Megalakult a That's No Moon Entertainment

  • Írta: Baloo
  • 2021. július 28.
  • Homo Nobilis
A Naughty Dog, az Infinity Ward, a Sony Santa Monica Studio, az Electronic Arts és a Bungie stúdióiból kivált veteránok alapították meg a That's No Moon Entertainmentet, ami tripla A-s játékok gyártásával foglalkozik majd a jövőben.

Az öreg Obi-Wan Kenobi híres mondata ihlette a névadáskor az új That's No Moon fejlesztőstúdiót, ahol több olyan neves videojátékipari veterán helyezkedett el, akik korábban a Naughty Dognál, az Infinity Wardnál, a Sony Santa Monica Studiónál, az Electronic Artsnál, és/vagy a Bungie-nál dolgoztak.

A csapat kifejezetten AAA-címek fejlesztésében utazik majd, az első ilyen projekt kreatív rendezője pedig Taylor Kurosaki lesz, aki korábban a Naughty Dognál és az Infinity Wardnál is tevékenykedett már, mint narratíváért felelős vezető. Jacob Minkoff a rendezői székben foglal majd helyet, aki ezelőtt vezető játékdizájneri posztot töltött be a The Last of Us, illetve a Call of Duty: Modern Warfare és a Call of Duty: Infinite Warfare munkálatai során.

A That's No Moon alapításában szintén részt vett még:

  • Michael Mumbauer, a PlayStation's Visual Arts Group exvezérigazgatója
  • Tina Kowalewski, a Sony Santa Monica Studio volt termékfejlesztési igazgatója
  • Nick Kononelos, aki az EA-nél látott el vezető fejlesztői feladatokat
  • Barry Genova, aki a Bungie egyik vezető mérnöke volt
  • George Allison, aki pénzügyi vezető volt a PlayStationnél
10.
br1Koo
#8: Sikerült megérteni a lényeget..
9.
kryszisz
#8: Mondjuk ha már Crytek, a Hunt - bár elvileg elég hc - kapcsán én még csak jó dolgokat hallottam, legalábbis a játékosbázis áradozik róla, hogy mekkora királyság. Nem úgy a PS4 portról, amiről viszont mindent hallottam, csak jót nem, ezért is nem vettem meg soha, pedig elég jó akciókban szokott lenni. Half Life témát meg szerintem már elengdehetjük, mármint abban az értelemben, hogy az Alyx záró képsorai elég egyértelművé teszik a folytatás érkezését, annak kapcsán nem az a kérdés, hogy jön e, hanem hogy mikor, és milyen platform(ok)ra. Ettől függetlenül persze sz@rjon sünt a Valve, hogy csaknem másfél évtizedig parlagon hagyták a legnagyobb címüket.
8.
crytek
#7: Száz és alatt az a pár db hl game nem igen nagy volumenü..Azok is leültek mint az iszap. Mondjuk a steam bevétele mellett én se erőltetnem meg magam ,de akkor is.

Sosem értettem egyébként ezeket a dolgokat. Oké értem szarásig hozza a pénzt a steam nekik 0 kiadott és készített game mellett is,de hogy egy nagy közösséget ami évek óta akar valami így leszarni.... De ez nem csak a valve-val van így. Ott a Crytek évek óta mindenki térden álva könyörög nekik hogy Crysis 4 vagy új Crysis vagy bármi single fps.. erre ömlesztik azik a foshalmazt csak azt nem amit a nép akar
7.
br1Koo
#6: Ez azért így nem teljesen igaz. Azok szolgálják ki a csőcseléket akik képtelenek a közösség formálására. A Valve is gyárthatta volna a random mapokból összeálló játékokat Half-Life helyett.
6.
Dízel
#5: Nem ők a barmok, hanem a felhasználók, akik ezekkel a szarokkal játszanak és ölnek bele még több pénzt. pay to win az egész jatékosipar uj generációja. Kereslet kinalat, ők csak kielégítik a többség igényeit. Pedig a single player jatékok, kampányok az igazi nagy élmény.
5.
crytek
#3: Nem látok sehova. De ma ha az ember olvas egy új studióról és beleéli magát rá pár napja jön is a hír hogy mmo, free to play és egyéb netes ótvaron dolgoznak..
4.
logic5
Elég ütős brigád. Reméljük a legjobbakat
3.
logic5
#2: Te már megint a jövőbe látsz. Taníts mester... Barom
2.
crytek
Jó hír de 100% multionly lesz megint...
1.
Ghabor76
Sok sikert nekik! Reméljük a legjobbakat és legyenek példa értékű munkáik! :)
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...