Death Stranding - rajtunk áll az NPC-k sorsa

  • Írta: szlav
  • 2019. október 7.
  • Hír
Sam Bridges sokkal több egy egyszerű postásnál, hiszen az ő vállaira nehezedik az amerikai társadalom sorsa. A grandiózus utazása során azonban olyan döntések is várnak majd ránk, amelyek közvetlen hatással lesznek az emberek jólétére.

A Death Stranding egyik fő motívuma az emberek közötti kapcsolatok, s azok fontossága. Erre épülnek majd a szokatlan többjátékos funkciók is, de a kötelékek fenntartása az egyszemélyes kaland során is élet-halál kérdésévé válik majd - legalábbis ezt ígéri Hideo Kojima, egy orosz nyelvű interjú során.

Enyhe spoilerek következnek, szóval innentől csak óvatosan!

A játék atyja elárulta, hogy a történet korai szakaszában találkozunk majd egy karakterrel, aki mélyen a föld alatt él, beteg és gyógyszerre van szüksége. Ezt a gyógyszert Sam eljuttathatja hozzá, a későbbiekben azonban komoly döntés vár a játékosra.

Ahogy haladunk tovább az Egyesült Államokat átszelő kaland során, egyre távolabb kerülünk majd ettől a karaktertől, ezzel együtt pedig egyre nehezebb és időigényesebb lesz a gyógyszer leszállítása. Újra és újra visszatérhetünk az öreg férfihoz, akár más tárgyakat is vihetünk neki, ő pedig történeteket mesél majd a múltról. Néhány játékos biztosan újra és újra meglátogatja majd ezt az NPC-t, mások viszont céltudatosan haladnak előre - így ő gyógyszer nélkül marad, és meghal.

Kojima reméli, hogy a játékosok jelentőségteljes kapcsolatot éreznek majd az emberek iránt és kíváncsian várja a reakciójukat. Mi is érdeklődve várjuk, hogy mi sül ki ebből - egy igazán jól megírt történettel igazán nagyszerű lehet ez a felelősségvállalás, de megvan benne az a potenciál is, hogy ez a jojózás frusztrálóvá váljon.

A Death Stranding november 8-án érkezik PlayStation 4-re.

