Deus Ex: Mankind Divided - az első részletek

  • Írta: zoenn
  • 2015. április 8.
  • Hír
Link másolása
A tegnapi leleplezés után befutottak az első konkrétumok a Deus Ex: Mankind Dividedról. Ezúttal is Adam Jensen történetét izgulhatjuk végig, két évvel járunk a Human Revolution történései után.

Ahogy tegnap kiderült, a Game Informer legfrissebb számából értesülhettünk a Deus Ex: Mankind Divided első részleteiről. A játék 2029-ben játszódik, két évvel a Human Revolution történései után. Egyelőre a single player a biztos, a fejlesztők még hallgatnak az esetleges multiplayerről.

Lássuk a konkrétumokat ömlesztve:

  • Adam Jensen ezúttal a kormány fennhatósága alá tartozó akciócsoportnak, a Task Force 29-nek dolgozik, amely az Interpol új ága, feladata az újfajta terrorizmus megfékezése.
  • Jensen nem bízik teljesen a Task Force 29-ben, illetve egy másik titkos szervezet, a Juggernaut Collective nyomaira bukkan.
  • Sokszor egymásnak ellentmondó küldetéseket kapunk, soha nem bízhatunk teljesen a feletteseinkben.
  • Találkozunk főellenségekkel is, a küzdelem során mi magunk választjuk ki az alkalmazott módszert (lopakodás, nyílt konfrontáció és hasonlók).
  • Többféle befejezésnek örülhetünk, a sztori sok szempontból Jensen törlesztésére fókuszál.
  • A sztori az eredeti Deus Ex eseményeit is számba veszi.
  • Többféle környezetben játszhatunk, illetve női ellenségekkel is összefutunk majd. Az egyik küldetésben Prágában fordulunk meg, az Utulek Stationön, amely most az augmentált szegények gettója. Az egyik pályát a hongkongi Kowloon Walled Cityről mintázták, a játékban Golem Cityként ismerik. Az utcákon butikok vannak egymás mellett, a lakásokat egymásra építették, klausztrofóbiás élményben lesz részünk.
  • Az egyik misszióban egy augmentált banda fejesét kell elfognunk, de az informátorunkat a rendőrök elfogták. Mi döntjük el, hogy az informátor feleségét szóra bírjuk-e, vagy betörünk a rendőrségre. Alternatívaként felkutathatjuk saját magunk is a vezető búvóhelyét. Mikor rátalálunk, egy feszült beszélgetésre kerül sor. Lerendezhetjük a dolgot diplomáciai úton vagy erőszakkal is.
  • A transzhumán (augmentált) embereket a rendőrség clankeknek nevezi.
  • A Mankind Dividedben mellékküldetések is lesznek, lepacsizhatunk a bűnszervetekkel is. Előfordulhat, hogy egy maffiavezérrel jó kapcsolatot építünk ki, így ha a fő kampány során ide szólít a kötelességünk, könnyű dolgunk lesz vele. Természetesen nem kötelezőek a mellékmissziók, de a segítségükkel mélyebbre áshatjuk magunkat a témában.
  • A játékban kétszer annyi augmentáció lesz, mint a Human Revolutionben.


  • Néhány példa: Darts - néhány apró nyílvesszőt lőhetünk ki Jensen kezéből, ezzel megjelölhetjük az ellenséget és csendben elintézhetjük. Silent Run - hősünk hang nélkül futhat bárhova. C.A.S.I.E - feltérképezi az NPC-k mentális állapotát, amely hasznos segítség, ha tárgyalásra kerül sor. PEPS Gun - nem halálos fegyver, Adam bionikus karjából tör elő, kisebb robbanást idéz elő, amivel kiüthetjük az ellenséget.
  • Az augmentációkat hozzárendelhetjük a D-pad gombjaihoz bármikor. Felhasználásuk természetesen energiába kerül, de ha Jensen megpihen, akkor újratöltődik. Alternatívaként használhatunk biocellákat is.
  • Távolról is hackelhetünk ajtókat, így Jensen rövidítéseket nyithat meg a pályákon és elkerülheti az ellenséget.
  • A Human Revolution mentéseit nem importálhatjuk a játékba.
  • Az akciórészek során semmi sem lesz scriptelve, a lövöldözés sokkal kidolgozottabbnak ígérkezik.
  • A csaták közepén is állítgathatjuk a fegyvereinket, válthatunk a lőszertípusok, a tüzelési módok és az irányzékok között. 
  • Néhány ellenség exoskeletonokat visel, mások változatos augmentációkat használnak, néhányuk nagyokat ugrik. A mesterséges intelligencia sokkal agresszívabb lesz, az ellenségek kitérnek előlünk és bekerítenek.
  • A környezet elemei reagálnak a harcra, azaz rombolhatóak lesznek.
  • Az Eidos tovább bővítené a frencsájzt, viszont Deus Ex MMO-t nem tervez.


Hamarosan egy bővebb bemutatóval is jelentkezünk az új Deus Ex kapcsán, az első trailer pedig este 6 órakor válik elérhetővé.

5.
5.
Kösz a híreket, jöhet a többi is. Első előzetes is jön. Látszik, hogy nagyon rágyúrtak a fejlesztésekre. Mindent pont így képzeltem el, már most látszik, hogy a játék nagyon erős talpakon áll. Lehet fikázni amiért én elő akarom ezt rendelni, mert elő is fogom. Ilyen biztató dolgokat ritkán hall az ember. Nem a grafikáról pofáznak, hanem a játékmenet részleteit vesézik ki. Új augmentációk, rombolhatóság, semmi script harc közben, agresszívabb MI.
Nagyon komoly lesz az biztos.
2.
2.
Mortis
Az első rész folytatására számítottam, ignorálva az Invisible War-t (ami igen okos döntés lenne, hiába szerettem azt is, a világot nagyon elrontották), de ennek is örülök. Király lenne pár küldetésen át JC -t is irányítani!
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...