Jamie Degen bevallása szerint a HellScreen fő inspirációját a Doom-sorozattal töltött éjszakák és a PlayStationre megjelent Alien-trilógia nyújtotta, amit retróba nyúló művészeti stílussal képzelt el. Tavaly meg is született a játék prototípusa, hogy aztán azt finomítva idén végre kiálljanak és bemutassák tervezett projektjüket, aminek a befejezéséhez a Kickstarteren keresztül igyekeznek pénzt kalapozni.
A HellScreen egy kizárólag PC-re készülő, pergős, a Doom, a Quake és az Unreal alapjait felhasználó vérbeli lövölde lesz, ahol fejleszthető képességek és rengeteg fegyver vár majd ránk, miközben a környezetünk is a segítségünkre lesz. Külön érdekesség, hogy a versenyjátékok visszapillantó tükre is bekerül a játékba, így nem érhet meglepetés minket, ha valaki hátulról próbál meg lecsapni ránk, de a játéktér is egy hatalmas térkép lesz, ahol a különböző szintek között szabadon utazhatunk, így az új képességek birtokában új arénákat nyithatunk majd meg.
Egyelőre nem nagyon haraptak rá a támogatók, de messze még az adományozás vége.
NEM LESZ
rengeteg fegyver vár majd ránk
NEM FOG VÁRNI
új képességek birtokában új arénákat nyithatunk majd meg
FOGADJUNK?
Viszont ez a játék... Nem is tűnik játéknak, ez... Nem is tudom mi.
http://www.hampa.ch/pce/pics/ibmpc-games/pce-hgc-fs3.png
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.