Megvan, ki vásárolja fel a Quantic Dream csapatát?

  • Írta: Shifty
  • 2022. április 1.
  • Pletyka
A mindig jól értesült Tom Henderson legújabb információi szerint sikerült vevőt találnia a Heavy Rain és a Detroit: Become Human játékokat fejlesztő francia Quantic Dream csapatának.

A francia Quantic Dream még 2019 elején jelentette be, hogy szeretné saját kezébe venni játékai kiadását és finanszírozását, így függetlenedni szeretnének a Sonytól, és más platformokon is megjelentetik játékaikat. 

Ez a lépés részben annak a tőkeinjekciónak volt köszönhető, amit a kínai NetEase pumpált a stúdióba, miután a kínai óriás kisebbségi részesedést vásárolt a cégben. Nagyon úgy néz ki, hogy ez a megállapodás hamarosan szintet lép, ugyanis az iparági körökben mindig otthonosan mozgó Tom Henderson ezúttal arról számolt be a Twitteren, hogy a kínai NetEase teljes egészében bekebelezné a francia csapatot. A tárgyalások állítólag hónapok óta tartanak, de az nem világos, hogy sikerült-e már megegyezni, vagy nem.

A Quantic Dream egyébként a Sonyval kötött háromjátékos PlayStation-exkluzív üzlet lejárta után már eleve úgy keresett befektetőket, hogy lényegében kiárusította volna a stúdiót, vagyis nem lenne meglepő, ha végül tényleg összejönne az egyezség.

A Heavy Rain, a Fahrenheit, a Beyond: Two Souls és a Detroit: Become Human játékokat fejlesztő csapat jelenleg egy Star Wars-játékon, az Eclipse-en dolgozik.

12.
12.
Aanash
Csak a Detroittal játszottam, az fasza volt.
Kíváncsian várom mit hoznak ki star warsból.
11.
11.
Venator
Heavy Rain, Fharenheit örök klasszikus a tobbi felejtheto
10.
10.
HMoody
Zseniális játékokat készítettek mindig! :D
9.
9.
C0m1n65un
Én is azok közé tartozom, akiket egyedül a Fahrenheit-el tudtak lenyűgözni, de azzal nagyon. A Heavy Rain-re éveket vártam, és rávetődtem amikor PC-re is megjelent, de nem tudta fenntartani az érdeklődésem, pedig én alapvetően szeretem az interaktív filmeket. Az utolsó két játékukkal sem sikerült nagy reformot létrehozni, ráadásul sok egyéniség/egyediség sem volt bennük. Mindenestre sok sikert kívánok a cégnek az új környezetben.
8.
8.
Yanez
Ez egy ilyen műfaj és nem csak ők készítenek hasonló játékokat, de az ő alkotásuk mindenben a toppon van, ami a zsánert illeti.

#3: A tapasztalat, ergo kritikák és a játékosok zömének elégedettsége azt mutatja, hogy eddig is folyton jó játékokat készítenek. Az úgy rendben van, ha neked nem gyere be, attól az még nem lesz automatikusan rossz game.
7.
7.
JohnSpartan
#1: Nem teljesen èrtek egyet ezzel! Èn vègig vittem 2x a Beyond two souls-t, 2x a Detroitot ès mind 2 kiváló interaktív játèk volt egy egèsz korrekt törtènettel. Mondhatnám hogy klisè mind2 törtènet de, akkor szinte bármire rávèshetnèm ezt a bèlyeget manapság. A Beyond mèg egy nagyon cső egyenes story-t kapott ahol nem volt túl sok befejezès lehetősèg de, a Detroit-ban már rengeteg szálat kapott a vège. Nyilván nem teljes játèkok ezek hanem interaktív mozik de, attól mèg egy teljesen új műfajt teremtettek ezekkel. Az a legnagyobb bennük hogy a karakterek sorsa rajtad áll szerintem. Ha elbaszol valahol valamit az könnyen egy karakter èletèbe kerülhet. Így vègül is a te kezedben van a törtènet vègkimetele. Talán ettől voltak olyan izgalmasak. Persze ez is valakinek bejön, valakinek meg nem de, nem voltak szarok! Ennyi!

Ha szar játèkot kène mondanom ami semmire nem jó csak arra hogy a hátamat meg vakarjam a tokjával az az új Fast and furious játèk pl. Nah az biztos egy veretes szar. De sorolhatnám mèg mik voltak tènylegesen szarok... Egy R6-ra sem mondom azt hogy szar, pedig legszívesebben kibasznám a kukába azok után amit műveltek vele. De nem szar...
6.
6.
nemfontos
#3: Azért beszéltek annyit a star wars -ról amiből vélhetően nincs még kész semmi, mert ezen a piacon így kell felkínálni magad. "ilyet fogunk majd csinálni, gyere és vegyél meg". Ez az üzenet.
5.
5.
nemfontos
#3: A fahrenheit -nek a története is jó volt. Ott az író jobban dolgozott.
4.
4.
nemfontos
#2: Hát nem tudom... az a robotos volt talán a mélypont. Ócska történet, rettentő átlátszóan idióta üzenetet csomagoltak hozzá, és pont ugyanúgy szinte semmit nem kellett csinálni benne.
Ha ennyire filmet akarnak forgatni, akkor tegyék azt. De ez nem játék.
3.
3.
GemForge
#1: Teljesen egyetértek veled, az Omikron és a Fahreheit után nem tudtak kilépni az inetraktív film csapdájából. Aki azt szereti, az a produktumaikat is szereti. Engem viszont inkább frusztrálnak a játékaik. Pedig a marketingnek és az ígérgetésnek hála, többet is végigjátszottam, de valami mégis mindig dobta a hibát. Talán a valódi interaktivitás hiánya és a frusztráció, hogy vajon azt a választ adom-e, ami a készítők szerint logikus konklúzióként abba az irányba tereli a történteket, amelybe valóban szerettem volna.
Valahogyan a Fahrenheit mégis tetszett, ott éreztem az innovációt, aztán a külcsíny polírozása közben valahogy eltűnt a valódi innováció, amely a későbbi játékaikat valóban emlékezetessé tette volna.
Viszont az ajnározás meg akkora a cég körül, mintha a világtörténelem legjobb játékai fűződnének a nevükhöz. Hát ez közel sincs így sztem, szóval bánom is én, hogy ki veszi meg őket!
De persze ki tudja, lehet hogy egyszercsak valóban készítenek majd ismét egy jó játékot...
2.
2.
Zisten
#1: Nem mondanám, hogy szar játékokat csináltak... SŐT... nagyon is jók voltak.

Az, hogy hogyan fog haladni a szekerük majd az idő eldönti.
Legjobb példa az Insomniac Games.
Amint kiléptek a Sonytól... eltüntek, mint szürke szamár a ködben.
Amint visszatértek hoztak egy Spidermant és ott vannak a toplista élén.
Meglátjuk most a Quantic Dream felragyog vagy letünik.
1.
1.
nemfontos
Ócska játékokat készítettek mindig, ahol nézek egy filmet, és néha megnyomom a kört vagy a háromszöget... Mint a lapozgatós regények. Egyedül a legelső művük, a fahrenheit volt érdekes. Minden esetre akkor ment nekik a szekér, amikor a sony istápolta a csapatot. Idióták voltak hogy nem maradtak ott.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...