Pár hete ütötték fel a fejüket az első konkrétabb pletykák és szivárogtatások a Need for Speed következő epizódjáról, mely az osztrák Gameware áruházlánc adatai szerint Heat alcímmel fog majd megérkezni az idei év során.
A mai napon elindított, a bejelentést teaselő hivatalos visszaszámláló augusztus 14-én, vagyis szerdán, 16 órakor jár le, így feltételezhető, hogy noha az E3-at kihagyta a széria, a Gamescomon talán már konkrét felvételeket is kapunk a folytatásról - főleg, ha igaznak bizonyulnak a korábbi ígéretek, és még idén lesz esedékes a hivatalos megjelenés.
A sorozat legutóbbi tagja a 2017-ben PC-re, PlayStation 4-re és Xbox One-ra kiadott Need for Speed: Payback volt, mely közel sem emlékeztetett a szebb időket is megélt franchise legendás epizódjaira, úgyhogy kíváncsian várjuk, hogy az idei játék képes lesz-e visszaállítani a sorozat régi dicsőségét.
A megjelenítésért valószínűleg ezúttal is a Forstbite felel, így PC-n rengeteg beállítási lehetőséget kapunk. A grafikai részleteken túl élvezhetjük még az esős időjárást, de off-road versenyzést nem. Az autók azért sérülnek majd, így érdemes lesz nem a falon kanyarodni, ha el akarunk jutni a célig.
A játékban nem lesznek napszakok, az egész éjszaka játszódik , de lesz lehetőségünk egyes versenyeket és küldetéseket nappal lepörgetni. A sztori főszereplője egy nő lesz.
A fentieken túl még pár apróság:
A Ghost ezt a játékot fogja alapként kezelni a jövőbeli NFS címekhez
Árkádos vezetési élmény
A tuningolás hasonló lesz, mint a 2015-ös NFS-ben
A grafika hasonló lesz a 2015-ös NFS-hez
Lesznek rendőrök és üldözés
Benzinkutaknál rakhatjuk rendbe a járgányokat
Menő versenyek
+18-as besorolás
Ilyen fizikával ha ezt egyáltalán lehet annak nevezni a Forzákat inkább valamilyen Rajzfilmes grafikával tudnám elképzelni.
Lehet velem van a baj de a FH4 kipróbálása után én azonnal töröltem a demót.Nekem ez olyan ha autós játékot csinál valaki valósághű grafikával akkor egy kőrakásnak vezetve az autót minimum roncsá törjem.
Elvégre a COD és Batlefield játékokban sem tapadó korong jön a gépfegyverekből ott érdekes mindenki elvárja,hogy minnél valódibb legyen az autós játékoknál mi ez az ordenálé nagy igénytelenség kérem ?Látvány ok a többi meg jó van az úgy ? ??
https://static.carthrottle.com/workspace/uploads/posts/2017/08/76364264de4a068a95af941292c9ad2e.jpg
Én is így érzem. A borzalmas fizika, és AI mellett emiatt utálom az utóbbi NFS játékokat. Persze meg lehet szokni, én abba a 2015-ös Underground reboot jellegű cuccba tettem vagy 70 órát, de akkor is borzalom az az irányítás, ami késik. Mintha lenne egy lag, nem elég reszponzív. De akkor a Payback-ben már rendben van? Ott már jó, vagy jobb lett?
Ettől függetlenül leárazva megfogom venni az újat is ,mert némileg hiánypótló tud lenni,hiszen eléggé ritka a tuningolás lehetősége a mai autós címekben.
Örülök neki,hogy neked tetszik,nem lehetünk egyformák :D
Youtube? Játszottál te egyáltalán ezzel a játékkal vagy csak videón láttad? :'D
Platina a játék ,minden versenyt és kihívást sikerült átvinnem mégis azt állítom,hogy egy okádék az irányítás , de durva..yé..=/
Ez olyan különbség mint amikor FPS játéknál játszol egy Far Cry Primal-al és egy Cod mondjuk BO 4-el.
Az FC ben mindenkit le lehet lőni ,a játékot is kilehet vinni az irányítása mégis fapados marad ,ellenben a Cod-al aminek szinte a legtökéletesebb irányítása van konzolon az fps játékok közül(még ami nagyon jó az a Titan fall 2 és a Killzone irányítása.),aki pedig ellen érveli ezt az valószínűleg nem próbálta mind2 címet ,irányításban ég és föld..
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.