Nézd vissza a legújabb State of Playt!

  • Írta: szlav
  • 2020. május 14.
  • Videó
Ma este különleges State of Play-adással jelentkezik a Sony. A 18 perces közvetítés kimondottan a Ghost of Tsushimára fókuszál majd, így végre láthatunk egy kiadós gameplay-bemutatót a Sucker Punch játékából.

Ma este kezdetét veszi a Sony legújabb State of Play-közvetítése. Nem érdemes különösebb hírekre számítani a PlayStation 5 felől, hiszen a műsor kifejezetten a Sucker Punch sikervárományos PS4-exluzívjáról, a Ghost of Tsushimáról szól majd. A 18 percesre ígért adás során bőven jut majd idő arra, hogy szemügyre vegyük a játékmenetet - ennek éppen itt volt az ideje, hiszen a július 17-én esedékes megjelenés szinte már a kanyarban van.

Update! A műsor lement, kaptunk ízelítőt a feldezésből, a harcokból és a lopakodásból, hősünk testreszabhatóságából, valamint az olyan extrákból is, mint a teljes japán nyelvű szinkron. Felvétel:

83.
Marcus88
#82: Ezt a 18 perces összevágott videóból szűrted le?
Brávóóó!!!
82.
Aanash
Egyetlen problèmám van a játèkkal.
Van a japán helyszín, meg sok szamurájos dolog, de nincs lelke az egèsznek.
Olyan mint a többi, szèp, meg lehet harcolni, de kb ennyi.
81.
kryszisz
#79: Az mondjuk menő. Én PS4-en játszottam, ott is volt pár mod, de messze nem annyi, hogy elfedje az egész kissé fapados voltát, ami inkább az engine mintsem a tervezés velejárója volt szerintem.

