Dicsekvős traileren a Final Fantasy VII Remake

  • Írta: Baloo
  • 2020. április 28.
  • Videó
Az 1997-ben megjelent játék újradolgozott változatára jó sokat kellett várni, mind a kritikusok, mind a rajongók szerint megtérült az így eltöltött idő. Most rövid videóban villantja meg a játék, hogy milyen elismeréseket kapott.

Idén április 10-én jelent meg a várva-várt Final Fantasy VII Remake, egyelőre kizárólag PlayStation 4-re. A külföldi sajtó egyhangúan elégedett volt a játékkal, erről tesz tanúbizonyságot az alábbi videó is.

A játékból egyébként 3,5 millió példányt adtak el, illetve szállítottak le világszerte az első három nap alatt, a lehetséges további portok pedig csak erősíthetik ezt a számot a jövőben. A mostani videó alatt is azt a feliratot olvashatjuk, hogy "játszd először PlayStation 4-en", amit ugye általában akkor tüntetnek fel, ha más platformokra is megérkezik majd a játék.

11.
Duken
Gyerekek ezt sasoljátok meg!

https://www.youtube.com/watch?v=avUodFd70Q8

Angryjoe tesztje az FF7 remake-ről! Még mindig szakadok! :D
9.
Razielhu
#7: Nem játszottam az újjal, de a régi (és általában a retro turnbased jrpg) harcrendszert én nem igazán szeretem.
Persze vannak jó pillanatai meg taktikázás, de 20ból 19 encounter csak autocombat vagy ugyanannak a képességeknek az ismételgetése, random encounterrel és grindeléssel.
Falra mászok tőle.
8.
azureknight0715
Na itt sok dolog miatt pl nem èrtek egyet. Harcrendszer az egyik legjobb rèsze a játèknak. Ha aból áll neked hogy ütsz ès töltöd az èleted akkor valamit nagyon rosszul csinálsz. Ez hardnál pl egyáltalán nem müködik. Kell tölteni nem azt mondom de a punisher mode+ vèdekezès utáni counter attack ès a counterstrike sphere nem vèletlenül van hard modon meg ha nem használod meg is halsz. Szerintem nagyon taktikus lett ès hű az eredeti rèszhez. Mellèk küldetèsek tèny hogy unalmasak ès a grafika helyenkènt tènyleg csúnya pl mikor felmászol a 7es szektornál. Viszont kontra hogy a shinra központ eszmèletlenül gyönyörű. A kindom heart fèle cuc meg nálam pont az ellentètje lett. Egyik legnagyobb pozitívum, mert így a règi játèkosok is megkeverik ès izgulni kezdenek hogy mi lesz ezután. Ajánlom amugy miximiliandood videoit aki nagy ffvii rajongó, vagy angry joe kritikáját a játèkról. Elèg jól elmondják mi jó mi nem de vègső soron szerintük is az egyik legjobb játèk ebben az èvben jelenleg.
7.
Krezy
#5: Számomra mindenidők legjobb játéka az eredeti 7.rész.

A Remakenél az első pár órában majdnem elcsöppentem attól amit kaptam,de most így a végefelé azt kell,hogy mondjam nem a legjobb..

A látvány kiábrándító néhol(főleg a posztereknél,háttereknél),de már annyira ,hogy én tartottam égőnek 2020ban...
(Persze az átvezetők mesések és a karakterek kidolgozása is szép,ez az ami kárpótolt)

A harcrendszer számomra gyenge lett,régen éreztem olyat,hogy nincs kedvem komolyabb szörnyek ellen harcolni egy játékban,mert konkrétan kimerül annyiban az egész,hogy rohadt sok az élete,neked pedig a kombód abban,hogy tőltöd az életed amikor lecsökken és ennyi..

Nem értem miért kukázták a régi harcrendszert,csak egy kicsit modernizálni kellett volna és minden okés lenne.

Nem merték bevállalni mert meg akartak felelni a mostani játékosoknak ,akik jobban befogadnak egy agyatlan hentelős akcióra épülő harcrendszert ,mint egy olyan körökre(ATB-re) épűlő harcrendszert ahol kicsit gondolkozni sem árt.

Nem hinném azt,hogy nem lenne kereslet a körharcos jrpgre ,lásd Persona 5 ,iszonyat jó értékelést kapott és ráadásul tényleg elég jó a cucc..

Rajongói szemmel is azt kell,hogy mondjam:
- Nemtöbb ez a játék egy erős 8asnál,néhol szép látvánnyal,egy jó materia és fegyver fejlesztési rendszerrel és egy eredet hű sztorival ami ráadásul ki lett egészítve többé kevésbé jó mellék szálakkal,de feleslegesen mert helyette vihették volna inkább tovább a sztorit mondjuk Cosmo Canyonig vagy a sleeping forestig is akár.

Én elvagyok vele egyébként (platináig nem állok meg)csak olyan hibákat vétett amiket nem lett volna szabadna neki és kicsit kellemetlen.

