The Last of Us: Part II - mindent a részletekről

  • Írta: Baloo
  • 2020. május 28.
  • Videó
Folytatódik a The Last of Us: Part II kulisszák mögé betekintést engedő videósorozata, ahol ezúttal a készítők arról mesélnek, hogy milyen apró részletekre figyeltek oda, hogy még élethűbbnek hasson a játék.

A videósorozat első megállója a történet és a karakterek megalkotásának a részleteibe kalauzolt el minket, míg a folytatás a játékmenetbe engedett némi betekintést a fejlesztők narrálásával kiegészítve.

A most érkezett epizódban megnézhetjük, hogy a Naughty Dog milyen szinten belement a részletek megalkotásába a The Last of Us folytatásánál, hiszen ők is pontosan tudják: az apró részletek kohéziója az, amitől elhisszük, hogy mindez akár valóságos is lehetne.

A The Last of Us: Part II június 19-én érkezik, kizárólag PlayStation 4-re.

36.
Nyarlako
#33: Ilyen baromságra nem emlkékszem.
35.
madSci
#28: Mert arról csak Joel tud, és Ellie a saját biztonsága érdekében ezt mindenki elől titkolja továbbra is.
34.
SLi
#33: spoiler! tag lemaradt bocsi
33.
SLi
#28: azért mert a sztori szerint Ellie immunitása a szüzességéhez volt kötve
32.
Ps fanboy
#28: Az illúzió miatt, mint a robot a Prometheus-ban.
31.
Neotechtr
#30: Paca nevű ember a GS-nél (is) van és annyira kedvelem, hogy szerintem ő tette tönkre a GSO-t jópár éve. Ilyen "GTA a legjobb, a többi meg nem érdekel" figura. Amúgy igen, a játék már embargóval persze, de kint van a tesztelőknél talán e-hét eleje óta.
30.
Oldman
Ultimate! 25#
Állítólag pár magyar youtuber már teszteli a játékot, nagyjából 4-5 nap múlva lehet spoilermentesen olvasni a tapasztalataikat a játékkal kapcsolatban. Azt hiszem (?) az IGN-en olvastam ezt az infót. Valamilyen "Paca" nevű emberke nyüstöli a TLOU 2-t.
29.
Nyarlako
#28: Koronavírus, bruh.
28.
szekeres91
Nekem csak egy dolog b.ssza a csőröm, mégpedig az, hogy az első részben Ellie-nek nem kellett maszkot felvennie a spórás pályarészeknél. Akkor az új trailerekben miért latjuk többször is, hogy maszkot húz?
27.
adamsfamily
Edsig nagy ívben lesz*rtam ezt a játékot,de akkora botrány van körülötte,hogy ha 1 év múlva lesz olcsón valahol akkor lehet,hogy beruházok rá.Amúgy nem tűnik rossz játéknak.Viszont elég sok olyan részletet mutogattak,amit nem tudom hogy tudnak megoldani anélkül,hogy ne lenne szarrá szkriptelve az egész játék.
26.
Aang
#23: Egyértelmű. Ha kamu a szivárogtatás, akkor a naughty dog kiadott volna egy közleményt erről.
24.
Drraco
#23: Mindkét lehetőségnél (beismerés vagy tagadás) lehet számukra nézőpont, hogy ne lőjjék el a puskaport, ne spoilerezzenek. Hiszen bármelyiket választják, mindenképpen utalniuk kell a történésekre. Sőt, lehet, hogy ez számukra egy hatalmas ingyen reklám, és szándékosan meglovagolják.
Mindenesetre kíváncsian várom, mi lesz a vége a dolognak.
21.
amadeusz gyermeke
A részletek már kuszivárogtak. Hehh
20.
Marcus88
#19: Nem is az volt a cél.
Csak egy kis apró részlet volt.
19.
Nothing
#13: "A tegnapi előzetes végén a szellőzőhöz közeledve Ice Cube - It Was A Good Day című száma szólt a rádióban."

Valahogy ezzel most nem igazán hoztad meg a kedvem, hogy rohanjak előrendelni... :D :D
18.
Nyarlako
#14: Ha még csak ennyi lenne. Na majd meglátod.
17.
prodigy1990
#16: Ez jónak tűnik, hogy a hard fokozat már több kihívást tartalmaz, mert sok játék a hard fokozatot maximum elintézi azzal, hogy több az ellenfél, többet sebeznek, esetleg kevesebb a lőszer.
Én a kihívást szeretem a játékokban, hogy érezzem azt, hogy megküzdök a célért, nem szeretem, ha csak úgy átszaladok a pályákon, mert abban számomra nincs semmi szórakoztató.
16.
Kawada
#10: Nyilván elég sok fejtörést okoz, hogy milyen szintre legyen belőve egy játék nehézségi szintje. Szem előtt kel tartani a casual réteget és azokra is kell gondolni, akik kihívást keresnek. A TloU 1 is olyan, hogy nagyon más megoldásokra tud sarkallani az bizonyos esetekben az, ha mondjuk "hardon" játszik az ember. Egész más értelmet nyer az egyébként egyszerű kraftolás és inventory/lőszer menedzsment.
15.
Kawada
#14: "mert az is sugallva van, hogy..."