31.
Duken
#29: Igen ez így van. Az lett volna
a legoptimálisabb!
29.
Yanez
#27: A gameplay mechanika az Isteni! Az összjáték viszont egy idő után repetitív. Én is azt mondom, hogy rosszat tett a sorozatnak az ow. Ezzel a mechanikával kellett folytatni a régiféle stílust.
19.
Yanez
#15: MGS3 az egy mestermű, de az első része is az. A negyedik is rohadtul jó munka! Sőt!
17.
godach
Szerintem sincs semmi baj azzal, hogy nem lesz gyors utazás. Sőt, ez fogja megadni a játék sava borsát, főleg ha sok apró részlet lesz, környezetváltozás és miegymás. Várjuk ki a végét.
16.
Fata Morgana
#15: UI.
Az MGS3 nem csak egyszer pörgött ki nehézségi szintenként nálam hanem 30x a "Europian Extreme lett a kedvencem".
15.
Fata Morgana
#14: Őszintén mennyi FOB-ot építettél??
Mert ha mondjuk egyet sem akkor nem tudhatod hogy mi a baj igazából a játékkal, ezért a 7pontos értékelés részemről, pedig mondhatom elég nagy rajongója vagyok a szériának.
A MGS3 Sneak Eater-t minden fokozatban kitoltam az összes "Kerotan Frog"-ot kilőttem azokat is minden fokozatban és végigtoltam ölés nélkül is a játékot.
Az MGS5 hiába új meg csili-vili messze nem ütött akkorát mint anno a 3.rész PS2-n nem hogy ennyiszer nem tolnám ki az 5.részt még másodszorra sem állnék neki.
14.
Duken
#12: Az lehet hogy kicsit túl volt tolva de attól még simán egy 8 pontos jó játék és messze van a szartól ahogy páran beállítják.
13.
Giggsy
#11: Mégis mit tudtál csinálni az MGSV-ben? Bazi nagy játéktér, lakott terület alig, ellenséges bázisok ugyan akadtak, de azokat hiába pucoltad ki, mire legközelebb arra jártál, újra mindenki ugyanott volt. Konkrétan fikarcnyival sem volt jobb, mint a Ghost Recon Wildlands, pedig az is legfeljebb társaságban szórakoztató. Nem mondom, hogy a lopakodás nem volt jó egy ideig, de mikor már sokX órája ugyanazok a küldetések ismétlődnek (főleg, mikor a végén már SZÓ SZERINT ismétlődnek) csak más helyszíneken, akkor unalmassá válik.
12.
Fata Morgana
#11: Az első 30 óra nagyon ott van de utána pff. mondom ezt úgy kb.500óra beleugrott (de minek) és majdnem minden FOB-ot megépítettem rohadt unalmas és repetitív pláne hogy ugyanazon helyszíneken kell tevékenykedni és a nagy OW-hez képest még az is kevés.
Sajnos nagyon fel lett hypolva a játék köszönhetően a birkáknak, és a nagy tudású újságíróknak de messze nem az aminek be lett anno állítva egy 6-7 pontos game semmi több.
11.
Duken
#10: Én elég sok mindent tudtam kezdeni! A kreativitás tárháza adva volt, ne a játékot szidd ha nem tudtál mit csinálni! Én inkább sztori szintjén csalódtam az mgs5-ben de a játékmenet tökélyre csiszolt volt!
10.
Dízel
Ha kojima megtölti "történéssel" a világot, akkor nem lesz nagy gond. De az MGS 5-be pl nem tudta. Adott egy nagyon jó game technikailag, de nem tudott vele mit kezdeni az unalmas dzsungeles és sivatagos vagy milyen pályán... A metal gear 5 addig volt jó amig az előzmény hypeja tartott, mert az jó volt, marmint maga a pálya és a bázis komlexum. A szabadba már elvesztünk és unalmas volt.
9.
user101
A világ, a történet mindenképp különleges lesz, de továbbra is az a félelmem, hogy ez a játék lesz az iparág valaha volt, minden idők legnagyobb átverése és blöffje... De ne legyen igazam! :(
8.
Duken
#7: Végsősoron ez is lehetséges hogy egy nagyon megosztó játék lesz.
7.
Kawada
#6: Szerintem lesz köztes is. Egy nem túl kiemelkedő játékmenet viszont egy nagyon hangulatos és egyedi világ, látvány, ami sokak számára kompenzálni fogja a sokak számára lassú és unalmas játékmenetet.
6.
Duken
Egy biztos. Vagy marha nagy pofára esés lesz, vagy egy nagyon különleges és jó játék amiről beszélni fogunk, megosztani egymás tapasztalatait. Ami érdekel eddig és tetszik az a lopakodós része, a fizika az utazásnál, "sétálás,motorozás, légdeszka, különböző járművek stb" illetve túlélős része, sérül a lábbeli, nem mindegy milyen bakancsot veszek fel. A megfelelő földrajzi körülményeknek megfelelnek-e stb. Ami nem tetszik az a bossharc volt amit mutattak eddig. Csak dobálta a gránátokat. Ennél változatosabb lesz remélhetőleg. Meglátjuk.
4.
RangerFox
#2: Egy ow játéknál nagy negatívum, ha nem tiszteli a játékos idejét...
3.
Zuzmo
órákat lehet gyalogolni, ettől lesz realisztikus és művészi...
2.
Ooorky
#1: De ennek nem pont a császkálás a lényege?
Euro Biotruck Simulator-nak tűnik a számomra.
1.
Yanez
Meglehetne oldani gyorsutazással a dolgot, ahelyett, hogy egyfolytában oda-vissza császkálni. Ez így egy idő után tényleg frusztrálóvá válik. Az ötlet tetszetős, de nem úgy kell megoldani, hogy a játék kárára menjen.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...