A Capcom is beruházott az Unreal Engine 3.0-ra

  • Írta: fojesz
  • 2007. február 27.
  • Bejelentés
A Capcom a nagyobb kiadók között a legutóbbi, aki szerződést kötött az Epic Games vezetőségével az Unreal Engine 3.0 használata érdekében.
A Capcom a nagyobb kiadók között a legutóbbi, aki szerződést kötött az Epic Games vezetőségével az Unreal Engine 3.0 használata érdekében. A japán srácok megemlítették: a brutális motor közreműködésével egy új - eleddig bejelentetlen - játék fejlesztésébe kezdtek. Reméljük, hamarosan ezen cím felől is új információkat tudunk meg!
5.
Utys
devidbecsi: Ez baromság. Már ne haragudj, de miért lenne ebből eleged? Ennyire rossz, hogy meg lesz a sok játéknak a képessége, hogy amit a designerek fantáziálnak, az megvalósoljun? A motor effekteket, fizikát számol, renderel, minél részletesebb dolgokat, minél gyorsabban. Ebben meg jó az UE3.0. Nem a motoron, hanem a modellezőkön, grafikusokon, designereken és egyántalán mindenkin aki csak a látványban részt vesz fog eldőlni, hogy milyen grafikája lesz. Ha a Quake 1 modelljeit, textúráit és pályáit raknánk UE3.0 motor alá, akkor annak Quake 1 grafja lenne csak túrbózva.
3.
mcwolf
Sokat érünk vele,ha Minket PC-seket a Biohazard 4-hez hasonló "fantasztikus" portokkal "bűvölnek el":-(
3.
devidbecsi
Tisztára elegem van, mindenki az Unral-t használja. Így az ember nem tud két játék grafikája között külömbséget tenni.
2.
twarez
csak jönnének már azok a gémek

amik a motort használják
1.
Utys
Viszik mint a cukrot mondhatni :P. J.C. meg csak morgolódik és kódol.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...