Hamarosan leleplezik az új Need for Speedet

  • Írta: sirdani
  • 2019. augusztus 12.
  • Teaser
Méghozzá úgy néz ki, hogy két nap múlva, vagyis szerdán számíthatunk a hivatalos bejelentésre. Legalábbis erre enged következtetni a franchise honlapján felbukkant visszaszámláló.

Pár hete ütötték fel a fejüket az első konkrétabb pletykák és szivárogtatások a Need for Speed következő epizódjáról, mely az osztrák Gameware áruházlánc adatai szerint Heat alcímmel fog majd megérkezni az idei év során.

A mai napon elindított, a bejelentést teaselő hivatalos visszaszámláló augusztus 14-én, vagyis szerdán, 16 órakor jár le, így feltételezhető, hogy noha az E3-at kihagyta a széria, a Gamescomon talán már konkrét felvételeket is kapunk a folytatásról - főleg, ha igaznak bizonyulnak a korábbi ígéretek, és még idén lesz esedékes a hivatalos megjelenés.

A sorozat legutóbbi tagja a 2017-ben PC-re, PlayStation 4-re és Xbox One-ra kiadott Need for Speed: Payback volt, mely közel sem emlékeztetett a szebb időket is megélt franchise legendás epizódjaira, úgyhogy kíváncsian várjuk, hogy az idei játék képes lesz-e visszaállítani a sorozat régi dicsőségét.

48.
Ultimate
#47: Most tényleg zárt pályás autóversenyeket akarsz openworld játékkal összevetni? Amiben nagyjából fél percenként nyomhatnád a szervizelést vagy az instant utazást esetleg restartot mert szarrátöröd az autót? hagyjuk már ezt a kamunyafogást arról hogy a Forza Horizonban milyen szörnyű hogy a lambóval a mezőn repkedsz...Az Arcade faszságai ellenére is jóval vállalhatóbb a fizikája és irányítása mint az autós játékok zömének,az openworldök között pedig kifejezetten a trónon csücsül. Ha szimulációsabb élmény kell ott a Forza széria. A Horizon világ életében átmenet volt és arcade-abb irányt képviselt.

Gondolom a Driveclub aminek az irányítása fizikája kabaeré kategória a Forza Horizonhoz képest és nemhogy nem törik szarrá szinte csak karcolódik az autó ha 300-al betonfalnak mész,ott nem verted az asztalt ilyenek miatt.:)
47.
PS4jacksony
#41: Technológiai akadálya pedig nem nagyon van már ,hogy jót csináljanak ha évtizedekkel ezelőtt lást Grid 1 - Dirt ....Azokban bizony még mai szemmel is vállalhatóbb fizika meg törésmodel van mint ezekben a " Nagyágyúkban,, Még ma is szívesen játszok velük...
46.
Ultimate
#41: Gondolom akkor a Driveclub-al is így voltál mert az még arcade-abb mint a FH.:)
45.
Obi Wan Kenobi
#44: Mi a kurva anyám 18-as egy need for speedben.. :D
44.
crytek
A szivárgás szerint egy sötétebb és komolyabb történet vár ránk, egy teljesen nyílt világban. A korábbi epizódokkal ellentétben itt nem lesz szükségünk folyamatos internet kapcsolatra a játékhoz, ami valószínűleg sok NFS rajongónak jóleső hír lesz.

A megjelenítésért valószínűleg ezúttal is a Forstbite felel, így PC-n rengeteg beállítási lehetőséget kapunk. A grafikai részleteken túl élvezhetjük még az esős időjárást, de off-road versenyzést nem. Az autók azért sérülnek majd, így érdemes lesz nem a falon kanyarodni, ha el akarunk jutni a célig.

A játékban nem lesznek napszakok, az egész éjszaka játszódik , de lesz lehetőségünk egyes versenyeket és küldetéseket nappal lepörgetni. A sztori főszereplője egy nő lesz.

