Assassin’s Creed: Origins - bővebben a harcról

  • Írta: zoenn
  • 2017. augusztus 12.
  • Videó
Link másolása
Az IGN jóvoltából most belenézhetünk az Assassin’s Creed: Origins vadiúj harcrendszerébe, és emellett a gladiátorarénák csatáira is vethetünk egy pillantást. Sokkal logikusabb az új megoldás.

Az Assassin’s Creed: Origins alapból kétféle támadástípust (egy könnyűt és egy erőset) tartalmaz, ezek váltakozásával fűzhetjük láncba mozdulatainkat. Ezen felül kitérhetünk a csapások elől, ha a megfelelő irányba mozdulunk el, de fel is boríthatjuk az ellenfeleinket. Emellett bekerül a kalapba egy adrenalincsík is, ami ha feltöltődik, még brutálisabb kunsztokkkal rukkolhatunk elő.

Az előzetesünkben már kitértünk az új harcrendszerre, most mozgásban is megcsodálhatjuk.

Ami a gladiátorharcokat illeti, több arénát is találunk a játék világában, ahol próbára tehetjük harci tudásunkat némi jutalom fejében. Néhány arénában csak meghatározott fegyverrel eshetnek egymásnak a felek, és lesznek bossok is.

Az Assassin's Creed: Origins október 27-én érkezik PC-re, Xbox One-ra és PS4-re.

16.
16.
br1Koo
#15: Nem neked szólt a vérpisti, és nem vagyok vérremenő souls fan, de ami igaz az igaz. Nagy hiány volt az ilyen típusú játékok terén és a DS nagyon jól működik.
15.
15.
Chrysh
#13: Jól mondja PaprikaJancsi van bőven baja a játéknak, szóval nem érdemli meg a pátoszt, de hozzáteszem, hogy jól szórakoztam a játékkal, persze, a vakjézus fanboyok egyből besértődnek, szóval ha te is ilyen vagy sértődj meg nyugodtan, ess nekem, ahelyett hogy olvasnál.

(F*szért nem lehet véleményt formálni a GKpöcegödörben)
14.
14.
PaprikaJancsi
#13: Főleg mikor az ellenség mögé mész, elindítja a sima ütés animációját, de észre veszi, hogy mögé mentél és átpattan a leterítés animációjába.
13.
13.
br1Koo
#12: A Dark Souls harcrenszere az egyik legátgondoltabb és legfolyékonyabb manapság. Persze nem árkádot ütő vérpistiknek készült, az egyértelmű.
12.
12.
Chrysh
#11: Azért ne egy sz*rul kidolgozott harcrendszer miatt lobogtassák már a Souls fanok a rétegjáték ultraérvet.

Amúgy nekem más bajom volt a játékkal, pl az, hogy mesterségesen nehezítik a játékot a második részre, azaz egy pályarészt teleb*sznak mindenféle ellenféllel, és még olykor a terepviszony is pocsék, hogy biztos meghülyülj.
11.
11.
Zoli0507
#9: Ha megtanulsz vele rendesen akkor egy màkszemnyit sem darabos, lomha csak akkor ha olyan fegyvert ès pàncèlt hasznàlsz ami lassù/nehèz.
Nem vèletlenül rètegjàtèk.
10.
10.
adamsfamily
Úgy beszélnek erről a harcrendszerről,mintha a világon egyedül álló lenne,közben meg semmi extra.Az előzőekben legalább jópofa volt,hogy ha sérült a karakter,akkor nem feltétlenül olyat kapott az ellenféltől,amitől a valóéletben már bárki megdöglött volna.
Szerintem ez az AC se fog visszacsábítani a rajongó táborába.
9.
9.
PaprikaJancsi
#6: Pont, hogy a Souls játékoknak a legrosszabb a harcrendszerük szerintem. Lomha, nehézkes és irtó darabos az egész.
8.
8.
Artyom150
Ezeket én nem nevezném harcrendszernek, mert csak nyomogatni kell a gombot aztán lesz valami. De olyan játékokban amikben képzett harcost alakítunk, nem is kell bonyolítani. pl. Witcherben is illúzióromboló lett volna, ha nem tud kardozni a főszereplő, mert a gamer béna. A középkorszimulátor jellegű játékokba kell az összetettebb, vívást is kihívássá tévő harcrendszer.
6.
6.
Mr.Dead
#5: Úristen a W3 harc. Ez volt az elsö ps4 játékom,úgy imádtam szavak nem voltak rá. Aztán pár souls játék után újra kezdtem, és szabályosan fáj ha harcolnom kell, hafytam is a fenébe a játékot.
4.
4.
PaprikaJancsi
Jó lesz, ahogy a Syndicate is remek rész lett :)
3.
3.
Szmoli11
Reméljük egy codex vagy a steampunk hamar feltöri .....
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...