A Bloomberg jelentése szerint a CD Projekt RED változtat az iparban már megszokott struktúrán, miszerint a fejlesztőcsapat tagjai csupán akkor kaphatnak extra anyagi kompenzációt a munkájuk után, ha a végtermék kiemelkedően jól teljesít a kritikusok körében. Ezt a lengyel stúdió eredetileg egész egyszerűen oldotta meg; a Cyberpunk 2077-nek 90 pontot kellett volna elérnie a Metacriticen, s habár a játék a cikk írásakor éppen ezen a határvonalon áll, a fejlesztőknek a továbbiakban mégsem kell aggódniuk emiatt.
Márpedig izgalomra lehetett okuk bőven, hiszen amellett, hogy a játék rengeteg buggal és technikai hibával került piacra, annak konzolos változata kifejezetten gyengén szerepelt látvány és teljesítmény terén, főképp az előző generáció alapgépein. Az eddigi tesztek java márpedig a PC-s verzióra fókuszált, a konzolos változatról szóló cikkek még csupán most szállingóznak be, és igen valószínű, hogy ezek a kritikák kevésbé lesznek elnézők.
Akárhogy is legyen, annyiban valószínűleg megállapodhatunk, hogy nem túl egészséges szokás az, ha a fejlesztők anyagi kompenzációját idegen kritikusok összesített véleményéhez láncolják, általában akkor is, ha egy adott fejlesztőnek a gyakorlatban semmi köze nincs az őrületes crunch mellett készített játék technikai oldalához.
Ami pedig a lengyel csapat tagjait illeti, mi mindenképpen örülünk annak, hogy megkapják a kemény munkájukért járó bónuszaikat. Kétségtelen, hogy a Cyberpunk 2077-re ráfér még néhány kör polír, de azt senki nem vitathatja, hogy egy hatalmas méretű, elképesztően komplex játékról van szó. Ne feledjük el, hogy annak idején a The Witcher 3 is kétes állapotban került piacra, később azonban mégis minden idők egyik legnagyszerűbb szerepjátéka vált belőle.
Amúgy az ilyen csórt autókkal érdemes megállni az úton, mert a béna dugó, ami lesz tőle segít őket megtalálni később és ezeket nem lehet hívni, mint a saját kocsikat.
(slap)
"Én örülök, hogy van egy hatalmasproblémázó réteg, aki veri az asztalt. Ilyen szinten nem lehet kiadni egy tripla A-s játékot. De sajnos szerelmes lettem ebbe a szemétbe, és mindent gyakorlatilag háttérbe szorítok ezért.
Ez egy mestermű, és egy trágyadomb keveréke. Nagyon remélem, hogy pár hét és rendbeteszik a játékot, mert az a tartalom, és szellemi érték, ami ebben a játékban benne van, kár lenne vesznihagyni. "
Egyébként meg szerintem olvsgass kicsit a témában mi mennyibe kerül hw fornton, pl az objektummennyiség kb a legolcsóbb minden közül.
De majd biztos jól megmondod, hogy a cry engine meg az unreal is szar, mert Te olyan hozzáértő vagy, hogy az egyik kezedett a fenekedbe dugva jobbat írsz 5 perc alatt.
A legnagyobb baj, hogy tényként írkálsz hülyeségeket és vannak akik ezt el is hiszik Neked.
https://youtu.be/ArxeEVnqB4Y
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.