#80: senki nem is állította egy percig sem, hogy nem jobb a W3, mint a Skyrim, egyértelműen az. De azért olyan hülyeséget ne mondjál már pls, hogy utóbbiban csak kérdőjel radírozás volt, tekintve, hogy rengeteg küldetés helyet kapott benne. Amelyek között voltak ugyan elég generic dolgok, de azért jól összerakott quest is akadt jópár. Pláne a frakciók küldijei (hello Dark Brotherhood!) voltak királyak, de én a thief guild sztorit is szerettem, bár az az Oblivionban jobb volt.
80.
Ultimate
#49: A kérdőjelek ki-be kapcsolható felfedezhető helyek voltak mégcsak nem is küldetések. A skyrim mint olyan semmilyen téren meg se közelítette sőt kvázi ezen a kérdőjeles szinten merültek ki a feladatai.
79.
Nyarlako
#77: Mondjuk sokat segített az elvezetben sok mod, és a barátom saját készítésű modja amivel mondjuk úgy nagyon meg lehet dobni a dekorációkat amiket használhatsz, lecseréli a világban a plakátokat és képregény boritokat is.
78.
Ooorky
#77: Amennyire emlékszem pár perc gyakorlás után már simán összedobtam egy erődöt a kezdő faluban, hatalmas művelhető földekkel, árammal, víztisztítóval, lakóteleppel, középen egy toronnyal aminek tetejéről sz*rás közben nézhetek le alattvalóimra akiket összegyüjtök oda.
Aztán vmi erőd elfoglalása jött a felismerés, hogy ebből állna az egész játék, úgyhogy hagytam a f*szba.
77.
kryszisz
#76: Hát nem volt egy nagy was ist das, de legalább meg tudott lepni, voltak benne fordulatok, vagyis hát csak 1, de azt tényleg nem láttam jönni. Frakciók annyira nekem sem jöttek be, az annál inkább, hogy nem a jó/gonosz tengelyen mozgott egyik sem, valahol az összes célja, motivációja érthető volt azért, és speciel ezt nem néztem volna ki a Bethesdából.
Az építkezésben volt potenciál, a megvalósítás ellenben hagyott némi kívánni valót. Én is rengeteget elszöszöltem vele, de az, hogy a rendszer semennyire sem vette figyelembe a domborzati viszonyokat, és például egy kisebb lejtő után a kerítés a levegőben lebegve épült tovább, hát az elég gagyi hatást keltett. Nem is beszélve arról, hogy a játékban található tutorial kb. szarra se való, Youtube videókból kellett kisilabizálnom egy csomó mindent, mert a program nemes egyszerűséggel nem magyarázza el.
76.
Nyarlako
#75: Én a Fallout 4 sztoriját utálom a legjobban főleg hogy kész múltú karaktert kapsz és a főszál meg a frakciók se tetszettek.
Ellenben marha sok időt beletettem az építkezésbe.
75.
kryszisz
#72: Na látod, ezek kéremszépen már teljesen jogos, és ésszerű indokok, amikkel messzemenőkig egyet is tudok érteni. A finish számomra is ordas nagy csalódás volt, nemcsak mert semmiféle katarzist nem váltott ki, hanem mert olyan, mintha meg sem történt volna. Legalábbis az elég illúzióromboló volt, hogy még a főbb karakterektől sem kapsz annyit se, hogy "köszbaszdmeg". A Bethesda címekben szerintem sosem voltak igazán emlékezetes karakterek, ez már nem is elvárás nálam, valamint a harcrendszer milyenségével is tisztában vagyok, ezért indítok mindig mage vagy íjász/sunyulós karaktert, ahol ezek nem ütköznek ki. Amúgy nekem az Oblivion (a főszálat leszámítva, az szerintem az összes Bethesda játékban gyenge, max a Fallout 4 kivétel, ott meglepően okés lett) jobban tetszett, valószínűleg azért, mert jobban bírom a zöldellő, virágos réteket (még ha Cyrodiil eléggé sablonfantasy helyszín is lett), mint a havas tundrákat. Amit rühelltem, hogy az ellenfelek veled együtt léptek szintet (Skyrimben is, csak valahogy sokkal kevésbé volt zavaró), így a 100. órában is úgy érezted magad egy dungeonbe belépve, mint egy lvl1-es taknyos. Na meg az Oblivion kapukat is a pokolba kívántam úgy a 3. után:D
74.
Nyarlako
#73: Karinthy azt írta pszichiáterek felfedezték hogy az embernek alsó és felső tudata van, esze nincs.
73.
Kawada
Az érzelmi intelligencia egy része legfeljebb az empátia. Az EQ részé az is, hogy mennyire vagy tisztában saját érzéseiddel, miértjeivel. Persze vannak pszichológusok, akik kétségbe vonják a létezését, de ezek szakmai viták. Nem épp ezen a szinten mozog, hogy "hülye vagy, ilyen nincs is".
72.
Nyarlako
#71: Én úgy éltem meg.
És ami a leginkább illuziorombolo volt hogy az antiklimatikus finálé után se voltak a tetteid semmi hatással a világra, npc reakciókra, semmire.
Hiányztak az emlékezetes karakterek is, talán ha felvennének pár fantasy írót nem ártana.
Ehhez hozza jöttek a technikai gondok és a maga idejében is már elavult motor meg gagyi harcrendszer.
És igen, megjelenéskor jatszottam remélve hogy bár az Oblivion csalódás volt ez majd jobb lesz. Hat nem sokkal lett.
Ami nekem pozitívum volt pár szép táj meg isteni az ost de ennyi.
71.
kryszisz
#69: Mondjuk ez EQ ettől függetlenül létező fogalom, ezt egy fél másodperces Google kereséssel kideríthetted volna, mielőtt kitalációnak nevezed;)

#70: azzal a világon semmi baj, ha valakinek nem tetszett a Skyrim. A gond azzal van, mikor ennek indoklására a copy-paste dungeonöket (Dragon Age 2-vel amúgy játszottatok? Na, ott szó szerint azok voltak), és a 25 ellenfelet hozza fel példaként, mivel mindkettő nettó baromság.
70.
Nyarlako
#69: Vonjuk le a logikus következtetést.
Ha ő lebeg ugyanannyit nyom mint egy kacsa akkor fából van. Következtetésképpen: boszorkány!

