Az Assassin’s Creed: Origins alapból kétféle támadástípust (egy könnyűt és egy erőset) tartalmaz, ezek váltakozásával fűzhetjük láncba mozdulatainkat. Ezen felül kitérhetünk a csapások elől, ha a megfelelő irányba mozdulunk el, de fel is boríthatjuk az ellenfeleinket. Emellett bekerül a kalapba egy adrenalincsík is, ami ha feltöltődik, még brutálisabb kunsztokkkal rukkolhatunk elő.
Az előzetesünkben már kitértünk az új harcrendszerre, most mozgásban is megcsodálhatjuk.
Ami a gladiátorharcokat illeti, több arénát is találunk a játék világában, ahol próbára tehetjük harci tudásunkat némi jutalom fejében. Néhány arénában csak meghatározott fegyverrel eshetnek egymásnak a felek, és lesznek bossok is.
Az Assassin's Creed: Origins október 27-én érkezik PC-re, Xbox One-ra és PS4-re.
(F*szért nem lehet véleményt formálni a GKpöcegödörben)
Amúgy nekem más bajom volt a játékkal, pl az, hogy mesterségesen nehezítik a játékot a második részre, azaz egy pályarészt teleb*sznak mindenféle ellenféllel, és még olykor a terepviszony is pocsék, hogy biztos meghülyülj.
Nem vèletlenül rètegjàtèk.
Szerintem ez az AC se fog visszacsábítani a rajongó táborába.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.