Death Stranding - rajtunk áll az NPC-k sorsa

  • Írta: szlav
  • 2019. október 7.
  • Hír
Sam Bridges sokkal több egy egyszerű postásnál, hiszen az ő vállaira nehezedik az amerikai társadalom sorsa. A grandiózus utazása során azonban olyan döntések is várnak majd ránk, amelyek közvetlen hatással lesznek az emberek jólétére.

A Death Stranding egyik fő motívuma az emberek közötti kapcsolatok, s azok fontossága. Erre épülnek majd a szokatlan többjátékos funkciók is, de a kötelékek fenntartása az egyszemélyes kaland során is élet-halál kérdésévé válik majd - legalábbis ezt ígéri Hideo Kojima, egy orosz nyelvű interjú során.

Enyhe spoilerek következnek, szóval innentől csak óvatosan!

A játék atyja elárulta, hogy a történet korai szakaszában találkozunk majd egy karakterrel, aki mélyen a föld alatt él, beteg és gyógyszerre van szüksége. Ezt a gyógyszert Sam eljuttathatja hozzá, a későbbiekben azonban komoly döntés vár a játékosra.

Ahogy haladunk tovább az Egyesült Államokat átszelő kaland során, egyre távolabb kerülünk majd ettől a karaktertől, ezzel együtt pedig egyre nehezebb és időigényesebb lesz a gyógyszer leszállítása. Újra és újra visszatérhetünk az öreg férfihoz, akár más tárgyakat is vihetünk neki, ő pedig történeteket mesél majd a múltról. Néhány játékos biztosan újra és újra meglátogatja majd ezt az NPC-t, mások viszont céltudatosan haladnak előre - így ő gyógyszer nélkül marad, és meghal.

Kojima reméli, hogy a játékosok jelentőségteljes kapcsolatot éreznek majd az emberek iránt és kíváncsian várja a reakciójukat. Mi is érdeklődve várjuk, hogy mi sül ki ebből - egy igazán jól megírt történettel igazán nagyszerű lehet ez a felelősségvállalás, de megvan benne az a potenciál is, hogy ez a jojózás frusztrálóvá váljon.

A Death Stranding november 8-án érkezik PlayStation 4-re.

