Néhány külföldi lapnak már volt szerencsére kipróbálni a játék egy korai változatát, s úgy tűnik, hogy a játék komolyan próbál hatni az előtte ülők lelkiismeretére. Például: vidáman aprítjuk a jónépet, amikor is egyszer csak egy QTE-jelenetbe kerülünk, melynek a végén a szerencsétlen gazfickó a sarokba kuporodik, s az életéért könyörög. A döntés teljesen a miénk: levághatjuk, vagy akár el is sétálhatunk.
Azonban míg azon gondolkozunk, hogy vajon megmártsuk-e a kardunkat a jóemberben, ő elkezd szánalmasan mászni, megpróbál valahogy elmenni előlünk, így ha ki akarjuk nyírni, akkor bizony utána kell mennünk. Azonban nincs ilyen probléma, ha használjuk a játék egy másik újítását: Ryu át tud változni egy hatalmas sárkánnyá, ami szinte azonnal megöl mindenkit az adott helyiségben, s elnyeli a szerencsétlenül járt áldozatok életerejét.
Arról már írtunk korábban, hogy a Ninja Gaiden 3-ban az öldöklés sokkal komolyabb érzelmi hatásokkal fog járni, mint korábban. Nem szeletelhetünk fel csak úgy bárkit, a készítők éreztetni akarják, milyen az, amikor karddal kioltjuk valakinek az életét. Most még ennél is tovább mentek...
Mért kell ez a buzi QTE?????????????????????
A sok hülye mind egymást utánozza! 1 Barom kitalálta és minden játékba ez kell??
Ezért egyforma mind mert majmolják egymást! Képtelenek 1 saját valamire,vagy megmaradni a játék eredeti ötleténél! Én emiatt lehet meg sem veszem! Semmi kedvem földhözvágni a kontrollerem! Mindentől elveszik a kedvem,pedig úgy vártam már!
RPG és a többi hasonszőrű játékban fontos a döntéshozatal, de ez, hogy: "készítők éreztetni akarják milyen az, amikor karddal kioltjuk valakinek az életét." Na ennek semmi értelme.
Btw, kétlem, hogy tudnának ilyen hatást előhozni. Fent említett példára pedig: puff egy kard a hasoncsúszó hátába.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.