A heti játékmegjelenések és filmpremierek

  • Írta: sirdani
  • 2019. november 11.
  • Megjelenés
Nem igazán lehet panaszunk az elmúlt hetek videojátékos felhozatalára, és bizony a következő napokban sem fog lassulni az iram; macskaként nyomozhatunk, darázsként repülhetünk, és jediként harcolhatunk a friss címekben.

A hét legizgalmasabb címe természetesen nem más, mint a Star Wars Jedi: Fallen Order, melynek legutóbbi előzetesét az alábbi cikkünkben nézhetitek vissza. Mellette még berepül a kategóriájában hiánypótlónak nevezhető Bee Simulator, melyben pont olyan kalandok várnak majd ránk, mint amit a cím alapján is sejtenénk. A képregények rajongóinak pedig kihagyhatatlan alkotásnak ígérkezik a Blacksad: Under the Skin, mely során New York korrupciótól bűzlő sikátorait tisztíthatjuk meg az állati magánnyomozó, John Blacksad bőrébe bújva.

Ami pedig az egyes platformokhoz kötött játékokat illeti; a PC-s tábor ezúttal újból megjárhatja a lovagi középkor legnagyobb hadjáratait az Age of Empires II - Definitive Edition keretei között, míg Nintendo Switchen végre minden Pokémon-fan kiderítheti, miként is működnek majd az óriásira nőtt összecsapások a Pokémon: Sword & Shield világában. Jó szórakozást!

PC:

  • Age of Empires II - Definitive Edition (november 14.)
  • Bee Simulator (november 14.)
  • Blacksad: Under the Skin (november 14.)
  • Fromto (november 14.)
  • Last Labyrinth (november 12.)
  • Paranoia: Happiness is mandatory (november 14.)
  • Romancing SaGa 3 (november 11.)
  • Rune II (november 12.)
  • Sparklite (november 12.)
  • Spring Falls (november 17.)
  • Star Wars Jedi: Fallen Order (november 15.)
  • Stormland (november 14.)
  • Terminator: Resistance (november 15.)
  • The Legend of Bum-Bo (november 12.)
  • The Sims 4: Discover University (november 15.)
  • Tokyo Ghoul:re Call to Exist (november 15.)
  • Truck Driver (november 11.)


PlayStation 4:

  • Astroneer (november 15.)
  • Bee Simulator (november 14.)
  • Blacksad: Under the Skin (november 14.)
  • Cities: Skylines - Parklife (november 12.)
  • Golem (november 12.)
  • Last Labyrinth (november 12.)
  • Paranoia: Happiness is mandatory (november 14.)
  • Romancing SaGa 3 (november 11.)
  • Sparklite (november 12.)
  • Star Wars Jedi: Fallen Order (november 15.)
  • Terminator: Resistance (november 15.)
  • The Sims 4: Discover University (november 15.)
  • Tokyo Ghoul:re Call to Exist (november 15.)


Nintendo Switch:

  • Bee Simulator (november 14.)
  • Draw Chilly (november 12.)
  • Pokémon: Shield & Sword (november 15.)
  • Rocket Wars (november 14.)
  • Romancing SaGa 3 (november 11.)
  • Sparklite (november 12.)
  • The Mims Beginning (november 11.)
  • Thief of Thieves: Season One (november 12.)


Xbox One:

  • Bee Simulator (november 14.)
  • Blacksad: Under the Skin (november 14.)
  • Cities: Skylines - Parklife (november 12.)
  • Paranoia: Happiness is mandatory (november 14.)
  • Romancing SaGa 3 (november 11.)
  • Sparklite (november 12.)
  • Star Wars Jedi: Fallen Order (november 15.)
  • Terminator: Resistance (november 15.)
  • The Sims 4: Discover University (november 15.)
  • Tracks: The Train Set Game (november 14.)
  • Valfaris (november 15.)


