Beowulf DLC-t kap az Assassin's Creed: Valhalla

  • Írta: szlav
  • 2020. május 11.
  • Letöltés
Link másolása
A német Ubisoft Store elárult néhány részletet arról, hogy mire számíthatnak azok, akik megvásárolják az Assassin's Creed: Valhalla szezonbérletét. A hírek szerint átélhetjük majd a legendás óangol hőseposz, a Beowulf eseményeit.

Ahogy a korábbi Assassin's Creed-játékok, úgy a Valhalla sem marad megjelenés utáni extra tartalmak nélkül. A szezonbérlet várhatóan folytatja majd Eivor történetét, azt pedig már most elkönyvelhetjük, hogy nem mindennapi kalandokban lesz részünk. A német Ubisoft által megszellőztetett leírás szerint az egyik DLC a The Legend of Beowulf névre hallgat majd.

Habár további, említésre méltó részleteket nem osztottak meg a csomag sztorijáról a németek, az igen beszédes címből leszűrhetjük, hogy a több mint ezeréves óangol költemény szolgáltatja majd a történet gerincét, így talán még az is megeshet, hogy viking főhősünk a félelmetes Grendellel is megküzdhet majd a dán király udvarában.

Mivel az alapjáték az eddigi ismereteink szerint Norvégia és Anglia területeit foglalja magába, elképzelhető, hogy a sztori DLC Dániával bővíti majd a bejárható térképet. A leírásban az új történetszálak és felszerelés mellett új térségekről is szó esett, így valószínű, hogy nem lövünk nagyon mellé ezzel a feltételezéssel.

26.
26.
Rampage
Majd benyögik az 1080/60fps verziót, hogy mégse csináljanak akkora segget a szájukból. 4K/60 persze.. egy nem túl távoli jövőben.
22.
22.
Robilluma
Azért az AC Origins és az Odyssey SZTEM ég és föld volt. Ami miatt bízom a Valhallában az az h a projekt vezetője ugyanúgy Ashraf Ismail mint az Originsnél.
Jelentős különbségek voltak a két játék között.
Az Origin nálam egy open world etalon game. A grafikája nagyon pöpec. A korhű látványvilág a helyszíneknél, épületeknél, városoknál csodálatos és beszippantó. A korra jellemző mítológiai gondolatok és kisebb sztorik Bayektől szintén nagyot dobtak az érzésen (God of War-szerű, bár annyira nem volt extraszupi. Ott a levágott fej 'haverunkkal' beszélgettünk és azok a badass és sokszor meghökkentő mítológiai sztorik überkirályak voltak)-ez nincs az Odyssey-ben, kb néma csöndben mendegél végig főhősünk szitutól függetlenül. A discovery tour szintén hatalmas élmény volt, szinte nem akartam a végére érni. A DLCk, főleg a túlvilági pedig hatalmas térképekkel és extrákkal vártak. A zene tán az egyik legjobb amit játékban hallottam (a Witcher 3 persze az etalon és verhetetlen), Sarah Schachner vmi zseniálisat csinált.
Az egész game alapjaiban szippantott be.
Emellett a játékmenet maga és a tartalom is lenyűgözött. A lovasversenyek, a gladiátorharcok, a skillek és a főküldi is emlékezetesek voltak. Természetesen a mellékküldik hagytak kívánnivalót...
De ami még fontos volt az az, h játékosbarátnak éreztem a game-et fejlesztőket. Amikor mentem a kis teveárushoz h hátha dobál új cuccokat dodóért akkor max 3-4 alkalmanként jöttek a bóti, extrábbnál extrább fegyók és outfitek (merthogy itt még voltak olyanok...). Nagy vidáman járkáltam a csodás világban ezekben és úgy fejeztem be 200 órával a játékot hogy simán még ennyit beletettem volna, csak majd minden cucc meglett és elfogytak a küldik is.

