A The Last of Us: Part II története eddig sem finomkodott, a játék kegyetlenségét pedig hamarosan az új nehézségi opciók is tükrözik majd. A játék trófeái között feltűnt néhány új kihívás - ezek buktatták le először a Naughty Dog következő frissítését, később pedig felkerült a PlayStation YouTube-csatornájára az alábbi előzetes is:
Az update az igazán komoly kihívást kereső játékosoknak kedvez majd, hiszen úgy tűnik, ismét kiválaszthatjuk majd az első epizódban megismert Grounded nehézségi fokot. Ez az opció elveszi a játék HUD-ját, elveszítjük a hallgatózás képességét, lényegesen kevesebb alapanyaggal és lőszerrel találkozunk, az ellenfeleink sebzése pedig drasztikusan megnő. Aki pedig ennél is nagyobb kihívásra vágyik, az még pluszban bepipálhatja majd a permadeath opcióját. Ez a menüpont magáért beszél: egyetlen életet kapunk, ha pedig ezt elveszítjük, kezdhetjük elölről az egész játékot.
Az új nehézségi fokok mellett számos új játékmeneti- grafikai, illetve hanghatás-módosítót is kapunk, valamint számos opciót, amelyek az eddiginél is könnyebb hozzáférést engedélyeznek. Ezek közül érdemes kiemelni, hogy alaposabban személyre szabhatjuk majd a fegyverek célzását, hála az állítható kameragyorsulásnak és a giroszkópos célzásnak, valamint sokan megkönnyebbülhetnek majd, ugyanis a frissítés után állíthatunk majd a film grain mennyiségén is.
Az augusztus 13-án érkező patch részleteiről a Naughty Dog blogján olvashattok bővebben.
Ennél sokkal kifinomultabb módszerekkel dolgoznak. Lásd, te sem hiszel a módszereikben, így minden bizonnyal remek munkát végeznek. :)
A kommentszabályzatot pedig itt megtalálod: (https://www.gamekapocs.hu/szabalyzatok#tab3)
Köszi.
Majd legközelebb akkor moderálj pls ha szabályt sértek, ne akkor ha neked épp nem tetszik és épp erre evett a fene. Ha mégis, akkor mindig, minden nap így tégy. Ne élj vissza a rangoddal.
Mondd el, győzz meg engem is. Már csak azért is érdekel, mert én nagyon nem érzem hogy büntetni kellene.
Látod ha más nem, emiatt a filmgrain miatt érdemes várni a vétellel, mostanra lett élvezhető a képminőség. Én még mindig nem szereztem be, de ahogy olvasom tőled, jól tettem. Mikorra tökéletes lesz, addigra nekiesek, ki lehet bírni az első napos vételek nélkül. Igaz spoilerekbe bele lehet futni sajnos.
Ha szereted a játékot és tetszik, akkor bírni fogod a végéig. Én ezt a játékot speciel nem szeretem, de másokat igen és sokat toltam már csupán élvezetből nehéz szinten. A Shadow of Tom Riedel vagy mi is kvázi pár hónapba telt úgy, mert ilyen szinten minden játékban vannak olcsó részek, amik simán kidegelnek - de megérte. Általában nem mindenki szereti a nehéz gameplay-t, amit meg is értek, mert a játékok bőven túlnyomó többségénél én sem full nehézen megyek. Viszont, aki ezt választja egy jó játék esetében, ahol minden klappol hozzá (tehát a fejlesztők ki is próbálták úgy a játékot és beállították hozzá), annak jobb és mélyebb lehet a gameplay.
Arról nem is beszélve, hogy sok játékban éppenhogy szinte csak hard-on kényszerülsz rá, hog a játékba épített sok funkciót és lehetőséget kihasználd. Értem itt a skilleketm, lopakodás lehetőségét, csapdákat, vagy akármit, amit egy bármilyen játékban el tudsz képzelni. Pl a Witcher 3-nál is, amit az első 10-20 óra után legnehezebb alattira állítottam amikor láttam, hogy csak csapkodás a harc és a mellékes rendszerek feleslegesek, kiderült, hogy nem csak csapkodás a harc és nem véletlenül vannak benne a játékban a kaják, szerek és páncélok, meg fegyverek.
Ja, meg meg kellett hozzá tanulni játszani. Szóval jól teszed, ha a kedvenc játékoddal még ha harmadszorra is, de nehéz szinten játszol.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.