Ilyen lesz a harc a The Outer Worldsben

  • Írta: zoenn
  • 2019. február 12.
  • Videó
Az Obisidian szerepjátéka tömve lesz felfedezéssel, beszélgetésekkel és harccal is. Utóbbi nem szimpla lövöldözésből áll, nagyon is taktikus rendszer dolgozik alatta - még az időt is lelassíthatjuk, mint a Falloutokban.

A Game Informernek adott interjújában a társrendező, Tim Cain és a vezető designer, Charles Staples mesélt egy kicsit a The Outer Worlds harcrendszeréről. Noha a játék úgy néz ki, mint egy shooter, de elsősorban egy RPG-ről van szó. Először is, ne gondoljátok, hogy úton-útfélen ellenfelekbe botlunk, de unalmas összecsapásokra sem kell számítani.

Lehetőség nyílik a taktikázásra is, mégpedig a TTD - Tactical Time Dilation rendszer segítségével, amely hasonlít a Falloutban látott VATS-ra. Limitált ideig lelassíthatjuk az időt, célozhatunk a test bizonyos részeire. A TTD-t nem használhatjuk a végtelenségig, mivel a számláló gyorsan kiürül.

Emellett a társak is fontos szerepet töltenek be. Parancsokat oszthatunk nekik, saját különleges képességekkel rendelkeznek, de a harcmodorukról mindig mi döntünk. Minden egyes csatlóshoz különféle perkök rendelhetőek, így a kunsztjaikat testreszabhatjuk.

Fegyverekből többféle típus lesz, vannak energia-, kinetikai és közelharci alkalmatosságok, többféle gyártótól. A Spacer's Choice-fegyverek például gyorsan kopnak, de cserébe olcsóak és könnyen javíthatóak. Persze mindegyik fejleszthető is, így később nagyobb tűzerőt rendelhetünk hozzájuk.

A 15-40 órás játékidővel kecsegtető The Outer Worlds idén érkezik PC-re, Xbox One-ra és PS4-re.

1.
A Pulyka
Mutathattak volna komolyabb gyilkolo eszkozoket is. Lapattal meg azzal a tucsok pocs pisztojjal lovoldozik, hogy az a kasza hogy illik bele, meg nemtudom ::D De zsir lesz ez.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...