Ehhez képest az Odyssey...
Jó dolgok persze itt is voltak: alapsztori és felépítése okés az ellenségekkel akik kilétét homály fedi. A spárta vs athén csatákat imádtam egyszerűen, a harc és a skillek is kjók voltak. A mercenary rendszer is jó volt. A legendás élőlények is. A medúza quest az nagyon ott volt és a szfinxes is. Tehát a sztori alapjaiban simán remek élmény ha az ember csak ennyire vágyik, egy 50 óra kellemes szórakozás. (Most a fősztorit hagyjuk, SPOILER végig habzó szájú tesónk ellen küzdünk, aki halomra öli a nekünk kedves embereket majd csettintésre egy tányérból szotyizunk a végén. SPOILER VÉGE Hagyjuk már)
Gyengébb grafika! Okádék face animation. Gyenge DLC (az első, a hajós; mire a második kijött már letettem a játékot és elő se vettem azóta). Semmitmondó zene. Discovery tour nagyon késői megjelenése. A legendás lények amik "majd jönnek" skinezett küklopszok. A világ kb tök hasonló, semmi extra a nagyobb helyszíneken (bár voltak szépek persze, de közelébe se ért az egyiptominak; egy ). Borzasztó hosszú hajóutak a sztori keretében, és picit bele is un az ember a kezdeti éneklős, fílinges órák után. A beharangozott újfajta térképrendszer atomratyi. Arról volt szó h felfedezhetünk majd magunk is és a térképen nem lesz semmi jelölve és csak a küldik leírása alapján tájékozódunk. Asszem expedition mode-ként volt beharangozva. Ehhez képest a helyek bejelölve a térképen uúgy...
És ami a legesleggusztustalanabb volt az a feldarabolt outfitek és a százalékos arány ahogy dobták ezeket (nem is beszélve a kegyetlenül unalmasan ismétlődő oricalchum küldikről amik dobták ezeket). Sokfelé szétszabdalva és kb 6-7 vétel alkalmával dobott egy szettből egy darabot, azzal meg mire megy az ember? Segget lehet törölni vele.
Igazi, NEM JÁTÉKOSBARÁT game lett. Tökéletes ellentéte az Origins-nek.
Pechemre az egyiptomi élmények miatt rendeltem a görög gyűjtőit és az előbbit vettem leárazva. Fordítva kellett volna...

Amiket várok a Valhallától: ha szét lesznek szabdalva az outfitek atlétatrikó, zokni, cipő, anyámkínjára akkor falnak megyek. Egyben ha lehet...
A grafika legyen már ott a szeren.
Face animation nem kell h csúcs, de elfogadhatóra pls.
Nem 100%ig ismétlődő mellékküldik.
Kevesebb level szintes átbaxást. (Gyorsan elértem a maxra a görögöknél majd egyre csak tornázták feljebb a max szinteket, a közben elért xp-ket meg nem számolta rá a geci játék)
És hogy legalább picit lehessen érezni a játékosbarát felfogást (mint egyiptomban), mert a CD Pro Rednél meg lehet kérdőjelezni h jó lesz-e a game - az lesz :D -, de azt h egy hihetetlenül gamer barát csapat azt nem. Abban best of. Vmi ilyesmit akarnék és nem cinematic trailert gameplay helyett, stb.
13.
13.
hedzsooo
#1: Nem feltétlen. Az állításod akkor lenne helyén való, ha pl. Beowulf lenne az alapjáték főszereplője is.

Én ezt kb. úgy fogom fel, mint a annó a Far Cry 3: Blood Dragon kiegjét.

Egy teljesen önnálló, rövidebb de hangulatos, faxa kis szösszenet.
Szerintem az AC: Valhalla igyekszik valamennyire a történelmi eseményekre is építeni, mint általában az AC játékok.

Ez a Beowulf-DLC, kiegészítő pedig elmegy a lazább, fantasy kategóriába, a jobban a legendákon lesz benne a hangsúly, mintsem a valós történelmi eseményeken.



