Azt már jó ideje tudjuk, hogy a Sony valamiért nagyon nem volt elégedett a Days Gone eredményeivel, pedig most az egykori rendezőnek, Jeff Rossnak köszönhetően kiderült, hogy közel sem lehetett akkora anyagi bukás a játék.
A napokban kiderült, hogy több mint nyolcmillió eladott példánynál tart a Ghost of Tsushima, mire Ross a Twitteren elárulta, hogy a Days Gone-ból a megjelenését követő másfél év alatt szintén elkapkodtak ennyit, ráadásul a PC-s változat premierje óta több mint egymillió újabb példányt értékesítettek Deacon St. John kalandjából.
A játék rendezője elmondta, hogy az eladási mutatók ellenére a Sony menedzsmentje mindig is éreztette a Bend Studios csapatával, hogy számukra csalódás a projekt. Ezek után nem meglepő, hogy a stúdió hiába házalt a stúdióvezetésnél a Days Gone 2 ötletével, a Sony végül úgy döntött, nem kér a folytatásból.
Nem rossz játék csak aki ilyen dead island /dying light azaz lájtos darához van szokva azoknak persze hogy nem tetszik.. Nekem se tetszik a DIRT számozott szériák után a Dirty Rally mivel nem tudok értelmes helyezést elérni
Sokan már csak azért dobják a Days Gone mert a "faszé kell 200 méterenként tankolni a mocit" Ez egy "szimulátor" a többi zombis csak megyek azt lövökhöz képest
De ha jól emlékszem megjelenés után 1 hónappal már félárazták olyan jól fogyott.
Amúgy elég vicces amikor nem tudják mennyi játékot adtak el és ezek akarnak tőlünk pénzt látni...bohócok
Azért az erős, h a DG sztorija jobb, mint a Lou-é.
Imádtam a Days Gone-t. A Sonynál akik eldöntötték h ez a játék ne kapjon folytatást, azoknak van nálam valami, amit szívesen felajánlok elfogyasztásra, de azért na. A game sztorijában az összes valaha létezett és unalomig ismert klisé előjön, amitől néha olyan szekunder szégyent éreztem, h kiújult tőlem a reumám. Én elhiszem sokatoknak a Last of us folytatása egy csalódás, egy kalap szar, és nem azt kaptátok, amit vártatok, de az isten szerelmére, ne egy Days gone szintű sztori legyen már az elérendő szint, mert így az előbb említett játékkal megfogalmazott kritikák is hitelüket vesztik.
Ui. A lopakodó részek borzasztó idegesitoek voltak.
Igazán jlentkezhetnél GK-s szerkesztőnek.
Én pont a TLoU 2. után próbáltam itt valahol megjegyezve, hogy talán az volt a baj. A grafikája a közelébe sem ér, a hordák elnagyoltnak tünnek, a küldetések meg érdektelenek.
De megint csak az én véleményem nem számottevő, mert rossz az összehasonlítási alapom.
De legalább jó tudni, hogy nem csak egy jó jatekelmenyt csesztem el azzal, hogy az előző játék határozta meg erről a véleményemet.
Nem rossz, de nem is kiemelkedő. Nálam 7/10 volt.
Steamen vettem meg, mivel nincsen PS-em szóval későn csatlakoztam a "buliba".
Hogy őszinte legyek szerintem elég lagymatag volt a játék:
A sztori eleinte érdekes, de túlságos túl lett nyújtva:
miután a Ripperekkel végez Deacon, ott tökételes befejezés lehetett volna a játéknak: elhagyja a a Lost Lake telepet, és új élet kezd és Boozerrel szétválnak az útjaik.....de nem
Ehelyett megérkezünk a katonai bázisra, ahol fetch questek sorozatát sózzák ránk ,majd jön egy rakás véletlen egybeesés (pl: random biztonsági őr akivel egyszer találkoztál anno, most valami bandavezér a kutatási bázison, PONT a feleséged dolgozott a víruson stb.), illetve a vége felé már elegem lett a fake-outokból is (Boozer meghal, de mégse, a feleséged meghalt, de mégse stb)
Másik probléma az pedig a karakterek, akik számomra kifejezetten antipatikusak voltak. Boozerből már az elején elegem volt, hogy babusgatni kellett, illetve hogy 2 percenként felhívott valami baromsággal, a többi telepessel egyetemben akik szintén imádtak rádión keresztül zaklatni.
Gameplay terén is elég idegesítő volt, hogy az új küldetéseket mindig akkor adták ki, amikor már a térkép másik felén voltam. Ez "Hard II" beállításon, ahol nincsen fast travel.
Végül pedig nem tudom mit csináltak a hang technikusok, de elég vegyes volt a minőség: Deacon mindig üvölt, még akkor is ha a beszédpartnere fél méterre volt tőle. Szerencsétlen színésznek nem adtak normális intrukciókat vagy mi?
De hogy valami jót is mondjak a horda szekciók kifejezetten tetszettek, pláne az Old Sawmill-nél levő rész.
Összegében nekem a tipikus "meh" kategória a játék, szóval sequel bait a végén ide vagy oda nem érdekel a folytatás.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.