Modtámogatás nélkül rajtol a Titanfall

  • Írta: fojesz
  • 2014. január 3.
  • Hír
Link másolása
A Titanfallhoz eleinte biztosan nem lehet majd modokat és pályákat készíteni, a Respawn Entertainment csak a megjelenés után dönt arról, hogy lesz-e lehetőség erre egyáltalán.

Bár inkább az ellenkezője lenne meglepő hír, Vince Zampella, a Respawn Entertainment társalapítója a Twitteren árulta el, hogy eleinte nem lesz modtámogatás a Titanfallhoz, a csapat csak a játék megjelenése után dönt arról, hogy lesz-e szerkesztőprogram a játékhoz.

Mindebben valószínűleg az is közrejátszik, hogy jó eséllyel a Titanfall is kap fizetős pályacsomagokat, és amíg ezek nem futnak ki, szinte esélytelen, hogy a rajongók is bővíthessék a multiplayer FPS-t. A Titanfall egyébként 2014. március 13-án jelenik meg PC-re, Xbox 360-ra és Xbox One-ra - hamarosan egy előzetest is olvashattok a játékról a GK-n. Stay tuned!

19.
19.
névtelenség
#17: Fene tudja; annyi fix hogy sokan ott hagyták a nexust miatta. Mondjuk ahhoz köze lehet annak is, hogy az üzemeltetők egy némelyike oltári nagy segg.

18: Ha most valaki visszaolvassa a beszélgetéseinket, akkor az fog neki leesni, hogy mekkora egy gyöpödt-állat vagyok. Szép mentés! :)
18.
18.
Lacek896
#16: OK. Te győztél. :) Valóban át kell gondolnom az első kijelentésemet.
17.
17.
Teuton
#16: Miért akarná valaki megkerülni a független(!) mod oldalakat?
16.
16.
névtelenség
#15: Ezt gondoljuk át újra, vagy olyan link gyűjteményt zúdítok rád, hogy összeomlik a GK szervere. :D

Na jó... Oké látom van steam-ed. Akkor megkérdezném, hogy a Steamworkshop MÉG NEM SZÚRTA KI A SZEMED!?!?!?!

Ez utóbbit pont, hogy a független moder oldalak (lásd.: Nexus) megkerülése véget hozták létre.

Addig is pár "kósza fecske":
http://www.nexusmods.com/games/about/games/?
15.
15.
Lacek896
#14: Egy-két kósza fecske amiről te beszélsz. A kiadók meg arról híresek hogy az átlag júzernek a kezébe adnak egy olyan eszközt amivel olyan tartalmakat kreálhatnak amiért egyébként fizethetnének is. Elismerem a PC egyik nagy előnye a moddolhatóság a konzolokkal szemben(persze szoftverre gondolva) de most csak a profit mindenek felett.
14.
14.
Rakottkrumpli
#11: A modok ideje lejárt? :D öhm... pl. a black mesa is jó példa arra, hogy a kutyát nem érdeklik a modok..., vagy a cry of fear, vagy a Just coast multi stb.
13.
13.
RetecH
#11: Ja, hülyeség! Miért akarnánk, hogy a rajongók könnyedén csinálhassanak új és ezzel még változatosabb pályákat? Miért akarnánk, hogy egy fegyverhez végtelen számú skint tölthessünk le ingyen? Miért akarnánk testre szabni a játék menüjét, HUD-ját nagy választási lehetőségekkel?
Igaz is, ezeket a kiadó nem akarja...
12.
12.
névtelenség
#11: I Beg to Differ...

