Nehezebb lesz a The Last of Us: Part II

  • Írta: szlav
  • 2020. augusztus 12.
  • Letöltés
Link másolása
Új nehézségi fokozatokat kapunk a The Last of Us: Part II következő frissítésében. Az első részből ismerős Grounded minden szempontból halálosabbá teszi a játékot, a permadeath pedig nem hagy esélyt az újrakezdésre.

A The Last of Us: Part II története eddig sem finomkodott, a játék kegyetlenségét pedig hamarosan az új nehézségi opciók is tükrözik majd. A játék trófeái között feltűnt néhány új kihívás - ezek buktatták le először a Naughty Dog következő frissítését, később pedig felkerült a PlayStation YouTube-csatornájára az alábbi előzetes is:

Az update az igazán komoly kihívást kereső játékosoknak kedvez majd, hiszen úgy tűnik, ismét kiválaszthatjuk majd az első epizódban megismert Grounded nehézségi fokot. Ez az opció elveszi a játék HUD-ját, elveszítjük a hallgatózás képességét, lényegesen kevesebb alapanyaggal és lőszerrel találkozunk, az ellenfeleink sebzése pedig drasztikusan megnő. Aki pedig ennél is nagyobb kihívásra vágyik, az még pluszban bepipálhatja majd a permadeath opcióját. Ez a menüpont magáért beszél: egyetlen életet kapunk, ha pedig ezt elveszítjük, kezdhetjük elölről az egész játékot.

Az új nehézségi fokok mellett számos új játékmeneti- grafikai, illetve hanghatás-módosítót is kapunk, valamint számos opciót, amelyek az eddiginél is könnyebb hozzáférést engedélyeznek. Ezek közül érdemes kiemelni, hogy alaposabban személyre szabhatjuk majd a fegyverek célzását, hála az állítható kameragyorsulásnak és a giroszkópos célzásnak, valamint sokan megkönnyebbülhetnek majd, ugyanis a frissítés után állíthatunk majd a film grain mennyiségén is.

Az augusztus 13-án érkező patch részleteiről a Naughty Dog blogján olvashattok bővebben.

72.
72.
Ps fanboy
Na mi történt itt? Moderálás hegyén hátán? Nanotechnokol már megint játszotta a polgárpukkasztót? Hogy verjem a..... :D
68.
68.
szlav
#62: Az utóbbi 30+ kommentben effektíve kizárólag egymást szapultátok. Ha akarjátok, oldjátok meg privátban.
A kommentszabályzatot pedig itt megtalálod: (https://www.gamekapocs.hu/szabalyzatok#tab3)
66.
66.
ABorealis27
Szlav, légyszíves vedd ki a "Hitler forog a sírjában" kommentet is a 'kapós a RE7' cikk alól. Annál már nem nagyon van lejjebb.
Köszi.
64.
64.
godach
63.
63.
godach
#61: kimoderált üzenet
62.
62.
godach
Nagyon remeg a kezed a moderálás gombon öcsém. Ennyiből áll nálatok a Staff tagság? :)
Majd legközelebb akkor moderálj pls ha szabályt sértek, ne akkor ha neked épp nem tetszik és épp erre evett a fene. Ha mégis, akkor mindig, minden nap így tégy. Ne élj vissza a rangoddal.
59.
59.
godach
#56: kimoderált üzenet
58.
58.
godach
#57: kimoderált üzenet
56.
56.
szlav
Elég lesz mindkét oldalról, köszi!
54.
54.
godach
#49: kimoderált üzenet
50.
50.
godach
#48: kimoderált üzenet
46.
46.
godach
#43: kimoderált üzenet
25.
25.
godach
#22: És miért bántottad volna. Ha végigjátszottad, komolyan kíváncsi lennék rá.
Mondd el, győzz meg engem is. Már csak azért is érdekel, mert én nagyon nem érzem hogy büntetni kellene.
21.
21.
georgie.70
#17: Igen van igazság abban amit írsz, mondjuk már a platinázás során is számtalanszor vissza kellett menni ha valami szar ottmaradt érme, vagy üzenet stb,és igen vannak lassító jelenetek, de pl az egyik legszebb és legmegindítóbb jelenet is flashback, és őszintén mondom mindkét alkalommal megkönnyeztem, szóval van annyira zseniális ez az anyag hogy az ember végigülje ezeket.. De persze ettől még megértelek és igazat is adok abban amit gondolsz
17.
17.
Ps fanboy
#15: Mindenképp megfogom próbálni, hogy milyen grain nélkül, egyébként már kétszer én is végigvittem. :) Csak a harmadik nekifutás nehéz pont azért amit mondok, elgondolkadtam, hogy nem is lenne rosz egy olyan opció, mint a GoW ban volt, hogy elnyomhatsz mindent felesleget, persze itt alapból megteheted, csak rohadt sokat tölt még úgy is és akkor még ott vannak a flashback részek, amik ritkán olyan mozgalmasak mint a fősztori. De tuti nekiurok még, ez nem kérdés, csak ennél a filmterjedelmű átvezetővel, meg flashback al rendelkező játéknál a készítők igazán gondolhattak volna arra, hogy adott esetben a harmadik-negyedik-ötödik...stb végigjátszásnál a kedves publikumnak ne keljen már ugyanazt a felesleges köröket futni, csak had élvezhessék a zseniális gameplayt.
16.
16.
#15: "a lényeg hogy éppen most nyomom 3.-szorra grounded szinten aztán majd kiderül meddig bírom"

