A Primal Planet készítői pontosan tudják, miért szeretjük annyira a titkos helyszíneket a játékokban
- Írta: Baraaju
- 4 napja
A Primal Planet demója már most is elérhető Steamen, úgyhogy ti is ki tudjátok próbálni, milyen lesz a teljes élmény.
A játék fejlesztője a Seethingswarm, a kiadásért pedig a Pretty Soon stúdió felel. A Primal Planet az első trailerek és próbaverziók alapján egyszerre idézi meg a klasszikusok hangulatát, és frissíti fel az ismert sémákat.
Ez egy olyan videojátékos világ, ami él, lélegzik… és akár el is rejtőzik!
A játék erősségeinek egyike a lenyűgöző, részletgazdag pixelgrafika: a lombok közt suhanó őslakók, a mindenféle méretű dinók animációi, a kis dinó-társ, aki végig elkísér, mind azt a benyomást keltik, mintha egy rég elveszett, ősi világba csöppentünk volna.
A játékmenet nemcsak felfedezésből és platformingból áll, hanem ötletes tárgykészítési mechanikákat is kínál. Egy sima lándzsát például lángoló fegyverré fejleszthetünk, majd azzal gyújthatunk meg lámpásokat vagy égethetünk el útzáró gyökereket. A falra dobált lándzsákkal pedig magasabbra mászhatunk, ami a veterán játékosoknak ismerős lehet a Quackshot klasszikus mechanikájából.
A Primal Planet egyik legvarázslatosabb eleme a rejtekhelyek sokasága. Aki szereti a titkos falakat, a kiszögellések mögött rejlő felfedeznivalókat vagy a még kíváncsibbaknak szánt tartalmakat, az itt otthon érzi majd magát. A fejlesztők láthatóan szívvel-lélekkel töltötték meg a világot ilyen apróságokkal; legyen szó egy rejtett barlangról, egy rozsdás dzsipről a mélyben, vagy akár egy teljesen opcionális kis történetről.
A demóban fellelhető titkos helyek nem csak tárgyakat rejtenek, gyakran az élmény és a hangulat miatt éri meg felfedezni őket.
A demóverzió decemberi második frissítésében a fejlesztő Seethingswarm hivatalos Newgrounds bejegyzésében elárulta, hogy a játékban található „Spirit Tree” növények különleges képességpontokat biztosítanak a játékosoknak.
Ez jól mutatja, hogy a rejtett helyek felfedezése nemcsak hangulati pluszt ad, hanem közvetlen játékmenetbeli előnnyel is jár. A titkos utak tehát valóban extra jutalommal kecsegtetnek, ami motiválhatja a játékosokat a környezetre figyelő felfedezésre.
Ha úgy érezted, hogy már minden Metroidvania-játék ugyanolyan, a Primal Planet lehet az, ami visszahozza a felfedezés örömét. – Dinókkal, kreatív mechanikákkal, és rengeteg apró titokkal, ami csak rád vár. Reméljük, a július 28-án megjelenő teljes játék csak tovább mélyíti az élményt!
Eszerint a Halo egy "doomeinstein" játék? A Tormented Souls meg "Resilent"? Nem, mert egyrészt már van megnevezése a műfajoknak, másrészt meg rém idiótán hangzik mindkét alternatíva.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.