És akinek nem tetszett a Skyrim annak nincs empátiája.
69.
Fata Morgana
#68: Ezt "empátiának" hívják csak sokan nincsenek tisztában a jelentésével, fogalmával mivel híján vannak egy csekélyke dolognak ami szükségeltetik hozzá és régóta "lélek" néven fut.
Nem kell itt felesleges dolgokat kitalálni, az empátia még mindig működik, és fejleszthető, persze az ember kevésbé és ez a gond.
68.
Duken
#61: Egyetértek. Az EQ-t viszont teljesen félreérted. Az érzelmi intelligencia nemcsak egy létező fogalom hanem létező dolog. Ha valaki elő tudja csalogatni gyermeki énjét az pont hogy azt jelenti hogy rendelkezik ezzel a fejleszthető adottsággal. :)
67.
kryszisz
#65: Ennek tükrében érdekes, hogy megboldogult pacsirta barátunktól általában én kaptam meg mindig, hogy a magas lovon ülök:D
66.
Neeko
#65: mert a mentalitásuk ugyanaz, a kor az csak egy állapot, ilyen emberek 60 éve is voltak, meg 40 év múlva is lesznek
65.
br1Koo
#63: Én is ezerszer megfogadtam már, hogy bizonyos embereknek nem is válaszolok a stílusuk miatt, de be tudnék hányni amikor fölényeskedően vicceskedve írják le a faszságaikat mintha csak egy március 15.-ei ünnepségen arcokat bebaszó meg kva anyázó nyugger ülne a gép előtt..
64.
kopic
#25: +1
Videóban látottak alapján nekem nem adja...
63.
kryszisz
#61: Minden szavaddal egyetértek. És amúgy igazad van, nem tudom miért akarom mindig normális érvekkel alátámasztani a mondandómat (pláne ilyen hosszan), mikor rég megtanultam, hogy a világon semmi értelme. Rengeteg ok van, ami miatt lehet szidni a Bethesda-t (joggal!), de a világokban amiket létrehoznak mibdig öröm elveszni, felfedezni a titkait. Ebben ugyanis a legjobbak között vannak, nem véletlenül van kismillió "insane details" meg "things you missed" videók a Youtube-on a Skyrimről. Én is pár hónapja vittem végig újra PS-en, 183 órán át azért csak lefoglaltak az "ugyanolyan" dungeonok a "~25 ellenféllel".
62.
Fata Morgana
#61: Az ODST meg sem említem mert játékok tucatjai vonulnak sírva-ríva a saroba.
61.
Fata Morgana
#59: Kár magyaráznod ezeknek a "hatalmas" gamer-eknek akik a napjaik felét itt töltik a Gamekapocs-on ahelyett, hogy az állítólagos hobbijuknak hódolnának.
Bizony hogy vannak a Skyrim-ben hatalmas dungeon-ok, volt hogy 1 napig bolyongtam az egyikben mire kitaláltam.
A Witcher3 alkotói pedig leplezetlen állították, hogy rengeteget ötletet merítettek a Skyrim-ból, ők intelligensen nyilatkoztak nem is proli módon.
Az az igazság, hogy legyen bármennyire jó egy játék ha kicsit is képbe kerül, mindig megjelenik pár megmondó emberke akik azt képzelik ha hangot adnak a véleményüknek akkor ők az atyaúristenek. Persze, teszik ezt több kommenten keresztül.
Szokta mondani itt némelyik "nagyokos" hogy egyes játékokhoz kell valami "érzelmi intelligencia" (remélem jól idéztem a nemlétező fogalmat), én inkább azt vallom, hogy egy kicsit gyerekké kell változni mikor az ember egy rpg játékkal játszik és minő sokrétű és határtalan a "gyermeki" képzelet (persze a nagyon komoly megmondóké nem hiszen ők komoly felnőttek )pótolja a játék valamennyi hibáját hiányosságát.
A lényeg aki tolta a Skyrim-el az tudja hogy 2011-ben nem igen volt igazi ellenfele, és ma is rengeteg ember játszik vele, Bethesda ever...
60.
adamsfamily
#57: Az a 25 alsóhangon 50.De nyugodtan keress rá.
59.
kryszisz
#57: Akkor ez az állítás igaz úgy nagyjából a világ összes open world RPG-jére, csak mondom. Ergo nem létezik jó játék ebben a műfajban. Legalább most már ezt is tudom. Amúgy meg a Mass Effect 3-ban volt vagy 5 féle ellenfél, érdekes módon amiatt mégsem nyivákolt senki, csak a befejezésen tudtak pörögni.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...