A Dying Light: The Beast valójában a Dying Light 3 a Techland szerint
- Írta: zoenn
- 2 napja
A frencsájz igazgatója, Tymon Smektala a PC Gamernek adott interjújában beszélt arról, hogy a készülő játékuk hogyan viszonyul az elődeihez, valamint arról is, hogy a Dying Light 2: Stay Human fogadtatása hogyan formálta a stúdió döntéseit.
Smektala bevallotta, hogy a csapat látszólag elvesztette útját a második résszel. Elismerte, hogy elfelejtették azokat az elemeket, amiért az eredeti Dying Lightot annyira szerették, különösen a túlélőhorror-elemeket és az akció-kaland játékmenetet tekintve.
A "Dying Light esetében valóban sikerült egy olyan játékok elkészíteni, amelyben minden darab összeillett, és talán nem értékeltük eléggé.".
A játék kereskedelmileg is sikeres volt, de a folytatásban elveszítették a valódi fenyegetettség-érzést, a horrort és a feszültséget is. Ezért a rajongók visszajelzései arra késztették a csapatot, hogy elkészítsék a Dying Light: The Beastet. Az egyensúly megteremtésének alapjául tehát a Dying Light 1 szolgált, mert ott tényleg úgy éreztük magunkat, mintha egyedül lennénk egy nagyvárosban, egy hatalmas térképen a zombik között.
Ami pedig a The Beast méretét illeti. Smektala nyíltan kijelentette, hogy a Techland a harmadik fő játékának tekinti - "számunkra tényleg a Dying Light 3" - fogalmazott a rendező.
"Talán a projekt kicsit kisebb ambícióval indult, de annyira izgatottak voltunk Kyle Crane visszatérése miatt, és azzal, hogy mit tudunk kezdeni az engine új iterációjával, mennyire vagyunk magabiztosak a játékmechanikával kapcsolatban.".
Azért nem számozott folytatásról van szó, mert a Dying Light: The Beast lényegében nem hoz magával semmilyen jelentős új funkciót, ami köré a játékot építhetnék, de ettől eltekintve "egy nagyon korrekt, tripla-A-játékról van szó, nagyon vaskos".
A Dying Light: The Beast augusztus 22-én jelenik meg PC-re, Xbox és PlayStation platformokra.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.