Ha szereted a játékot és tetszik, akkor bírni fogod a végéig. Én ezt a játékot speciel nem szeretem, de másokat igen és sokat toltam már csupán élvezetből nehéz szinten. A Shadow of Tom Riedel vagy mi is kvázi pár hónapba telt úgy, mert ilyen szinten minden játékban vannak olcsó részek, amik simán kidegelnek - de megérte. Általában nem mindenki szereti a nehéz gameplay-t, amit meg is értek, mert a játékok bőven túlnyomó többségénél én sem full nehézen megyek. Viszont, aki ezt választja egy jó játék esetében, ahol minden klappol hozzá (tehát a fejlesztők ki is próbálták úgy a játékot és beállították hozzá), annak jobb és mélyebb lehet a gameplay.

Arról nem is beszélve, hogy sok játékban éppenhogy szinte csak hard-on kényszerülsz rá, hog a játékba épített sok funkciót és lehetőséget kihasználd. Értem itt a skilleketm, lopakodás lehetőségét, csapdákat, vagy akármit, amit egy bármilyen játékban el tudsz képzelni. Pl a Witcher 3-nál is, amit az első 10-20 óra után legnehezebb alattira állítottam amikor láttam, hogy csak csapkodás a harc és a mellékes rendszerek feleslegesek, kiderült, hogy nem csak csapkodás a harc és nem véletlenül vannak benne a játékban a kaják, szerek és páncélok, meg fegyverek.

Ja, meg meg kellett hozzá tanulni játszani. Szóval jól teszed, ha a kedvenc játékoddal még ha harmadszorra is, de nehéz szinten játszol.
15.
15.
georgie.70
#14: Nem tudom, én kétszer végigvittem,kiplatináztam másodszorra, és kegyetlenül élveztem... A történet illetve a jelenetek bőven tartogatnak olyan apróságokat mint egy jó zene vagy film, hogy találsz benne mindig újat..
Tegnap délután megjött a Patch és hát ha másért nem már azért megérte mert teljesen letudod húzni azt a kurva ocsmány graint.. Így gyakorlatilag mintha egy új játékkal játszanék,annyival szebb a kép feltudom tolni a kontrasztot a színeket az élességet és tök sima a kép... Komolyan rohadtul bosszant valahol hogy ezt mért nem lehetett egyből megadni, hogy mindenki maga dönthesse el hogy szemcsésen vagy normálisan akarja e játszani.. Nekem elég rendesen el..szta az első élményt...
És ezek szerint az sem igaz hogy a grainnel hibákat akartak elrejteni, ez megint egy rosszindulatú baromság volt azon remek PS haterektől akik a többi baromságot is terjesztették a játékról.. Egyszerűen alkotói döntés volt, kb mint a walking dead-nél,ami egy film ahol szintén gyűlölöm ezt a megoldást, de ott még mindig több létjogosultsága van mint egy játéknál. Bár nem tudom a filmesek mit imádnak ebben lévén az élet sem szemcsés, szóval mikor végre gyönyörű tiszta képminőséget lehetne produkálni, akkor trendbe hozzák hogy direkt csesszük el mert attól olyan régi mozis meg művészibb lesz a végeredmény... Fuu ezzel ki lehet üldözni a világból , de hát ez van nem vagyunk egyformák... Mindegy a lényeg hogy éppen most nyomom 3.-szorra grounded szinten aztán majd kiderül meddig bírom..Viszont számomra a játék megunhatatlan,és így grain nélkül olyan mintha dvd változat után végre 4k uhd-ban játszhatom fíling,szóval csak javasolni tudom hogy fuss neki még egyszer, a cinematic részeket meg áttudod lépni,ha akarod...
14.
14.
Ps fanboy
#13: Én pl. a gameplay részét nem tudom megunni. De valahányszor késztetést érzek, hogy játszani kéne vele mindig és eszembe jut az a tengernyi átvezető és flashback, ami elég sokszor megszakítja a játékot. Ez szerintem eléggé belerondít az újrajátszhatóságba.
10.
10.
KratoS
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...