Újabb játékok kaptak AMD FSR-támogatást

  • Írta: Baloo
  • 2021. július 16.
  • Hardver
Link másolása
Lassan már több mint egy hónapja annak, hogy elrajtolt az AMD DLSS-kihívója, a FidelityFX Super Resolution, amit mostantól nem csak újabb játékok támogatnak, de integrálták a Unitybe és az Unreal Engine 4-be is.

Június végén indította hódító útjára az AMD a FidelityFX Super Resolution felskálázási eljárást, ami a kaliforniai cég válasza az NVIDIA-féle DLSS-re. A technológiát idáig csak hét játékban tudtuk kipróbálni, most viszont ez a lista kibővült a Dota 2-vel, Arcadegeddonnal és a Necromunda: Hired Gunnal.

A tervek szerint pedig az elkövetkezendő két hét alatt az Edge of Eternity, illetve a Resident Evil: Village is megkapja majd az AMD FSR-támogatást. Szintén remek hír, hogy a funkció már implementálva lett két népszerű grafikus motorba, a Unitybe és az Unreal Engine 4-be is, így valószínűleg hamarosan még több játékban kapcsolhatjuk majd be az AMD FidelityFX Super Resolutiont.

3.
3.
tabobona
Evil Genius 2-nél próbáltam ki a kíváncsiság kedvéért.
2K-s felbontással. Nvidia 1070-el.
Plusz 20Fps volt a különbség.
Nagyon ígéretes.
2.
2.
xanatos0911
#1: Jep. Szerintem egyébként nincs behozhatatlan előnye a DLSS-nek, relatíve új az is, hiszen a legelején egy jó ideig szinte teljesen használhatatlan volt. Az pedig külön jó hír, hogy nem egy szigorúan AMD hardverhez kötött, specifikus technológiáról beszélünk hanem egy, szinte bárki számára elérhető opcióról - természetesen majd ahogy bővül a játékok listája.
1.
1.
Hiába rugózik a média nagy része azon, hogy a DLSS jobb, szerintem azért ez a funkció egy igen jó dolog akkor is. Csak privát tipp, de szerintem rengetegen vannak, akik a reklámok miatt megvették a 4K TV-t, monitort, stb-t és utána jöttek rá, hogy nem néz ki jól kisebb felbontásban, natívban pedig nem fut jól a cucc. Ilyen esetekre egy nagyon jó kis funkció ez az FSR is.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...