Star Wars Jedi: Fallen Order - ismerős koncepció?

  • Írta: Shifty
  • 2018. szeptember 13.
  • Pletyka
A Titanfall-sorozatot is fejlesztő Respawn Entertainment két évvel ezelőtt bejelentett Star Wars-játékáról, a Star Wars Jedi: Fallen Orderről egyelőre csak a címe derült ki. Most viszont egészen izgalmas szóbeszédek is szárnyra kaptak.

Az Electronic Arts hiába szerezte meg évekkel ezelőtt a Star Wars-jogokat, egyszerűen a Battlefront-sorozat feltámasztásán kívül sok érdemit nem művelt a franchise-zal. Komoly mellényúlásnak bizonyult a Visceral Games fejlesztése, ami végül a csapat bezárásához és a projekt teljes újragondolásához vezetett, és jó ideje készül már a Respawn Entertainment Star Wars-játéka is, amit még két évvel ezelőtt jelentettek be.

Az idei E3-on aztán kiderült, hogy Star Wars Jedi: Fallen Order címen fut a projekt, most pedig a Making Star Wars podcastben a műsorvezető Jason Ward árult el izgalmas információkat, amelyek "egy játékiparban dolgozó személytől" származnak.

A legfontosabb érdekesség, hogy a játék valószínűleg a The Force Unleashed-sorozathoz áll majd közelebb, legalábbis stílusát tekintve, csak a fejlesztők mellőzik a kánontól szokatlan butaságokat, így például nem fogunk az Erőt használva Csillagrombolókat lerántani az égből. A történet A Sith-ek bosszúja után veszi fel a fonalat, főhősünk pedig egy ifjú padawan lesz, aki sikeresen túléli a 66-os parancsot. És ami a legizgalmasabb, nem lesz multiplayer mód, a csapat egy kifejezetten történetközpontú kalandot készít.

16.
Back2U
#7: Hát ha te egy kiadó miatt hagysz ki egy amúgy érdekes koncepciót, akkor az a te szellemi szegénységed.
15.
mdr88
#8: Sokaknak - köztük nekem is - megfelelne a hack'n'slash is csak legyen már valami... De valóban jobb lenne az összkép, ha mondjuk egy Withcer 3 vagy esetleg egy AC:Origins szerű harcrendszer lenne beleplántálva (persze az se baj, ha valami komolyabb cucc lesz a végeredmény).
11.
Beniciodeltoro
off
Valaki tudja mi a gáz a store-al ?
Mert a frissítés óta meghót.
on
10.
Gykrizsi
#8: Nem is gondoltam, komoly rpg-nek, hanem amolyan Borderlands (vagy valami olyasféle kardozos cucc, csak most nem jut az eszembe) szerű akciójáték, de jó sokat lehet marháskodni a skillekkel és felszerelésekkel.
9.
grindcore
Pont a csillagrombolos resz meg a kulonfele fura bolygok miatt volt csak jo a Force Unleashed!
8.
Juha
#6: Nekem pl. a Jedi Academy féle "fejlődési rendszer" egyszerűsége már megfelelne, nem fontos rpg-t csinálni egy akciójátékból (mármint ahogy olvastam, ez inkább az lesz), arra támasszák fel a Kotor-féle vonalat.
A kaszabolós dolog szerintem úgyis megmarad, taktikusabb harcot csak kisebb fejlesztők mernek bevállalni, itt az a cél, hogy pityuka is boldoguljon.
7.
Heldengeist
Már csak az kell, hogy mégse az EA adja ki és lesz is esélye nálam.
6.
Gykrizsi
Ez egész jól hangzik. Egy jó kis fejlődési rendszerrel, és az itt is említett földhözragadtabb játékmenettel nagyon ki lennék békülve.
5.
Dízel
Kicsit lassíthatnának a játékmeneten, több időt hagyni a fénykardozásra, nem egy dark souls féle türelem játékra gondolok, de nekem ez a "superman" effektus, hogy mindegy kik jönnek szembe lekaszabolom őket, nem bejövős. taktikus fénykard párbajokat támogatnék.
4.
semike
Nnnna!!!!
Ez eddig nagyon jooool hangzik!!!!
Hajra!
2.
kastorhun
Remélem hogy a harc rendszerének nem sok köze lesz a Force Unleashedben látott monoton püfföléshez.
1.
xanatos0911
Hat nekem szomoru sajnos a multi hianya... évtized óta várok egy Jedi Knight-fele multira, nagy móka volt az régen, emlékszem meg petíciót is írtam alá valahol, hogy adjanak ki új JK-t.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...