Ghost Recon: Breakpoint - jönnek a drónok

  • Írta: szlav
  • 2019. május 15.
  • Videó
Link másolása
Sztoritrailert kapott az októberben érkező Tom Clancy's Ghost Recon: Breakpoint. A középpontban a Skell Tech drónjai állnak, amelyek mára globális fenyegetéssé, a világ legnagyobb harci erejévé váltak.

Belekóstolhatunk a Ghost Recon: Breakpoint történetébe, a Ubisoft ugyanis már jóval a megjelenés előtt közzétett egy sztorielőzetest. A háromperces klip a Skell Tech óriásvállalatát mutatja be, amely kezdetben hétköznapi drónokkal könnyítette meg az emberiség életét, a 2010-es évek végére azonban a világ legnagyobb katonai vállalatává vált. Egész biztos, hogy mi is összeakasztjuk majd velük a bajszunkat.

A Tom Clancy's Ghost Recon: Breakpoint október 4-én érkezik PC-re, Xbox One-ra és PlayStation 4-re.

7.
7.
FrankBlack
#6: Bármikor (küldetés közben, vagy freeroam tökmindegy) ha rövid időn belül néhány civilt megölsz, akkor ugyan az történik mintha meghaltál volna (respawn last checkpoint) csak ezzel a felirattal: „civilian casualties”
6.
6.
#4: Ez egy jó ötlet lenne, nekem is jobban tetszene, ha nem folyton termelődne újra, én azt érezném magamban pozitívnak, hogy uralmam alá hajtom az egész térképet, megölök MINDENKIT, haha :D majd utána lehetne egy nagy támadás az ellenféltől, hogy megint bejönnek a térképre :)
Wildlands-ben számolja hogy hány civilt nyírtam ki, vagy csak az adott missionnél baj? mert most kezdtem a játékot és véletlenül voltak már áldozatok (elütöttem, felrobbant sajna), ilyesmi :)
4.
4.
FrankBlack
#3: Egyébként ez nem új keletű probléma az ubi játékoknál. Már a Far Cry 2 kapcsán is ment a felháborodás, hogy újratermelődik az ellenfél az outpost-okon. Aztán a 3. részben már nem termelődtek újra. Utáltam is, hogy a megtisztított területen már csak az állatokkal tudtam harcolni :) A 4. részbe beletették az opciót, hogy újra el lehet foglalni, ha akarjuk, és néha megpróbálták újra visszafoglalni. A Division 2-ben szépen lehet tisztogatni, majd az endgame-ben az ellenség megint mindent visszafoglal, és onnantól, amit elfoglalok, idővel mindig vissza is foglalják, vagy rendszeresen megpróbálják. De hát ezért endgame, hogy mindig legyen kivel harcolni. Lehet itt is valahogy így kellene? Csak az endgame-ben legyen újratermelődő az enemy?
1.
1.
FrankBlack
Pont ez az amitől tartok, hogy túlzásba viszik a drónokat, és egyéb high-tech kütyüket, amik ellenünk támadnak majd. A Division 2-ben is utálom. Jobban szeretem a klasszikus ember-ember elleni tűzharcot, „hagyományos” lőfegyverekkel. Jelenleg is a Ghost Recon Wildlands-et nyomom kütyük, drón, és HUD nélkül.

A premiert élőben néztem, és nekem elsőnek az jött le, hogy ez tuti első napos vétel lesz, annak ellenére, vagy pont azért, mert szerintem lényegében ez egy Wildlands 2. Ugyan azokra az alapokra felhúznak egy újabb „skint”. Persze valószínűleg fejlődik majd itt-ott, de az alapok maradnak. Remélem az automata fedezékrendszer kicsit kiforrottabb lesz, és persze az AI is fejlődik majd (álmodozzak csak ugye? :D). A hullák azonban talán már nem fognak olyan hamar elpárologni, ha már annyira reklámozták, hogy fel lehet venni, és elrejteni őket.

Sajnos tartok tőle, hogy a komolyabb kihívást nem úgy oldják majd meg, hogy fejlettebb lesz az AI, hanem ezekkel a drónokkal, és egyéb kütyükkel, meg az agyon páncélozott batár emberekkel, akik minigunnal szórnak majd, meg egyéb ilyen „mini boss”-okkal. Remélem nagyon nem keresztezik a Division 2-vel majd ilyen téren. Ha pedig ebbe is beleteszik az „rpg elemeket”, és a szintezést, akkor tökön szúrom magam. Na most jó negatív lettem… csak szeretném ha nem qurnák el. A Wildlands-et imádom, remélem nem kell csalódnom ebben sem.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...