Mozipremierek (november 14.):

  • Amundsen
  • Az aszfalt királyai
  • Cseng mester konyhája
  • Időtlen szerelem
  • Ragadozók
  • Sátántangó
  • Szép csendben
23.
Kawada
Nem tudom mióta (nekem csak most tűnt fel miután kaptam e-mailt), de pre-loadolható a Fallen Order.
22.
Nyarlako
#15: Szerintem a GTA5 single része is bőven elég tartalmas és már az megeri az arat.
21.
godach
#20: Ezt sasold lol
https://youtu.be/1tuhV15HDgw

Ez pedig boxon az 3lső próbaköröm
https://youtu.be/lY0tz8xlrqE
20.
user101
#19: Még nem... :)

A legjobb meccseim: második 1 kill megölt: playzone és harmadik 2 kill megölt: playzone :) Nem szeretem a végjátékot ( többet vagyok kéken kívül, mint benn és ott már nagyon sebez... :)

A top-10 könnyen megvan ( az nem nehéz, csak sokat kell sunyulni, de az nem élvezetes ) főleg a körrel befutós vadászatot szeretem és főleg Vikendin ( néha Erangel, csak ott mindig kiszednek a pics*ba, azt se tudom honnan :), ami ugyan rizikós ( vagy bejön, vagy nem ), de pont ez az izgalmas benne.
19.
godach
#18: Sikerült már nyerne? :)
100 óra körül feladtam.
18.
user101
#11: Esetleg dobhatnál PUBG-ben egy normális szoknyát, vagy felsőt a karimnak, mert bár lassan 100+ óránál tartok ( jó van na, csak most szippantott be, de nézni már néztem 1000+ órát :) , mert minden BP-ből vett hülye láda papucsot dob ... :( Venni meg nem fogok... :)

Viccet félretéve, az vesse az első kavicsot a lootcrate és társaira, akit kényszerített bármelyik játékfejlesztő, hogy vegyen dobozt, mert anélkül nem tud élni... Ez egy döntés kérdése, a mienk és nem az övék... Ezzel azért illene tisztában lennie mindenkinek. Ahogy azzal is, amikor apuka megveszi a 16+-os játékot a 8 éves Pistikének és aztán csodálkozik, hogy lenyúlja a hitelkártya adatait... :)))

Ettől leszek én búúúúús p-panda! :)

17.
sanyikatarzan
Az kemény, hogy lehet duplapengés kardot is szerezni, meglátjuk.
15.
FrankBlack
#12: „de érdekes, GTA-t se állt neki még itt takonnyal összekenni senki... Vagy bármelyik Rockstar/Take2 játékot, akik 6 évente adnak ki játékot, közben pedig miktronzakció erdőkkel töltik meg a cuccaikat). „

Na, akkor tessék: én személy szerint nagyon haragszom a R*-ra ezért. A GTA5 single része engem nagyon nem nyűgözött le, és nem volt benne annyi érdekes tartalom, hogy több száz órára lekössön. Igen, mert azokat az Online-ra tartogatták, arra jobban koncentráltak. Jó is volt az Online eleinte. Aztán jöttek az „ingyen” tartalmak. De hogy azokkal tudjak játszani kell, hogy legyen Yacht-om, aztán meg saját iroda, cég, garázs, club, drog labor, stb. meg az kell hozzá hogy CEO, MEO, VIP, TIP, TAP, RAP, GAP, stb. legyek amik mind súlyos ingame pénzekbe kerülnek. Na akkor azt mondtam hogy elmentek a picsába rohadt banda, hogy farmoljak itt több száz órákat, vagy: vegyem a Shark Card-ot. Na én otthagytam a picsába az egészet.
Én mikrotranzakciók miatt a Rockstarra haragszom a legjobban.