Nem jó itt a "mert". Valahol a fogalmazás mellé ment (nem volt alkohol mentes a ma este...), szóval ide inkább "de"-t akartam írni. Szóval egyelőre reménykedem abban, hogy Joel és Ellie között komoly ellentét lesz.
13.
Marcus88
Engem a legjobban a játék brutalitása fogott meg,már az első részben is jó volt a közelharc,de itt valami bitang jól néz ki.Gyakorlatilag sokféle kivégzés van szinte mindig máshová szúrja a kést,has,hát,nyak,vese,oldalbordák,comb elhúz vagy beleszúr stb..és használhatjuk a kitérést is amitől látványosabb lesz a közelharc.
Biztos lesznek hibái is a játéknak,ahogy más játékokban fellelhető hasonló elemek,de olyanok is amik a ND-tól megszokott magas szinten lesznek.
Én ma rendeltem elő,a többi meg majd kiderül!

A tegnapi előzetes végén a szellőzőhöz közeledve Ice Cube - It Was A Good Day című száma szólt a rádióban.
12.
Nyarlako
#10: Egyszerubb mindenbe hülye xp rendszert tenni, aztán meg abból is pénzt csinálni lásd AC .
Ez egyszerű lustaság és kapzsiság, regen elég jo AI volt sok jatekban.
11.
Oldman
10#
Jól látod, egyetértek!

Ultimate! 1#
Szintén!
10.
prodigy1990
#9: Ennek több oka is lehet/van:
- kell a játékosoknak a sikerélmény: ha folyton túljár az AI a játékos eszén, akkor megvan rá az esély, hogy otthagyja a játékot, mert felbosszantja és a következő ilyen részt a sorozatban vagya fejlesztőcsapat következő játékát már meg sem veszi= pénzkiesés a kiadónak.
- a könnyebb játékokat könnyebb is eladni a kiadóknak: manapság egyre kevesebb ember szereti a kihívást. Nagyon jó utalás erre a puzzle elemek visszaszorítása a játékok többségében, mert az emberek már nem igazán akarnak gondolkodni, ha leülnek egy játék elé. Nem akarnak azon sem nagyon gondolkodni, hogy hogyan járjanak túl az okosabb AI eszén, magyarul haladni akarnak, folyamatosan benne akarnak maradni az élményben és ezt könnyen megtörheti egy okosabb gépi ellenfél.
- egyre több kiskorú játszik a játékokkal, hiába van tiltva nekik és ezt a kiadók is tudják. A gyerekek nem akarnak kínlódni a kihívásokkal, nekik elég a szép grafika is. A kiadók biztos, hogy sok pénzt látnak az ilyen gyerekekben, akiket úgy nevelnek a szülők, hogy leültetik egész nap a gép elé és játszon. A veterán játékosokkal már más a helyzet, ők már látják, hogy az AI már hosszú évek óta nem fejlődik, sőt, egyre jobban csak butul.
A veterán játékosok évről évre kevesebben vannak, ők azok, akiknek a többsége még keresi a kihívást, de mivel sokkal többen vannak a tapasztalatlan játékosok, így nekik kell kedvezni.
9.
tyber16
#8: Az AI mindig is problémás a játékokban. Miért van az hogy minden más (animáció grafika stb.) halad a korral az AI meg egy helyben toporog? Nehézségi szinttől függetlenül.
8.
prodigy1990
A játék nagyon jól néz ki, a karakterek arca is szépen ki van dolgozva, hogy a mimikák is.
A helyszínek változatosak, az animációk sokszínűek, a zenére biztos nem lesz panasz.
A történet és a karakterek egyénfüggő dolog lesz, hogy kinek mennyire jön be, mivel ezek tipikusan azok a dolgok, amelyeket a játékosok a végigjátszás után tudnak értékelni.
Kétségtelen, hogy sok pozitívuma van a játéknak de van azért negatívuma is: az AI.
Az AI sajnos ugyanolyan buta, mint más játékokban.
Éreznek, sokféle mozdulatot hajtanak végre,de sajnos okosabbak már nem lettek, ezt a legutóbbi gameplay videó is bizonyította.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...