Részemről ez eddig a legvárósabb AC cím sajnos! :D Azt hiszem befogok rá nevezni legkésőbb jövőre... Sajnos a Cyberpunk 2077 előtt/mellett még 1 ilyen játékra idén már nem lesz időm, sem felesleges pénzem költeni.. De hátha így legalább majd ezt a részt is picit felpatchelve, meg picit leértékelve majd beszerezhetem aztán majd magamnak jövőre.
12.
12.
Mortis
#10: S ez így is lenne becsületes ( a film nem, abból nem akarna sok ember vègigülni 6 órát), csak ugye akármennyire S művèszi èrtèkek ide, integritás oda: az írók is pènzből èlnek. Pl. Nem lettem volna az egyszeri orosz polgár helyèben, aki az 1860as èvekben újságban követte a Karamazov testvèreket.
10.
10.
SLi
#1: ennyi erővel akkor ha valaki egy könyvet vagy filmet több részesre tervez akkor a folytatások kivágott tartalmak és egy filmnek 6-8 órásnak egy könyvnek meg 10 000 oldalasnak kellene lennie
8.
8.
manderel
Engem kevésbé bosszantanak a DLC-k. Pontosan tudom hogy egy ilyen projektnek van egy ütemterve, amit tartani kell. Vannak szponzorok, befektetők, vagy akár csak a kiadó vezetősége, akik felé el kell számolni. Millió meg 1 kreatív vagy kevésbé kreatív ötlet merülhet fel egy játék készítése során, és ha tartani akarják a határidőket, vagy 1-2 kisebb csúszással megúszni, akkor nem férhet bele mind, mert ki tudja meddig készülne a játék. Mérlegelni kell hogy mi az ami beleférhet, mi az ami kuka, és mi az ami most nem fér bele, de érdemes időt szánni arra hogy később elkészüljön. Addig jó amíg tudnak így szelektálni, mert ha mindent bele akarnak zsúfolni, fentről meg szorongatják a nyakukat hogy adják már ki, abból jó eséllyel technikai katasztrófa születhet.
Mi pedig azt mérlegelhetjük, hogy adunk-e pénzt ezekért a toldozásokért (amik persze nagyon jók is lehetnek).
5.
5.
KopyAti
#3: Egyet kell, hogy értsek!
(vagy kettőt
4.
4.
Goofey84
1# Nem vagy egyedül én is pont erre gondoltam
3.
3.
quakeskull
#1 Az AC játékok egyik DLCje mindig valamilyen mitológiai vagy hasonló témát dolgoz fel (legalábbis amióta játszom a sorozattal), ami általában nem része a hivatalos történetnek, másrészt inkább a valós történelemtől jobban elrugaszkodó dolgokat pakolják bele, pl. Syndacate: Hasfelmetsző Jack, Origins: egyiptomi túlvilág, Odyssey: Elysium / Hades alvilága / Atlantisz.
Én nem érzeztem egyszer sem úgy, hogy ez egy kivágott tartalom volna, sőt örültem, hogy miután befejeztem a történetet, egy picit megismerkedhetek a mitológia egy csavart verizóján.
Az AC rajongók egy része alapból elutasítja ezeket a kiegészítőket, mert szerintük nem illik a játékhoz, egy másik része (pl. én) meg odáig van érte. Szerintem jobb is így, hogy külön van. Az, hogy season passt kell venni hozzá? Most erre mit mondjak, ma már lassan az a fura, ha nincs egy játékhoz. De nem kötelező megvenni, anélkül is tökéletesen élvezhető a játék. Ha meg vársz egy picit, akkor szinte utánad dobják olyan leárazások szoktak lenni...
De ízlések és pofonok.
1.
1.
Terrybully
Csak én vagyok ilyen maradi, hogy az ilyen hírek dühítenek? A játék még kanyarban sincs, TÉLEN fog megjelenni, de már tudjuk a DLC-t? Akkor biztos nem kivágott tartalom...aha.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...