400 ezer példányban kelt el a Gray Zone Warfare az első 24 órában

  • Írta: aronsz
  • 2024. május 2.
  • Hír
Link másolása
Hiába a vegyes vélemények vagy a játék teljesítménye körüli problémák, közel félmillió példány talált gazdára a fejlesztők szerint az új shooterből, ami tematikájával a Tarkov közönségét célozza.

Április 30-án, korai hozzáférésben jelent meg a Gray Zone Warfare. A játék egy taktikai FPS katonai szimulációs elemekkel ötvözve. Bár az adatok alapján nem teljesít olyan jól, mint a Manor Lords, így is szép számmal generál eladásokat.

A készítők X-en jelentették be, hogy a második napon 400 000 eladásra ébredtek, ami egyáltalán nem nevezhető kis teljesítménynek. A népszerűség hatására pedig a fejlesztő, a MADFINGER már gondolkodik a konzolos verzión – számol be az Insider Gaming.

A játék sikere azért nem töretlen, a Steam-oldalán közzétett bő 12 ezer értékelés vegyes, sokan instabilitásra panaszkodnak. A fejlesztők malmára hajthatja azonban a vizet, hogy az Escape From Tarkov közösségéből komoly játékosbázisra számíthatnak, egyrészt mert hasonló tematikával bír a két cím, másrészt pedig mert a Battlestate most épp kihúzta a gyufát a játékosoknál.

3.
3.
Chdz
#2: A V Rising, Manor Lords, Enshrouded meg egy rakat EA cím azért nem a lehúzásról szól, nyomottabb áron lehet támogatni bárkit, mert a megjelenésre úgyis drágulnak. Én a V Rising-ot potom 16 euróért vettem meg még márciusban 20% kedvezménnyel, átszámolva 6.300ft körül volt, hogy jövőhét szerdán jön az 1.0 egyből 35 lett, az olyan 14.000ft körül mozog most. Ez nagyon nem mindegy, szerintem.
2.
2.
Br1sk
Néztem erről egy nagyon részletes videót. Hát úgy mondanám hogy ez egy jó proof of concept. Mert ez a cucc valami iszonyat gagyi és primitív. Szerintem a vegyes értékelés még túl is értékelt. Viszont ami látszik hogy jó az ötlet és van igény erre. Na most az már csak a becsületükön múlik hogy kihoznak e belőle valami jót de a pénzüket már előre megkapták
1.
1.
Chdz
Az, csak nekik jó.

Nekünk már kevésbé, hogy 64%-on áll. Early-Access címnél oké, lesz majd ez jobb is. No Rest for the Wicked még szarabbul nyitott, és az is feljött 75% környékére. Ezért is jó az EA, a játékosok visszajelzésére fejlesztik a játékot nem egy fix ütemterv mentén, amin már nem változtatnak megjelenésre, sok játék ezért bukik meg, mert fejlesztik lehet egy olyan irányba, ami közel sem biztos, hogy tetszik az emberek zömének. Ezzel a rendszerrel átláthatóbb min kell változtatni/fejleszteni meg jobban fel lehet mérni, hogy a játékkal kapcsolatban milyen változtatásokra van szükség.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...