Ninja Gaiden 3 - a lelkiismeretedre hat

  • Írta: InGen
  • 2011. szeptember 23.
  • Hír
Link másolása
Arról már írtunk korábban, hogy a Ninja Gaiden 3-ban az öldöklés sokkal komolyabb érzelmi hatásokkal fog járni, mint korábban. Nem szeletelhetünk fel csak úgy bárkit, a készítők éreztetni akarják, milyen az, amikor karddal kioltjuk valakinek az életét. Most még ennél is tovább mentek...

Néhány külföldi lapnak már volt szerencsére kipróbálni a játék egy korai változatát, s úgy tűnik, hogy a játék komolyan próbál hatni az előtte ülők lelkiismeretére. Például: vidáman aprítjuk a jónépet, amikor is egyszer csak egy QTE-jelenetbe kerülünk, melynek a végén a szerencsétlen gazfickó a sarokba kuporodik, s az életéért könyörög. A döntés teljesen a miénk: levághatjuk, vagy akár el is sétálhatunk.


Azonban míg azon gondolkozunk, hogy vajon megmártsuk-e a kardunkat a jóemberben, ő elkezd szánalmasan mászni, megpróbál valahogy elmenni előlünk, így ha ki akarjuk nyírni, akkor bizony utána kell mennünk. Azonban nincs ilyen probléma, ha használjuk a játék egy másik újítását: Ryu át tud változni egy hatalmas sárkánnyá, ami szinte azonnal megöl mindenkit az adott helyiségben, s elnyeli a szerencsétlenül járt áldozatok életerejét.

11.
11.
rossitibi
Azaz..Csináljatok csak 1 fos ninja blade-et...már pont olyan lesz ez a játék!
Mért kell ez a buzi QTE?????????????????????
A sok hülye mind egymást utánozza! 1 Barom kitalálta és minden játékba ez kell??
Ezért egyforma mind mert majmolják egymást! Képtelenek 1 saját valamire,vagy megmaradni a játék eredeti ötleténél! Én emiatt lehet meg sem veszem! Semmi kedvem földhözvágni a kontrollerem! Mindentől elveszik a kedvem,pedig úgy vártam már!
10.
10.
Hubert Cumberdale
#9: Szerinted! Attól mert téged ez nem érdekel, még másoknak ez lehet fontos szempont. Egy lélektelen ellenfelet számomra nem túl szórakoztató lelőni. De talán az én fejemben van gond :D
9.
9.
Skyer
#6: Nooo, én pont, hogy a sztoriért vagyok oda nagyon gyakran, és csak az miatt viszek ki egy gammát.

RPG és a többi hasonszőrű játékban fontos a döntéshozatal, de ez, hogy: "készítők éreztetni akarják milyen az, amikor karddal kioltjuk valakinek az életét." Na ennek semmi értelme.
8.
8.
Darox
Már a GTA IV-ben is volt ilyen, hogy az ember a háztetőn lógva az életéért könyörög. Őszintén szólva ott nem voltam képes megölni, meg a legtöbb játékban ilyen esetben meghátrálok, de arra is volt már példa hogy nem érdekelt, amit tett az után hidegvérrel loccsantottam szét a fejét...
7.
7.
Mortis
Szánalmas palástolása a casual-ösödésnek...Egyébként nem lenne rossz ötlet, de ordít róla a marketing szava.
6.
6.
LtK
#5: Például azért mert ez visz egy kis színt a játékba. Szerintem egyáltalán nem hülyeség. Attól függetlenül teljesen kitud kapcsolni egy játék, hogy ilyen döntéseket kell hozni.Az már más hogyha téged csak az érdekel, hogy kaszabolj meg lövöldözz, teljesen figyelmen kívűl hagyva a story-t is.
5.
5.
Skyer
#4: Minek kellene ilyen? Egy játék arra való, hogy kikapcsolódjon az ember és élvezze a játékot, ne azon filózzon, hogy jajszegényt miért öltem meg vagy jaj nem akarom megölni mert szegény mégis ember stb. Ennek semmi értelme :D Szerintem.
Btw, kétlem, hogy tudnának ilyen hatást előhozni. Fent említett példára pedig: puff egy kard a hasoncsúszó hátába.
4.
4.
Hubert Cumberdale
#2: Szerintem itt inkább az a lényeg, hogy az emberi lényét lássuk benne és ne csak egy 3D-s modellt amit lekaszabolunk fasza mozdulatokkal. Nem azt akarják, hogy sajnáld, csak hogy lásd az érzelmeit, hogy hassanak rád. És azt nem feltétlenül úgy kell érteni, hogy "jaaaj szegéééény", mert ha meg is ölöd gondolkozás nélkül, akkor is ott volt az a kontaktus közted és az enemi között és így teljesen más lemészárolni mondjuk több tucat embert. Legalábbis, ha jól értelmezem a dolgot, akkor valami ilyesmiről van szó. (Már régóta agyaltam ilyenen, hogy hasonló kellene a játékokba.)
2.
2.
Griewer
Hát ez kicsit kevés ahhoz, hogy komolyabban hasson az ember lelkére. Aki ki akar nyírni minket, azon nehogy már megessen a szívünk csak azért, mert annyi becsület nem került bele, mint egy zsák sz*rba.
1.
1.
Thane
De szar ez a sárkánnyá átváltozás... Miért kell ilyen ultimateshitstorm? elveszi a nehézséget kb.. Még ha van rajta egy nagy CD akkor is elég rossz hogy mindenkit kinyír. Mondjuk jön egy boss eltolod azt megdöglik...
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...