Az RDR2 kapcsán is rohadtul haragszom rájuk. A játék számomra elképesztő, és van benne tartalom dögivel, szó se róla, de ahogy 200 óra után mászkálok a map-en egyre inkább olyan érzésem volt, hogy egy csomó kihagyott ziccer van itt. Sok üres helyszín, ahol nincs semmi, csak valami levél, cigaretta tárca, dinó csont, és egyéb collectibles, vagy rövid, és nem túl érdekes fetch quest. Ha az ubi csinál ilyet, akkor persze azonnal szénné van savazva. Szóval feltűnt, hogy sok helyszín nincs igazán kihasználva. Lehetett volna még sok helyen egy csomó érdekes mellékküldetés, jó lövöldözések színhelye lehetett volna sok olyan, ahol nincs semmi érdekes dolog. Még több élettel, és több akciódús mellékküldetéssel is meg lehetett volna tölteni azt a nagy mapet. Miért nem tették? Megtették. Csak nem a single-ben, hanem az online-ban. Mindaz, amit úgy éreztem kihagyott ziccer, ott van az online részben. De ott is csakúgy, mint a GTAO esetében a mikrotranzakciókra hajtanak. Meg merem kockáztatni, hogy pc-re is főként inkább ezért hozták ki. Abban bíznak, hogy az online folyamatos bővítésével , és hogy pc-re is elérhető a game több lesz a mikrotranzakciók során ott elköltött pénz.
14.
Kawada
#13: Úgy értem, hogy veszi-e az ember vagy sem, vagy van-e a játékban vagy sem. :)
13.
godach
#12: Leszarod? :O
Azt hittem érdekel azért a véleményem, de akkor "jóvan"
xD
12.
Kawada
#11: Nekem ezzel nem okozol csalódást, én szinte-szinte leszarom. :) Nyilván más a helyzet ha az ember tudatosan, támogatás szerűen csinálja és kiadó részen is más, ha f2p modellbe ágyaznak lootcrateket. Én a hisztit nem értem körülötte. 98%-ban nincs hatással a játékok menetére (vagy ha annak számít pl. ha valaki GTA-ban rakás dollárt vásárol, akkor kb. mindben van... de érdekes, GTA-t se állt neki még itt takonnyal összekenni senki... Vagy bármelyik Rockstar/Take2 játékot, akik 6 évente adnak ki játékot, közben pedig miktronzakció erdőkkel töltik meg a cuccaikat). Az ember eldönti kell-e vagy sem. Én bármikor jobban fogok haragudni a Valve-ra, mint az EA-re a mikrotranzakciók miatt.
A következetlen kettős mérce hatványozottan jobban kiborít, mint bármilyen pénzéhes kiadó, akiket sokan azért bírálnak, mert pénzt akarnak keresni ahelyett, hogy ingyen adják a 150 órás játékokat, amik 2 nap alatt készülnek el, nulla buggal, magyar felirattal, konstans játéktörténelmet írva...
11.
godach
#10: Most csalódás fogok okozni, de bármennyire nem tetszik a lootcrate pl a Ring of Elysiumban vettem magamnak is meg a fiamnak is. Sőt, fizettünk is egy-két évadot mert a játék ingyenes de a skinekkel kicsit a magunk arcára tudtuk formálni a karaktereket.
Egyáltalán nem bántam meg, de túlzásokba sem estem.
Egyszerűen míg volt kedvem vele játszani, és lekötött no meg olyan tartalmat adott ami érdekelt, addig fizettem érte.
(hozzáteszem, még így sem költöttünk rá annyit ketten, amennyit kiadtam volna 2 darab teljes árú játékért, sokkal kevesebb tartalommal.)
10.
Kawada
#8: "Nem tiltakozom, nem lázadok hanem csak egyszerűen csak nem adok pénzt érte mert nem érdekel."

Ezt kéne csinálni a mikrotranzakciókkal is. Nem tetszik a lootcrate? Ne vedd meg... Ha a játékok után befolyt összegek 90%-a nem a lootcrate-ből jönne, hanem a játékból, valószínű nem lenne benne ez... De mivel a sok hülye ezt megveszi, ez van betéve. A visszajelzés ugyanis az az, hogy erre van igény. Az emberek reális háborús körülmények közepette is rózsaszín, fanatic logós m4-ekkel akarja a másik virtuális hülyét lelőni... Megnézném az itteni hisztizők közül azt, aki a játékipar jelen helyzete mellett nagy büszkén arconszarná magát azzal, hogy SEMMI mikrótranzakciót nem rak a játékába (ne gyertek indie címekkel...).

Hasonló a helyzet mint a politikával... Lehet utálni a politikusokat, hogy mocskos, korrupt szarháziak, akik közpénzből csavart szívószállal szívják fel a közpénből vett kokaint a közpénzből fizetett gésa seggéről, de a helyzet az, hogy mi vagyunk azok, akik ezt hagyjuk és akik elmennek és milliós nagyságrendben szavaznak le erre a bandára...
9.
Kawada
#7: Mit tett? Pl. ők voltak az első professzionális cég játékkiadóként, akik a mögöttes logisztikát is megtervezték és nem a bevásárlóközpontok vagy számtech boltok foglalkoztak ezzel a résszel. Ha úgy tetszik, profi marketinget raktak mögé. Ők voltak azok, akik elkezdtek minőségi dobozos kiadásokat készíteni. Ők voltak azok, akik elkezdték a játékkészítőket nem peonként kezelni, hanem lehetőséget biztosítottak nekik promó rendezvényeken, és akik konkrétan mondjuk fullos zenestúdiót rendeztek be, ahol a tehetséges, de lehetőségeket nélkülöző zenészek pl. fel tudták venni az anyagot minőségi hangszereken.

