HellScreen - fejhajtás a 90-es évek shooterei előtt

  • Írta: Shifty
  • 2018. március 3.
  • Bejelentés
Link másolása
Az iparágban komoly múlttal rendelkező veterán, Jamie Degen úgy döntött, hogy a Kickstarter segítségével próbálja megvalósítani álmát, a HellScreent, ami lényegében a 90-es évek lövöldéinek a szerelemgyereke lesz.

Jamie Degen bevallása szerint a HellScreen fő inspirációját a Doom-sorozattal töltött éjszakák és a PlayStationre megjelent Alien-trilógia nyújtotta, amit retróba nyúló művészeti stílussal képzelt el. Tavaly meg is született a játék prototípusa, hogy aztán azt finomítva idén végre kiálljanak és bemutassák tervezett projektjüket, aminek a befejezéséhez a Kickstarteren keresztül igyekeznek pénzt kalapozni.

A HellScreen egy kizárólag PC-re készülő, pergős, a Doom, a Quake és az Unreal alapjait felhasználó vérbeli lövölde lesz, ahol fejleszthető képességek és rengeteg fegyver vár majd ránk, miközben a környezetünk is a segítségünkre lesz. Külön érdekesség, hogy a versenyjátékok visszapillantó tükre is bekerül a játékba, így nem érhet meglepetés minket, ha valaki hátulról próbál meg lecsapni ránk, de a játéktér is egy hatalmas térkép lesz, ahol a különböző szintek között szabadon utazhatunk, így az új képességek birtokában új arénákat nyithatunk majd meg.

Egyelőre nem nagyon haraptak rá a támogatók, de messze még az adományozás vége.

13.
13.
GemForge
A HellScreen egy kizárólag PC-re készülő, pergős, a Doom, a Quake és az Unreal alapjait felhasználó vérbeli lövölde lesz...
NEM LESZ
rengeteg fegyver vár majd ránk
NEM FOG VÁRNI
új képességek birtokában új arénákat nyithatunk majd meg
FOGADJUNK?
11.
11.
Juha
#6: Én 386-al kezdtem, 40 Mhz-el (turbo gombbal), 1 Mb RAM-mal, amit később bővítettem 2-re. Mai napig elkap néha a nosztalgia, és meghallgatom a Lost Vikings speakeres intro-zenéjét, nekem az jobban tetszett, mint a "hangkártyás".

Viszont ez a játék... Nem is tűnik játéknak, ez... Nem is tudom mi.
10.
10.
Rakottkrumpli
#9: Igaz, a két dolog nem ugyan az, de a retro játék hangulatra gondoltam. :)
9.
9.
Heldengeist
#8: Szerintem nem tartozik hozzá a retro hangulathoz. A retro játékok hangulatához hozzá tartozik. Épp tegnap lőttem be egy pálya erejéig a Carmageddon Max Packot és az is megvan már 20 éves. Viszont van különbség tudatos dizájndöntés és az adott kor korlátaihoz való igazodás között. A Doom, Painkiller, Serious Sam, Shadow Warrior, Cuphead, Shantae: Half-Genie Hero. A 80-as és 90-es években is csináltak volna szebb játékokat, ha van hozzá eszköz.
8.
8.
Rakottkrumpli
#4: Nincs is azzal baj, az is hozzátartozik a retró hangulathoz. én még a speaker hangokat is elviselem, ha mindezt minőségi köntösben tálalják, (pl shovel knight) de ezt konkrétan rossz nézni, fájt a videó végére a szemem. Ha epilepsziás lennék, biztos a kórházban ébredtem volna a trailer után.
7.
7.
zozo76hun
#6: Tevedtem, nem az 5 volt hanem a 4. Ja es igy nezett ki (csak eros idegzetueknek):

http://www.hampa.ch/pce/pics/ibmpc-games/pce-hgc-fs3.png
6.
6.
zozo76hun
Rendesen olyan mintha egy CGA videokartyan futna. Na ki olyan oreg hogy tudja mielyen az? :) Az tudott 320x200-as felbontasban 4 szint, ami 2 szinpaletta lehetett, csak az egyik vagy masikat tudtad hasznalni. Mar nem emlekszem ra pontosan de valami ilyen szinek voltak ciklamen, meg lila, meg zold, piros. Ez most csak igy kitalaltam, de gondolhatjatok hogy milyen "szep" lehetett. En egyebkent a PC-zest, 286 AT 16Mhz-el kezdtem, Hercules Ggraphic Adapter-el, az tudott 720x348 keppontot, monokrom uzemmodban. Az is volt, nem voltak szinek de meg arnyalatok sem. Viszont azon keves jatek amelyik ki is hasznalta ezt akkor, pl Flight Simulator 5, hat, nem nezett ki rosszul. Akkor ez a felbontan nem volt rossz!
5.
5.
Yanez
Csípjetek meg, ez nem a valóság... ugye nem?
2.
2.
n_csacsi
nem rossz az elképzelés, de már nem hiszem, hogy ez kell a játékosoknak.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...