Viszont az eredeti 7.rész maradt számomra még mindig a videójáték etalon.
6.
tyber16
#5: Egy red dead 2-höz képest ami nyílt világú,ahhoz képest csúnya. Függetlenül attól, hogy az meg ez mennyibe került. Annak én is örültem hogy nem open world, de ettől még a mellékküldetések semmivel se jobbak mint a legtöbb jrpg-ben. Én amikkel találkoztam mint nagy FF7 fanok akiknek nem tetszett azok rendesen meg is tudták indokolni. Legalábbis azoknál a videóknál, írásoknál amiket én néztem. Ha rajtuk kívül fáj bárkinek a játék sikere de normálisan megtudja indokolni nekem az fair dolog. Ha csak úgy rinyálnak az tényleg gáz, de én ilyennel nem találkoztam még de ettől még biztos hogy vannak. Nekem se fáj annyira amúgy mert remélem így 2. rész még hamarabb elkészül mert ott amikor kinyílik a játék már lesz mit rendesen csinálni. Ott se akarom hogy teljesen nyílt világú legyen de azért nyitottabb mint itt. Itt ennek még jól állt, de elég volt egyenlőre. Normálon vittem végig ezt is meg az FFXV-öt is nehezebb fokozaton és én nem tapasztaltam nagy különbséget. A történet nekem eddig nem tetszett de végső konklúziót nem mondanék, majd akkor ha a teljes játék kész lesz szóval ez még változhat de én nem kedvelem a rendezőt aki megkapta a játékot szóval vannak kétségeim de remélem rám cáfol.
5.
Tidus
#3: Maximum felemás néhol,de bűn ronda...ne viccelj ,a harc és a főszereplők lemásznak a képernyőről,nincs megröccenés folyamatos a képfrissités és emelett az átvezetők top kategoriájuak.Igen vannak fájóan low poly elemek,de összeségében nézve nagyon is látványos. Ez egy gyors sodrású minőségi akció-jrpg ami szerintem bátran és jól nyúlt az alapanyaghoz.Sokaknak nagyon fáj a kritikai siker és bizonygatják hogy "minden kritikus téved" amit nem értek de mindegy is....
Személy szerint imádtam ,voltak részek ahol majdhogynem könnyeztem.Ki hogy élte meg ez ilyen sajnos-nem sajnos.Harcrendszert illetően totál nem értek egyet,normálon azért kell váltani a karaktereket ha nem akarsz sz*pni akkor jól kell használnod a spelleket is...az FFXV-ben bár szerettem,de ott aztán túlságosan nem kellett stratégiázni...ez a megoldás szerintem fényévekkel jobb.
Én nagyon örülök ,hogy nem egy ubisoft féle openworld masszát kaptunk hatmillió kérdőjellel,inkább lett feszes ,linerális de nagyon látványos átezetőkkel megtüzdelt történetorientált játék.
Nálam az év játéka.
4.
tyber16
#3: javítás: ronda mint a bűn, nem mint bűn mint a ronda XD.
3.
tyber16
#2: Azon kívül, hogy 100 giga, teljesen lineáris mégis bűn mint a ronda. Nem a karaktermodellek, a környezet. A játékmenet és a történet elnyújtott és tele van fölösleges filler részekkel (Itt most 20 perc helyett 1 órát mászkálsz folyosókon illetve ami régen 20 perc volt az itt most 1 konkrét fejezetet kapott, így könnyű elhúzni a sztorit, ne szépítsük egy prológust akárhogy nyújtasz el, prológus marad, ha az alapban nincs több ide se tudsz többet csinálni, tekintve hogy az alap 36 órás sztorinak az első 4-5 órája Midgar.). A mellékküldetések teljesen szagtalan átlag fetch quest-ek. Ha nem FF7 remake lenne a címe a kutyát nem érdekelné mert ugyanezekért más játékokat keresztre feszítenek. Arról nem beszélve, hogy a történet fölöslegesen el lett "Kingdom Hearts-osítva" ezzel az Arbeiter of Fate hülyeséggel. A harc rendszer egy az egyben le lett másolva az FFXV-ből. Látványos, jók a kombók de semmi extra. Nagyon max a hónap játéka lehet az év tized de még az év játékához is nagyon kevés. Szerintem egy korrekt jrpg és csalódást keltő FF7 játék. Az egyetlen jó rész számomra a 9. fejezetes Wall Market rész volt. Ja és Sephiroth új dizánja is elég kaka lett szerintem.
2.
Banderas
Akárki akármit mond , már most az évtized egyik legg jobb játéka. Megéri az árát ! Ennyi pénzért az elmúlt évben , ezerszer rosszabb játékokat dobtak piacra.
1.
azureknight0715
Van mèrt. Remèljük a 2. Rèsz is hasonló elismerèseket kaphat ès remèlhetőleg 2 èven belül jönni fog.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...