A fentieken túl még pár apróság:

A Ghost ezt a játékot fogja alapként kezelni a jövőbeli NFS címekhez
Árkádos vezetési élmény
A tuningolás hasonló lesz, mint a 2015-ös NFS-ben
A grafika hasonló lesz a 2015-ös NFS-hez
Lesznek rendőrök és üldözés
Benzinkutaknál rakhatjuk rendbe a járgányokat
Menő versenyek
+18-as besorolás
43.
Obi Wan Kenobi
#40: Ezt észre se vettem.. :( Lehet túl OP lenne, ha egy az egyben betették volna a Paybackbe.
42.
Kawada
#41: Az utóbbi idők első Forzája ami felkeltette a figyelmemet, az a 4-hez a LEGO dlc. Egyetértek veled, én is inkább el tudnám úgy képzelni és ez a lego-s, hotweelses vonalat én is fogyaszthatóbbnak tartom. Valamiért kevésbé zavar az, amikor egy kanyarban egy láthatatlan falról lepattanok (oldschool verzió), mint amikor Hadrianus falán megyek keresztül mint egy 9000 tonnás szörnyeteg, ami aztán súlytalan hungarocell golyókként pattog szét. Nekem legnagyobb bajom egyébként továbbra is az open world jelleg. Számomra a Forza, ha kevesebb lenne, több lenne. Különféle versenykategóriák, sokkal lineárisabb és zártabb pályák, zéró sztori inkább mint ez a 13 évesek által írt és előadott ripacskodás, és meg is lenne a kedvenc autós játékom.
41.
PS4jacksony
#18: Nekem is ez a bajom a Forzákkal bár gyönyörűek tényleg de a fizika phejj ötezerrel a havon bármilyen kanyart beveszel Lambóval neki a kőrakásnak mint ha hungarocell lenne de az autónak kutya baja.Értem én,hogy árkád de ez szerintem inkább egyfajta "összecsapottság mint árkád,,,,
Ilyen fizikával ha ezt egyáltalán lehet annak nevezni a Forzákat inkább valamilyen Rajzfilmes grafikával tudnám elképzelni.
Lehet velem van a baj de a FH4 kipróbálása után én azonnal töröltem a demót.Nekem ez olyan ha autós játékot csinál valaki valósághű grafikával akkor egy kőrakásnak vezetve az autót minimum roncsá törjem.
Elvégre a COD és Batlefield játékokban sem tapadó korong jön a gépfegyverekből ott érdekes mindenki elvárja,hogy minnél valódibb legyen az autós játékoknál mi ez az ordenálé nagy igénytelenség kérem ?Látvány ok a többi meg jó van az úgy ? ??
40.
Krezy
#34: Hogy ha jobban bele akarunk menni akkor az ami a Payback-ben van nem ugyan az ami a 2005-ös MW-ben :( Az Eredeti egy pálya autó amit az utcára hoztak, egy GTR ,látszik is a játékban,hogy szarrá van bukócsövezve és 1 ülés van benne,a kipufogója meg oldalt van :P

