Komoly gondok vannak az Everwild fejlesztésével

  • Írta: Shifty
  • 2022. január 3.
  • Pletyka
Link másolása
Az XboxEra podcast decemberi adásában Jeff Grubb és Nick Baker érdekes részleteket osztottak meg a Microsoft csapatainál készülő játékokról. Így került szóba az Everwild is, aminek a fejlesztése állítólag egy hatalmas káosz.

A mindig jól értesült Jeff Grubb és Nick "Shpeshal Nick" Baker ezúttal az XboxEra podcastjának decemberi adásában árultak el izgalmas részleteket a Rare-nél, az Obsidian Entertainmentnél és a Stoic Studiónál készülő Xbox-exkluzív játékokról.

A Rare jelenleg két projekttel van lekötve, amelyek közül a Sea of Thieves állandó munkát hárít a stúdióra, hiszen a kalózos bolondozás kifejezetten nagy népszerűségnek örvend. A csapat másik játéka, az évek óta készülő Everwild fejlesztése viszont már nem áll ilyen jól. Legutóbb épp októberben jelentettük, hogy változások történtek a projekt menedzsmentjében, illetve a játék fejlesztését is újrakezdték. Grubb szerint a probléma ennél sokkal nagyobb, ugyanis még a Rare munkatársai sem tudják, pontosan hol tart a fejlesztés, vagy mi is történik a játék körül, miközben koncepcionálisan is zsákutca egyelőre az egész projekt, mert senki sem tudja, milyennek is szeretné az Everwildot.

Ezzel szemben az Obsidian Entertainment háza tájáról jó hírekkel szolgált Grubb és Baker, ugyanis a csapat nem csak a The Outer Worlds második részén és az Avowedon dolgozik, hanem egy Disco Elysium-szerű játékon is, ami a 16. századi Európában játszódik, a cselekménye pedig egy nyomozás körül zajlik majd. A korábban már szintén pletykált játék fejlesztése olyan jól halad, hogy még idén meg is jelenik, ráadásul az a Josh Sawyer dolgozik a projekten, aki a Neverwinter Nights 2, a Fallout: New Vegas és a Pillars of Eternity játékokon is ügyködött.

Végül szóba került a The Banner Sagát fejlesztő Stoic készülő játéka is, a Project Belfry, amiről most kiderült, hogy Diablo-szerű játékmenetre készüljünk fel, bár ez kissé ellentmond a játékról szóló korábbi szóbeszédnek, amit anno szintén Grubb szállított.

10.
10.
crytek
#9: De attól a game még ugyanaz volna. Engem pl zavar benne a ruházat meg egyéb baromság a szerencsekeréken..mi a ráknak amikor a karaktered 99.9%-ban sose látod?

9.
9.
manderel
#8: Nagyot dobna részemről a FH szérián, ha elengednék ezt a gejl fesztiválos körítést, és kitalálnának valami emészthetőbb keretet neki.
8.
8.
crytek
#6: Azt nem a ms teszi le az asztalra...azaz nem saját fejlesztés.
Az már eleve létre jött volna nélkülük is..

Forza meg 1 db game ami értelmes de az meg kb mindig ugyanaz...(mondjuk mellette szól ha bottal vernek én se tudnám hogy lehetne egy arcade autos cuccot megújítani)
7.
7.
Robilluma
#4: A szándékban lehet az igazi különbség. A Sony minőséget akar gyártani és abból hasznot húzni, a túloldalnak mindegy hogy dől a lé csak dőljön. Erre ott is vannak a szolgáltatások amik tejelnek is. Magasról tesznek ők az ilyen indie projektekre, nem oszt nem szoroz. Lélektelen banda, lélektelen imázs. 500 millából is egy szürke Halo jött csak ki, mindent elárul róluk ha a legnagyobb belsős termékük ilyen lett.
A Zenimax csomag azért nem 'alja' kategória. Ezért is vették meg őket, hogy legyen valami minőség is. (mégha azoknak is vannak Fallout76féle szutykaik).
A GP játékok meg palástolják az igénytelenséget amit játékfejlesztés címszóval produkálnak.
Ha mást nem, de a Machine Gamestől az Indiana Jones és a Bethesdától a Starfield nagyon várós. Az Avowed és a Senua 2 pedig a sajátjaiktól TALÁN. Azért "talán" mert a sajátjaik lettek a fejlesztők...
6.
6.
Anti4730
#4: Azert minosegi jatekokat is letesznek az asztalra, meg ha kevesebbet is, ott van peldaul a forza horizon 5, es jon meg hellblade 2 stb. Lehet kevesebb az exkluziv de jo minoseguek is.
5.
5.
Ooorky
#3: Nem, ott a Bioware konkrétan évekig hozzá se nyúlt, majd gyorsan összefércelt valamit mikor az EA követelte, hogy a rengeteg pénzért cserébe illene már valamit lerakni az asztalra.
Itt legalább bevallották, hogy fogalmuk sincs mit kellene vele kezdeniük :D
4.
4.
crytek
#2: Ez a különbség a két cég között ezt már sokszor mondtam. Közhelynek hangzik ha ha megnézzük a dolgokat real...a ms-nak csak az "alja" fejlesztőcégek jutottak a sonynál meg a tehetségek vannak
3.
3.
Aanash
Az Anthem is valami hasonló okból bukott el?
2.
2.
Robilluma
Az az Arrowed gondolom Avowed akar lenni.

És amikor októberben törölték az Everwild addigi elképzeléseit, arra jutottak hogy nincs is semmi elképzelésük a játékról? Itt nincs olyan aki megírja a játék lore-ját, forgkönyvét vagy esetleg egy művészeti felelős? Valaki aki az első ember a projekten. Mert ha van akkor ki kéne rúgni és hozni vkit aki valaha csinált már ilyet... amatőrizmus egy világcég szárnyai alatt. Hihetetlen.
1.
1.
crytek
Ezért nem lesz sose kimagasló game az xbox szekciónál ...ilyenek dolgoznak a játékokon.. nem tudják milyenre csinálják lol...
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...