GTA V - javították, de még mindig nem a régi

Link másolása
Sasszemű játékosok a múlt héten kiszúrták, hogy az 1.08-as javítás élesítése után veszített grafikai részletességéből a GTA V Xbox One-os és PS4-es változata. Újabb patch érkezett, de még mindig vannak problémák.

Miközben GTA V PC-s verziója egyre csak közeleg, a konzolos változatokkal váratlan problémák adódtak. Múlt héten több játékos is észrevette, hogy az 1.08-as javítás letöltése után veszített a grafikai részletességéből a játék.

Közben gyorsan megérkezett egy újabb patch (1.09) a játékhoz, mely után a játékosok joggal várhatták, hogy kijavítják a fenti hibát. Ennek ellenére az Eurogamer-féle Digital Foundry mérései szerint a GTA V Xbox One-os és PS4-es változatából továbbra is hiányzik a parallax occlusion mapping. Ez az effekt felelős azért, hogy egy játékban az érdes felületek tényleg 3D-sen nézzenek ki és ne csak egy sima textúrának - az effekt hiánya főleg az FPS-módban tűnhet fel.


Az első képen a patch előtt, a másodikon pedig a patch után látható ugyanaz a felület.

Öröm az ürömben, hogy a játék PS4-es változata jobban fut a patch élesítése után. A lenti videó tanúsága szerint a belvárosi helyszíneken immár teljesen stabil sebességet produkál a játék, míg a javítás előtt voltak kisebb-nagyobb lassulások. Sajnos az Xbox One-verzió járt a legrosszabbul: a parallax occlusion mapping szintén kikerült a játékból, viszont ebben a változatban nem javult a teljesítmény.


Az 1.09-es javítás nagyon gyorsan jött ki az 1.08-as után, így meglehet, hogy továbbra is csak egy bugról van szó. Közben ironikus módon épp a hétvégén állt elő a Rockstar Games pár
lélegzetelállítóan szép képpel a PC-s változatból, mely a rengeteg késés után elvileg április 14-én megjelenik.

25.
25.
mvf410
Most került hozzám a One-os változat és nincs panasz az alacsony fps számra és a grafikával is megvagyok elégedve. Teljesen megvagyok vele elégedve, pedig tartottam tőle a sok negatív vélemény miatt.
24.
24.
Ragnarox007
#23: Szerintem a patch (1.08) utáni állapotra gondol... Persze lehet hogy tévedek :D
23.
23.
Macifasz
#17: Érdekes, én PS3-on toltam, és semmi ilyesmit nem tapasztaltam.
21.
21.
rappit
De jó lesz már végre 60 fps-ben gyönyörű grafikával élvezni.
20.
20.
A Pulyka
#17: Mirol beszelsz? Vegigjatszottam a jatekot ps3-on, de nekem egyszer sem fagyott le, es nem tudok mast sem akinek igen, de meg csak akadast sem vettem eszre. A texturak is csak akkor toltodnek kicsit lassabban be, ha repulovel szaguldozok. Bugokkal sem emlekszem hogy talalkoztam volna.
Persze a jatekon latszik hogy erosebb vas kell neki, de tokeletesen optimalizaltak a prev gen konzolokra, hulyesegeket beszelsz.
19.
19.
markoci555
Engem rohadtul nem érdekelne ilyen kis kinézetváltozás, ha játszhatnék vele
18.
18.
Falcon
#10: én is csalódtam, mint sokan mások... nem ezt vártam minimális grafikai fejlődés van kb jobban tükröződnek a dolgok be ebben ki is merül ez a generáció csérében minden 4x drágább és fizethetek a multizásért :( pedig jó lenne továbbgondolni néhány ötletet mint régen a MAG ahol 256 játékos volt egy időben a pályán azt most szebben bírná ez a generáció vagy a rally-is játékokat hol nem 3 perces pályák lehetnének hanem 15+ mint a valóságban nem tudom minek bele 8 giga ram ha a cod ban is ugyanazokat a kis mikró map-okat kapjuk :(
egy játéknál van előrelépés a battlefield 4 itt végre 64 ember van a pályán ami előző generációban nem volt
17.
17.
azureknight0715
Leszarom a grafot inkább csinálnák meg normálisana játékot. ps3-on akad, nem töltödnek be a texturák, lefagy, tele van buggal és az invelési rendszer 100x rosszabb mint amikor megjelent a game.
16.
16.
hedzsooo
A PC-s kell csak, h kijöjjön végre, ennyi. :)
15.
15.
Nothing
Update után Downdate. A játékipar sosem fogy ki a (kellemetlen) meglepetésekből.
10.
10.
dcba
En imadom ha egy jatek 60 fps-sel szaguld (ezert is dontottem a GTAnak a PC-s verzioja mellett) de semmi bajom azzal ha egy jatek 30 fps-sel megy konzolon, viszont attol 1fps droppot sem turok meg es azert az gaz, h rengeteg jatek konzolon meg a 30 fps-t sem kepes megtartani stabilan, nekem is van xbox one-om, de vhogy ebben a generacioban semmifele fejlodest nem ereztem, mig anno egy ps1-rol ps2-re, ill ps2-rol, ps3-ra generacio ugras hatalmas volt es allejto, mig most ps3-rol ps4-re nagyitoval kell keresni a fejlodest, vagy ha ki is adnak egy olyan szep jatekot mint az The Order, akkor ott kb az ember leragja a kormet, mire veget er az osszes Cut Scene es enged a jatek jatszani 5 percet mire megint jon egy feloras atugrohatatlan Cut Scene.

Nagyon gaz ami ebben a generacioban megy es ez nem csak a konzolokra ervenyes, mivel PC-n is olyan portok vannak, h nekem a kozel 1 millios PC-men is vannak gondok bizonyos jatekokkal, holott a hardware megvan es tobb mint 20 eves tapasztalatom van abban, h uzemeljek es tartsam karban a rendszeremet igy ez nem lehet gond. Olyan fortelmekre gondolok itt pl mint a Wolfenstein ami szimplan nem tamogatja az SLI-t, vagy a Far Cry 4 ami SLI-n villogo texturakat tud produkalni es csak az Nvidia Inspectorral lehet erdemben hasznalni, vagy a Watch Dogs ami kivetel nelkul mindenkinek a rendszeren be-beszakadozik autozas kozben.

SZANALOM ez csupa nagybetuvel.
9.
9.
mestermagyar
Jól látom? Nem sikerül az alig 1 évnél idősebb konzolokra játékot kiadni, amelyik fullhd-ban fut, 60fps-el megy dropok nélkül, és emiatt nem kell levenni az egészet ps3-as grafóra?

Ez az új konzolgen ugyanúgy rosszul megy, ahogy a steammachine/OS, csak itt van marketing, és hülyék amik termelnek pénzt is belőle.
7.
7.
PaulMarloW
#1: igen nem lesz gond majd vele:)
6.
6.
csabuszflash
vajon ha a pc verzió is kijön és folyik a bugtalanítás akkor elkezdik v csinálják a fizetős single kiegeket v arra már ne számítsunk?
5.
5.
skyzero
#1: Gta 4 is jól funkciónált a képeken:D
4.
4.
skyzero
Azok a rohadt kavicsok,ki hitte volna hogy az okozza a problémát.
1.
1.
mohoyo01
a képek alapján a PC-s verzióval nem lesz gond
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...