Reaching for Petals - az első 15 perc séta

  • Írta: gabeee
  • 2017. szeptember 7.
  • Videó
Link másolása
Nemrég jelent meg a Blue Entropy Studios legújabb kalandjátéka, a Reaching for Petals, amely lényegében egy sétaszimulátor. Ennek örömére most a játék első 15 percét követhetitek végig a gyönyörű tájon.

Az ehhez hasonló programok esetében sokszor szkeptikusak a játékosok, mondván nincs elég izgalom és történés a játékban. Ez részben igaz, viszont a Reaching for Petals mély mondanivalóval próbálja meggyőzni a játékost, hogy érdemes tenni vele egy próbát. Az már csak hab a tortán, hogy indie címekhez képest elképesztően jól néz ki a játék, köszönhetően az Unreal Engine 4-nek, ami alatta dübörög.

Az alábbi videóban a játék első 15 percét tekinthetitek meg, és ha ez alapján mást nem is, annyit elmondhatunk, hogy piszok jól néz ki:

A műfaj rajongóinak igazi gyöngyszem lehet ez a játék, aki viszont nem híve a lassú kalandozásnak, annak talán a 10 euró körüli összeget sem éri meg, amennyiért mozog az online áruházakban. 

7.
7.
Matt8888
#6: Egy szóval sem írtam, hogy nincs olyan, ami szar. Továbbá ezzel igazából egyet kell, hogy értsek, hogy sajnos vannak, akik erre utaznak direkt. Az ezredforduló során pl nagyon menő volt, hogy régi regények és novellák alapján csináltak ilyen gameket, bár az is más időszak volt.. De szerintem mint ez is (és társai) inkább maradjon meg könyv formájában, amúgy is mint olyan, élvezeteseb, ha papíron marad. :D
6.
6.
Chrysh
#5: Nem van akinek nem jön be, de el kéne felejteni azt a hozzáállást, hogy minden sétaszimulátor 70% fölötti érdemeket zsebeljen be pusztán a történet miatt, hisz más úgysincs, amivel meg lehetne fogni a játékost.

Igenis van sz*r ebben a kategóriában is és álszent viselkedés a kritikusok részéről ezeket a játékokat szinte kivétel nélkül felsrófolni
5.
5.
Matt8888
Igazság szerint van, akinek ez a műfaj jön be. Tévedés, hogy ehhez nem kell tehetség.
2.
2.
user101
Azért sétaszimulátort gyárt minden hülye, mert ahhoz nem kell tehetség. Készítenek, vesznek, gyűjteményből ( engine libraryból ) letöltenek egy csomó modellt és létrehoznak egy statikus meshekből álló scenet. Számukra itt kész is a játék.

Ettől a ponttól NAAAAAAAGYON messze van, amire egy sima lövöldözős játék lesz belőle és attól is NAAAAAAGYON messze, mire egy játszható RPG, élő világgal, NPC-kkel, küldetésekkel, harcrendszerrel.
1.
1.
crytek
Ezek a walking szimek egytől egyig tetszetősek.. Kicsit tovább gyúrnák őket lehetne frankó RPG-ket is csinálni :)

Skyrim/Gothic szerű RPG-t UE4-el!
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...