Még több infó és látnivaló a DOOM Eternalról

  • Írta: zoenn
  • 2018. augusztus 11.
  • Hír
Link másolása
A tegnap esti leleplezés után számos konkrétumra derült fény a DOOM Eternal kapcsán. Például arra, hogy a Nintendo Switch-változat már borítékolható, továbbá kapunk tradicionális kompetitív multiplayert is. Csekkold az új screenshotokat!

A tegnapi leleplezés után elég egyértelmű, hogy a DOOM Eternal játékmenete hűen követi az elődjéét. A Bethesda megerősítette, hogy kétszer több démon lesz a folytatásban, de a Cacodemonok, a Baron of Hellek, a Pain Elementalok, az Arch-Vile-ok, az Arachnotronok, az Impek és a Revenantok tutira visszatérnek, hiszen a gameplay videóban is benne voltak.

Az új szörnyek a klasszikus Doom 2 rémeinek újragondolásai lesznek. Számos vadiúj fegyvert is kézbe vehetünk, illetve az előző részből ismerős mordályok új funkciókat kapnak. Például a Plasma-Rifle most már energiagömböket is lőhet, mások, mint a Ballista, átalakulnak, míg a Gauss Cannon robbanó energialövedéket ereget magából.

DOOM Slayert irányítva eddig soha nem látott lehetőségekkel találkozunk. Páncélunkra vállra szerelt lángszóró és pengék kerültek, valamint az új dash képességgel a gyorsaságunk és a mobilitásunk is megnő. A démonok elpusztításával nyerhető nyersanyagokból mindent továbbfejleszthetünk. A Super Shootgunnal csáklyát vethetünk ki, amivel mindent és mindenkit magunkhoz ránthatunk.

Ahogy arról már beszámoltunk, az Invasion módban más játékosok egy démon alakjában törhetnek be a mi játékunkba, hogy levadásszanak minket. Ha ódzkodsz ettől, ki is kapcsolhatod ezt a lehetőséget. Annyi biztos, hogy a hagyományos PvP is visszatér, de jelentősen átalakulva.

És igen, a DOOM Eternal Nintendo Switchre is jön, de azt még nem tudni, hogy a PC-s, Xbox One-os és PS4-es változatokkal egy időben számíthatunk-e rá. Hasonlóan az első részhez, a portot a Panic Button csapata készíti.

Ami a technikai oldalt illeti, az FPS az id Tech 7 hajtja, amely nagyobb felbontású textúrákat és tízszer nagyobb geometriai részleteket jelenít meg, a démonokat gyakorlatilag darabokra szaggathatjuk, kezdve a páncélzat majd a hús aprólékos lebontásával, ami persze függ az aktuális fegyverünk sebzésétől.

A SnapMap pályaszerkesztő visszatéréséről még nincs konkrétum. A megjelenés után a kampányt DLC-k formájában bővítik tovább.

A DOOM Eternal még nem rendelkezik pontos megjelenési dátummal, de 2019-nél hamarabb ne számítsunk rá.

1.
1.
Nem tudom miért, vélhetően a Doom 2 szeretete miatt, de ez nekem nagyon tetszik. Ha akkora fejlődést érnek el a második résszel, mint anno Carmack-ék, akkor ezzel kockára fogom játszani a fejemet. Gép is van már, egér+bill is van hozzá, de még Xbox Pad is, szóval már csak várnom kell.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...