Destiny 2 - újraindult a fejlesztés

  • Írta: zoenn
  • 2016. május 20.
  • Pletyka
Link másolása
A Kotaku bennfentes információkra hivatkozva írja, hogy a Destiny 2 fejlesztése nemrég újraindult a The Taken King rendezőjének vezetésével. Ezen kívül a csapatot is átszervezték, tehát gondok voltak a játékkal.

Délelőtt az első rész közelgő kiegészítőjéről szóltak a hírek, most pedig a 2017-re tervezett Destiny 2-ről tudunk meg pár érdekességet.

Nos, a Kotaku belső forrásokra hivatkozva azt írja, hogy a fejlesztés nemrégiben újraindult, a gyeplő Luke Smith kezében van - ő volt a The Taken King direktora. Magyarán a projekt nem ment simán, a döntéshozók pedig változást akartak.

Jelenleg nincs információnk a változások jellegéről és mértékéről. Az újraindulás mindenesetre nem sok jót sejtet, és a megjelenésig hátralévő másfél év roppant kevésnek tűnik - de ne legyen igazunk.

A Bungie csapatánál egyébként komoly átszervezésekbe kezdtek állítólag, de az érintettek hivatalos nyilatkozatára még várnunk kell.

Az Activision februárban jelentette be a Destiny 2-t. Látnivalók még nincsenek.

13.
13.
En azert untam meg mert egyedul nem lehet haladni benne. Megjelent a Battleborn amiben meg lehet, igy max akkor erdekelne a 2 ha hasonloan lehetne benne menni.
12.
12.
Aanash
#11: Ez is igaz.
Akkor maradjunk annyiban hogy reméljük a legjobbakat a folytatáshoz.
11.
11.
Kocsis92
#9: Igazad van néhány dologban, de azért azt nagyon fontos leszögezni, hogy ez egy FPS elsősorban, és csak utána MMO. Hiába várod el a WoW szintű kalandozgatást kietlen vidékeken, ez a játék elsősorban a gunplayről szól és tervezett szólni, a barangolás csak plusz.
10.
10.
Aanash
#9: Nem szeretnék vitatkozni, csak remélem hogy észhez térnek és több lesz a tartalom minden téren.
9.
9.
Aanash
#5: Értelek.
Nem subclass kell, hanem eleve eltérő karakterek.
Jó persze fasza a 3 subclass, de ennyi, 3 faj állt be őrzőnek és kész?
Van aki nem pvp-s, annak bizony kevés a terület és mivel nyílt világú lenne a játék igenis annak is a lényegnek kellene lennie.
Kevés a 4 ellenséges faj.
Ez egy sci-fi játék ráadásul beígértek több bolygót..most komolyan elég egy bolygóra egy faj?
Ráadásul ki se szagolhatunk a világűrbe...egy olyan játékban, ahol különböző bolygókon rohangálunk.
Mindezt annak fényében írom, hogy 10 évre terveznek...
Megjelenéstől kezdve toltam, kb 1 hete váltam meg a konzoltól és már erősen érezhető volt, hogy ez így marhára kevés.
Persze beszippant a játék, meg jól átgondolt de na érted a lényeget.
8.
8.
fehersam
Ne vicceljetek, még az elsőt se vittem ki :DD Munka mellett a játékok hosszabbak :D
7.
7.
batnor
Addig is elleszünk az új kieggel: http://gamepod.hu/hir/destiny_rise_of_iron_lesz_az_uj_dlc.html
5.
5.
Kocsis92
#2: neharagudj de a játék él és virul. Mindenki baromi elégedett a legújabb update-tel, mostanra a content is elérte azt a szintet, ami kifejezetten jónak mondható.
4 ellenséges faj kevés? átlag fps-be 1 van :) területtel egyet értek, de igazából nem is annak kéne a lényegnek lennie itt. Elég sok a pvp pálya, pve is változatos szerintem a Challange of Elders behozásával.
a 3 karakter meg inkább 9, tekintve mennyire más a játékstílusa a subclassoknak
4.
4.
KeXxX
..inkább ne is legyen 2. rész. Nem kell az nekünk.
3.
3.
delphijos
#2: Azért a TK nem volt rossz. Talán későn jött.
2.
2.
Aanash
Talán azért, mert tudják ha meg akarják tartani a játékosokat, akkor bizony adniuk is kell valamit.
3 karakter lófasz. 4 ellenséges faj szintén...ráadásul kevés a bejárható terület.
Jelenleg kipurcant a játék, viszont sok ember rákapott anno és bizony többet és többet akarnak...
Dlc-k alig adtak valamit, remélhetőleg a saját csapdájukba esnek és észhez térnek.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...