https://static.carthrottle.com/workspace/uploads/posts/2017/08/76364264de4a068a95af941292c9ad2e.jpg
39.
Obi Wan Kenobi
#37: Nem az egyetlen. Forza Horizon 2,3,4.
38.
Obi Wan Kenobi
#35: Ez még az E46-os volt, az nem volt szar.
37.
m3gtr
NFS az egyetlen autós játék ami kormánnyal irányíthatatlan. Egy autós játék érteeed amit nem lehet kormánnyal játszani vicc......
36.
Ultimate
#32: Annak a szarnak kár esélyt adni, sajnálom azt a kidobott 10-15 órát amit beleöltem remélve hogy nem unalmas versengésből meg idiotizmus határait feszegető freeroamból fog állni azért hogy szaros tuning alkatrészeket szerezzek az autómhoz.... Egy rakás szar volt a Payback undorítóan gagyi fizikával és irányítással,de ennek tetejébe még a tuningrendszert is úgy alakították hogy vagy unalomig ismételgeted a versenyeket és az idióta feladatokat (ugrass 300 méterest jobb turbóért whoaaa) vagy fizetsz mert megunod. Tipikusan gusztustalan EA játék volt EA reformokkal,aminek a lehető legcsekélyebb szinten sincs egy paraszthajszálnyi színvonalbeli köze sem a régi részekhez.
A Payback-hez képest a sokak által kritizálsz The Run maga volt a menyország minden tekintetben...,.
35.
Ooorky
#34: Akkor egész élethű.
34.
Obi Wan Kenobi
#32: És a legendary BMW M3-at is elloptam a rendőrök elől, és kiderült hogy egy szar kocsi ebben a játékban.. :(
33.
Obi Wan Kenobi
#32: De, volt már garázs. Kettő is volt, és egy nissanom is volt, ami elvileg valami gift kocsi.
32.
Anti4730
#31: Annal a resznel meg meg sem nyilik a garazs sem, szoval kb eselyt se hagytal a jateknak:)
31.
Obi Wan Kenobi
Csak legyen jobb mint a Payback. Utáltam a tuning rendszert, teljesen inkonzistens volt, új sárvédőért törj szét X mennyiségű hirdetőtáblát, a kártyás rendszerről pedig ne is beszéljünk. Az irányítás az egyetlen ami korrekt volt, de nagyon hamar abbahagytam. Odáig mentem el hogy a kaszinós fószer kocsiját vittem valahová.
30.
Őrnagy
#15: A cím rémlik. Biztos játszottam vele, mert régen, mikor még becstelen voltam, minden autós játékot lehúztam. De hogy melyik ez a game pontosan, tudja a fene már.
29.
Őrnagy
#13: Igen, a Carbon volt, köszi mindenkinek!
28.
FrankBlack
#27: Hasonló arcade vezetést tapasztalok mostanában a Forza Horizon 4-ben. Klasszikus, veterán amcsi autók esetében legalábbis. A The Crew is valami hasonló akart lenni (az Ubi Reflections is besegített a fejlesztésbe) de a végeredmény sajnos nem igazán olyan lett...
27.
Juha
#23: Valaki említette a Driver-t (SF, gondolom), abban pl. tökéletes az arcade-vezetés szvsz., a belső nézet is nagyon jól meg van csinálva (nem csak 180 fokban rángatja a kormányt pl.), ott én élveztem simán "átszállni" másik autóba, hogy azt is vezethessem. A sztoriból eredő "félpercenként új autót zúzunk le" stílus viszont szerintem túl sok volt, persze mindenki azt álmodik, amit (nem) akar.
26.
FrankBlack
#22: „később reagál a játék a lenyomott gombokra, mint ahogy azok le vannak nyomva.. „

Én is így érzem. A borzalmas fizika, és AI mellett emiatt utálom az utóbbi NFS játékokat. Persze meg lehet szokni, én abba a 2015-ös Underground reboot jellegű cuccba tettem vagy 70 órát, de akkor is borzalom az az irányítás, ami késik. Mintha lenne egy lag, nem elég reszponzív. De akkor a Payback-ben már rendben van? Ott már jó, vagy jobb lett?
25.
Krezy
#22: Ne is mond ,az a fél másodperces késés teljesen lerágott (muszáj volt hozzá szoknom mert nagyon pangtam egy autós címre ,akkorra már szenesre pörgettem a Driveclub-ot :P ),de legalább nagyjából sikerült a Payback-be kijavítaniuk.
24.
Krezy
#23: Szerintem nekem pont az a probléma benne, hogy az utóbbi 2-3 rész irányítása teljesen más irányba ment el a régiektől :)
Ettől függetlenül leárazva megfogom venni az újat is ,mert némileg hiánypótló tud lenni,hiszen eléggé ritka a tuningolás lehetősége a mai autós címekben.

Örülök neki,hogy neked tetszik,nem lehetünk egyformák :D
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...