Csak annyira járt le az idejük, hogy a pc-t ezek tartják messze a konzolok fölött. :P
11.
11.
Lacek896
Modok? Sajna azoknak az ideje lejárt. Van itt pár dolog aminek jobban örülnék:

- Ne legyen grinding (fegyverek stb kipörgetése), mindenki egyforma eséllyel induljon
- Squad-ok tiltása public-on (competitive-ben engedélyezve)
- Hosszú időtartamot lefedő support
- Demo recorder
- Spectator mód
- Dedikált szerverek
- Casual és Competitive matchmaking

Hoppá ezek utópisztikus gondolatok nemde?
10.
10.
névtelenség
#2: Félve kérdem, hogy volt-e már szerencséd mod-hoz? Igazi tartalom bővítő mod-hoz? Nem nude patch-hez, meg instant god mode-hoz.
8.
8.
randall13
#2: Ezt már rég megoldották ranked és unranked szerverekkel. A csalásoknak meg sok köze nincs a moddoláshoz. Előbbi eleve kliens oldalon fut, utóbbi meg szerver oldalon végzi a számításokat. Persze az nem kizárt, hogy az adminok ne tegyenek be maguknak kis extrákat, de akik energiát és időt fektettek bele, azok csak megérdemelnek ennyit :) De ez amúgy sem jellemző, mert elijeszti a játékosokat, üres szerverért meg ki akar fizetni...
7.
7.
mestermagyar
#5: A konzolok megjelenése óta, vagyis az 1970-es évektől kezdve? Az elmúlt 10 évben? Azért 2003-4 körül még nem igazán volt divat a direkt nem moddolhatóság.

Azért nekem rengeteg olyan játék van, amit szét lehet moddolni, és nem csak source-os. Csak ne mindig a felső 10 játékot nézd, amin kívül sok ember számára nincs is játék a világon.
6.
6.
kopic
OFF:

http://www.gamestar.hu/playstation4/xbox-one-10-ot-dob-a-teljesitmenyen-a-driver-frissites.html

http://www.gamers.hu/phil-spencer-szerint-tobb-egykori-xbox-exkluziv-jatek-visszaterhet-meg-xbox-one-ra/
5.
5.
DzsungelCsirke
Ezt a hírt is csak a komment-özön miatt hozza le mindenki. Az elmúlt 10 évben, illetve a konzolok megjelenése óta marhára nem divat a moddolás, ez alól csaka Source játékok, illetve egy két kósza FPS a kivétel.

Szerintem a fejlesztő srácok örömmel adnának ki egy SDK-t, de EA papának nyilván más tervei vannak.
3.
3.
eszem
A módolhatóság kérdése azért vetődött fel mert a játék egy agyonmódosítót source engine-t használ ami natívan támogatja a modifikációkat. Persze ez kimaradt a cikkből (ugye elég kevés játéknál vetődik fel ennek a lehetősége).

A másik nyitott kérdés, még, ha engedik is a módolhatóságot akkor azt konzolon, hogy oldják meg (szvsz: sehogy), pc-én meg nem kérdés.
2.
2.
Split
#1: Egy kizárólag multira kihegyezett játéknál nagyon kínos kérdés a moddolhatóság. Nem csupán a rendkívül érzékeny balansz forogna veszélyben, de drasztikusan megnőne az exploitok megjelenésének lehetősége is. Azt meg már csak a bátrak fantáziájára merem rábízni, hogy elképzeljék egyes emberek milyen cheat-eket lennének képesek létrehozni, ha egy dedikált fejlesztői eszközzel nézhetnének be a motorháztető alá.

Jó dolog az ingyen pálya, de az se rossz ha nem óriási Hello Kitty figurát irányítasz Titán név alatt...
1.
1.
mestermagyar
Persze, megint el kell adni a 0%-os ár/érték arányú DLC-ket. Minek néztétek őket Jézusnak, hogy majd fair áron akarnak adni játékot, mint régen mindenki tette? Aki tud élni, az moddolásból milliószor öbb játékidőt kihoz, mint a "készítők pénzért adott, játékmoddolási lehetőség emulálása". XD Mostantól így hívom majd ezt a jelenséget, ahol direkt rohadt sok DLC van.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...