnyomására van lehetőség amivel felvehető az adott dolog. Nem lehet megnézni, nem lehet úgy dönteni, hogy nem veszem fel, egyszerűen tényleg nem lehet mást csinálni mint megnyomni azt az egyetlen egy gombot a kontrolleren (billentyűzet/egér, ki mivel játszik) ami aztán tovább pörgeti az eseményeket. Ebben 0 a kihívás, vagy tán a készítők azt gondolják tényleg ennyire hülyék vagyunk? Ennyi erővel magától is végigpöröghetnének az ilyen események, persze akkor még ennyi "interaktivitás" sem lenne a játékban. Interaktivitás, pff! Ez inkább olyan mint mikor a DVD lejátszón nyomogatom a next chapter gombot.
De hogy valami jót is mondjak, a történet továbbra is érdekese, a karakterek még mindig jók és a párbeszédek is jól vannak megírva. A grafika is pofás a zene és a szinkron pedig kiváló mint minden Telltale játékban.
1.
1.
headhunter86
Ez konkrétan a 2. epizód végén lévő "A következő részben..." videó.
Az lehet, hogy a GamesHQMedia Trailernek hívja, de ezt nem adta ki a Telltale Games.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...