Ghost of Yōtei: július 10-én jön a mélyebb játékmenet bemutató
- Írta: Baraaju
- 2025. július 8.
A különleges online esemény közel 20 percnyi játékmenetet vonultat majd fel, amit a stúdió két kreatív igazgatója, Jason Connell és Nate Fox vezet.
A műsor középpontjában a főhős, Atsu áll; egy női karakter, aki bosszúhadjáratot folytat a Yōtei-hegység lábánál fekvő területeken. A korábbi trailerek alapján a játék egy erőteljesen atmoszferikus hangulatot hoz, ami egyesíti a japán történelmi ihletésű elemeket bizonyos „soft” természetfeletti és mitológiai motívumokkal. Utóbbira többek között utalhat maga Atsu is, akinek az alakja, megjelenése a japán onryō (bosszúszomjas szellemek) legendájára épül; vagy a Yōtei Six ellenségei – pl. ‘The Snake’, ‘The Oni’, ‘The Kitsune’, ‘The Dragon’ –, akik mitológiai archetípusokat képviselnek; ráadásul a játék tartalmazhat szellemi, spirituális vagy átkokkal kapcsolatos elemeket (pl. megszállt helyszínek, yōkai-küldetések).
A ránk váró gameplay deep dive során a fejlesztők bemutatják:
- Atsu új fegyvereit és harci technikáit;
- a testreszabási lehetőségeket (páncélok, maszkok, különleges képességek);
- valamint új játékmódokat, amik a felfedezés és harc ritmusát egyaránt magasabb minőségre emelhetik.
Atsu gyorsabb, hajlékonyabb, és inkább az ellenség mozgásának kihasználására épít, mintsem brutális erőre. Ezzel a fejlesztők egy új típusú női főhőst kívánnak bemutatni a Sucker Punch univerzumán belül.
A Ghost of Yōtei korábbi bemutatkozása során már láthattuk, hogy a játékban hangsúlyos szerepet kap a lopakodás, a precíz közelharc és az egyedi mozgásrendszer. Vagyis egyértelműen a Ghost of Tsushima szellemi örököséről van szó, csakhogy női főhőssel és új, havas vidéken játszódó helyszínekkel.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.