"EA történelmét végignézve nincs más a 90-es évek második felétől kezdve csak kizsigerelt IP-k és bezárt stúdiók. " Ez magyar politikai szintet nézve is büdös nagy és szánalmas csúsztatás egyébként. Még az előző generációban is konkrétan az EA volt aki a legtöbb új IP-t kezdte. A lootboxos balhé is egy szánalmas hisztihadjárat volt, ahol konkrétan olyan dolgokért akadtak ki az emberek (és valószínű olyanok), akik ezeket a szarkoat már 10 éve nyelték bőnyállal az Activision-től, vagy ne is említsek meg egy Valve-ot ugye a CS-s kulcsaival, ládáival, stb. Ugyan már... Nőjetek fel. És gyertek normális, valid érvekkel, rengeteg helyen lehet jogosan kritizálni... De ezt a nonszensz picsogást, hogy a 90-es évek közepétől ezt tolják, hagyjuk már... Azóta kb. 15 olyan játékot raktak le még az asztalra, ami all time 100-as listában is bőven bérelt hellyel rendelkezik...
8.
godach
#6: Jaja, teljesen jogos.
Nekem nem tetszett néhány címük. Nem tiltakozom, nem lázadok hanem csak egyszerűen csak nem adok pénzt érte mert nem érdekel.
Viszont rengeteg jó cím is van amiért akár több platformra is kicsengettem a pénzt. Nekem szórakozás, nekik meg visszajelzés miért fizetnek az emberek szívesebben.
A BF nem tartozott a kedvenceim közé sosem, de nem is vergődtem, hogy csináljanak a szériából egy single player Brothers in Armsot amit pedig imádok. Egyszerűen nem én vagyok a célközönség.
7.
Ooorky
#6: Mit tett az EA a játékipar népszerűsítéséért?

Amerikában és japánban Nintendo és Sega párharca nyomán lettek népszerűek a videojátékok, világ többi részén pedig a Sony merész húzása hozta el a robbanást, hogy olcsóbban adták a PS2-t, mint amennyibe egy kommersz DVD lejátszó került (nem volt nehéz dolguk, mivel nem kellett jogdíjat fizetniük saját maguknak).

EA történelmét végignézve nincs más a 90-es évek második felétől kezdve csak kizsigerelt IP-k és bezárt stúdiók.
Egyetlen pozitív dolog amit tettek, hogy olyan pofátlan módon tolták a lootbox-ot ami már végre túl sok volt és belebuktak.
6.
Kawada
#5: Én személy szerint az EA-nek több tízezer boldog órát köszönhetek. Kurva menő ma hisztis hülyegyerekként fikázni bármit is csinálnak, de aki nem látja be, hogy az EA konkrétan mennyit tett azért (persze nem jószándékból, hanem üzleti érdekből), hogy a játékipar elérje azt a jelentőségét és elterjedtségét, ahol van, az hülye. Nekem személy szerint a top20 kedvenc címemből szerintem legalább 5 (mert csak szériát veszem... nem rakok fel 3 Battlefieldet is a top20-ba, pedig beleférne nálam) kötődik az EA-hez. Én a magam részéről hálás vagyok nekik. És persze, messze nem értek egyet azzal amilyen irányba elmentek, messze nem tündököl úgy mint egykor, ettől még nem tudom őket utálni en bloc.
5.
user101
Hát ezen múlik tulajdonképp, hogy a mennybe megy az EA vagy végleg leírja mindenki... Valahogy mégis azt érzem, hogy nem lesz itt nagy baj... Rájuk is férne egy igazán ütős siker!
4.
Ooorky
3.
Kawada
#2: Annak ellenére, hogy már nagyon várom, semmilyen elvárásom nincs. Semmi világmegváltásra nem számítok, csupán egy iparos SW játékra, ezt pedig a legpesszimistább értékelések alapján is lazán hozza.
2.
pucu9011
#1: Reméljük megérte várakozni.
1.
Kawada
Azt hiszem a God of War óta nem vártam ennyire konkrét megjelenést mint most a Fallen Ordert. Valahogy meg kell szabaduljak a családtól a hétvégére... :)
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...