32.
Ultimate
#30: Változatosságban? Dehogy esem...
Pont te beszélsz túlzásról..? :D
31.
Duken
#29: Igen ez így van. Az lett volna
a legoptimálisabb!
30.
Duken
#28: A papírmasé wildlands jobb nála? Nincs több mondanivalóm. Megint túlzásokba esel.
29.
Yanez
#27: A gameplay mechanika az Isteni! Az összjáték viszont egy idő után repetitív. Én is azt mondom, hogy rosszat tett a sorozatnak az ow. Ezzel a mechanikával kellett folytatni a régiféle stílust.
28.
Ultimate
#27: Nem a sztori. És továbbra sem a gameplay maga kimagasló mert az repetitív önismétlő és unalmas volt. Egyedül a gameplay mechanika ami korrekt.
Rohadtul nem reális 8 pontot adni valamire ami a grafikát és a játékmechanikát leszámítva totálisan középszer. Megint ott vagyunk hogy olyan dolgok fölött megy a szemhunyás amik miatt más játékot lehúztok jópáran a sárga földig. Ahogy mondom ha nem figyelne mellette Kojima neve ott figyelne a béka segge alatt..Az MGS V egy repetitív dögunalmas játék lett nem több nem kevesebb. Nemigen van olyan sandbox játék a primitív MMO-kon kívül amik alul tudják múlni unalomban és önismétlésben....Még a Wildlands is egy változatos szórakozás ehhez képest...
27.
Duken
#24: Van igazság abban amit mondasz de kurva szélsőséges vagy. Gondolom nagy mgs fan voltál, a sztori nem felelt meg az elvárásaidnak és csalódtál. Pedig a többihez képest pusztán gameplay szempontjából messze a legjobb. De megértelek. Viszont a 8 pont az reális, nem felszopás, aki ennél is alacsonyabbat ad neki az már lehúzó, túlzó leszopás.
26.
Yanez
#25: Már többször is megértettem, hogy középszer a játék. Én most a sztorira értettem, hogy nem kell az ördögöt a falra festeni, mert nem sokban különb a többi MGS-étől, de itt az ow miatt túl lassú volt az adagolás, s emiatt 50 óra után sokak számára frusztráló lett az egész a járkálós/lovaglós játékmenet miatt. Ha viszont pl megnézed yt-n összevágva a sztorit, plusz hozzávesszed a kazikat, akkor megérted, hogy egyáltalán nem volt rossz a történet, de a játékmenet tönkrevágta.
25.
Ultimate
#23: Nem festem, egy duván középszer játék volt amire a 8-9-10 pontok totális felszopások voltak Kojima miatt. Szimplán nem áll jól neki a sandbox műfaj. Van lehetőséges korrigálni a DS-al, a sztori és szereplők miatt még mindig érdekel,de amit eddig bemutatott az inkább volt ugyan az a repetitív unalmas középszer mint az MGS V, mintsem egy hűha játék.
Abban bízok még hogy a terep változatos lesz és lesznek nem totálisan kihalt helyek is illetve változatosabb feladatok. Ez ami itt a fentebbi cikkben van például kifejezetten tetszik.
24.
Ultimate
#22: Fantasztikus. Ez igaz volt egykor a Crysis-re is (bezony akár azt is megtehetted hogy hajóval beugratsz egy házba majd az odacsődülőkre rárobbantod az egész épületet), mégis "techdemónak" volt csúfolva. És nem volt unalmas..
Lehetsz te akármilyen kreatív ha az egész játék dögvész ahol ugyan azokat a feladatokat ismétled egy kihalt sivár unalmas terepen ahol a legnagyobb esemény az az újratermelődő ellenfél....Ha nem Kojima neve állt volna mellette a sárgaföldig le lenne húzva, okkal.
Az egész játék méltatlan a MGS szériára, egy rossz vicc és egyben egy tökéletes példa arra amikor egy adott fejlesztőnek egy adott műfaj,jelen esetben a sandbox rohadtul nem pálya és inkább hagynia kéne...
23.
Yanez
#21: Pont annyi buktató volt benne, mint mindegyik részében. Az MGS széria egy amolyan fantázia sztori tele természetfeletti dolgokkal, így annyi buktatót és baromságot lehet belelátni mindegyik részébe, amennyit csak akarsz. Azzal egyetértek, hogy a leggyengébb MGS rész volt, de azért még nem kell az ördögöt a falra festeni.
22.
Duken
#18: Pl mert gamplay is king? Kibszott kreatív dolgokat lehetett benne csinálni.
21.
Ultimate
#20: Egy túlbonyolított baromság volt amibe jócskán volt buktató és baromság,ráadásul mindez vontatottan. Sehol sincs az elődökhöz kpest az egész játék,simán a leggyengébb MGS rész volt.
20.
Yanez
#18: A sztorija is jó volt, ha részletesen követted, a magnókazikat is meghallgatva. Csak az ow miatt túl lassúra sikeredett az adagolása és ez megölte az élvezhetőségét.
19.
Yanez
#15: MGS3 az egy mestermű, de az első része is az. A negyedik is rohadtul jó munka! Sőt!
18.
Ultimate
#14: Hogy lehet valami 8 pontos aminek az egyetlen pozitívuma a grafika mellett a gameplay mechanika, miközben minden más annyira középszer hogy változatosság tekintetében a leggyengébb Assassins Creed játék is keresztbe lenyeli...
17.
godach
Szerintem sincs semmi baj azzal, hogy nem lesz gyors utazás. Sőt, ez fogja megadni a játék sava borsát, főleg ha sok apró részlet lesz, környezetváltozás és miegymás. Várjuk ki a végét.
16.
Fata Morgana
#15: UI.
Az MGS3 nem csak egyszer pörgött ki nehézségi szintenként nálam hanem 30x a "Europian Extreme lett a kedvencem".
15.
Fata Morgana
#14: Őszintén mennyi FOB-ot építettél??
Mert ha mondjuk egyet sem akkor nem tudhatod hogy mi a baj igazából a játékkal, ezért a 7pontos értékelés részemről, pedig mondhatom elég nagy rajongója vagyok a szériának.
A MGS3 Sneak Eater-t minden fokozatban kitoltam az összes "Kerotan Frog"-ot kilőttem azokat is minden fokozatban és végigtoltam ölés nélkül is a játékot.
Az MGS5 hiába új meg csili-vili messze nem ütött akkorát mint anno a 3.rész PS2-n nem hogy ennyiszer nem tolnám ki az 5.részt még másodszorra sem állnék neki.
14.
Duken
#12: Az lehet hogy kicsit túl volt tolva de attól még simán egy 8 pontos jó játék és messze van a szartól ahogy páran beállítják.
13.
Giggsy
#11: Mégis mit tudtál csinálni az MGSV-ben? Bazi nagy játéktér, lakott terület alig, ellenséges bázisok ugyan akadtak, de azokat hiába pucoltad ki, mire legközelebb arra jártál, újra mindenki ugyanott volt. Konkrétan fikarcnyival sem volt jobb, mint a Ghost Recon Wildlands, pedig az is legfeljebb társaságban szórakoztató. Nem mondom, hogy a lopakodás nem volt jó egy ideig, de mikor már sokX órája ugyanazok a küldetések ismétlődnek (főleg, mikor a végén már SZÓ SZERINT ismétlődnek) csak más helyszíneken, akkor unalmassá válik.
12.
Fata Morgana
#11: Az első 30 óra nagyon ott van de utána pff. mondom ezt úgy kb.500óra beleugrott (de minek) és majdnem minden FOB-ot megépítettem rohadt unalmas és repetitív pláne hogy ugyanazon helyszíneken kell tevékenykedni és a nagy OW-hez képest még az is kevés.
Sajnos nagyon fel lett hypolva a játék köszönhetően a birkáknak, és a nagy tudású újságíróknak de messze nem az aminek be lett anno állítva egy 6-7 pontos game semmi több.
11.
Duken
#10: Én elég sok mindent tudtam kezdeni! A kreativitás tárháza adva volt, ne a játékot szidd ha nem tudtál mit csinálni! Én inkább sztori szintjén csalódtam az mgs5-ben de a játékmenet tökélyre csiszolt volt!
10.
Dízel
Ha kojima megtölti "történéssel" a világot, akkor nem lesz nagy gond. De az MGS 5-be pl nem tudta. Adott egy nagyon jó game technikailag, de nem tudott vele mit kezdeni az unalmas dzsungeles és sivatagos vagy milyen pályán... A metal gear 5 addig volt jó amig az előzmény hypeja tartott, mert az jó volt, marmint maga a pálya és a bázis komlexum. A szabadba már elvesztünk és unalmas volt.
9.
user101
A világ, a történet mindenképp különleges lesz, de továbbra is az a félelmem, hogy ez a játék lesz az iparág valaha volt, minden idők legnagyobb átverése és blöffje... De ne legyen igazam! :(
8.
Duken
#7: Végsősoron ez is lehetséges hogy egy nagyon megosztó játék lesz.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...