Kojima már megint a lehetetlent ígéri

  • Írta: szlav
  • 2022. október 26.
  • Homo Nobilis
Link másolása
Jól tudjuk, hogy Hideo Kojima a csillagokat is képes leígérni az égről, a japán játéktervező pedig most sem hazudtolta meg magát. Az állítása szerint az új játéka alapjaiban változtathatja meg nem csak a játék-, de a filmipart is.

Geoff Keighley jóbarátja, Guillermo del Toro harcostársa és a postásszimulátorok atyaúristene, Hideo Kojima szeret nagy kijelentéseket tenni, és részben pont ezért szeretjük őt. A legendás japán játéktervező ezúttal a The Guardiannek adott interjút, így csak természetes, hogy szóba került az is, hogy mi lesz az immáron hat éve függetlenül, a Kojima Productions élén fejlesztő úriember következő nagy dobása.

Azt már tudjuk, hogy több játék is készül Kojima kezei alatt: májusban lebukott a Death Stranding 2, ott van az Elle Fanning arcával teaselt projekt, na meg az Overdose címen emlegetett titokzatos horrorjáték. Abban nem lehetünk egészen biztosak, hogy melyik fejlesztése kapcsán dobta be ezt a mondatot az úriember, de valószínűleg az Overdose-ról lehet szó:

"Ez a játék szinte olyan, mintha egy teljesen új médiumot képviselne. Ha minden sikerül, akkor teljesen a feje tetejére állíthatja a dolgokat - nemcsak a játékiparban, hanem a filmiparban is."

10.
10.
SgtEversmann
#4: Én meg pont a felnőttesebb játékokat igénylem. Adjon egy élményt, jó sztorit. Olyat, amilyet még nem láttál sose. A 120. COD már elég unalmas.
9.
9.
demeterf2
D.S. rohadt jó lett! Posta szimulátor igen. Viszont azt olyan minőségben és játékmechanikával amit soha nem csinált még senki.
Ennyi erővel a Gran Turismoban csak mész a pályán, a Fifaban egy labdát rugdosol és pluszban kártyákat nyitol, Tekkenben nyomkodod a gombokat és csak verekszel stb....
És ezeket mind lehet élvezni.
7.
7.
logic5
Pont olyan, mint orbán, ígér mindent, a végeredmény meg lóf@sz :D
5.
5.
JohnSpartan
#4: Pontosan, ahogy írod! Egy játèk elsősorban játèk legyen mint sem film. Nincs azzal baj hogy ha sztori központú egy játèk de, ha a gameplay szar akkor az már nem játèk. Nálam kivételt képeznek az olyan játèkok mint a Beyond two soul, Ditroit vagy az Until Down! Mert azokban lehet hogy a gameplay nem eget verő de, az hogy te rajtad múlik a történet vègkimenetele rengeteget húz a teljes összkèpen.
4.
4.
Heldengeist
#3: Kojima mindig inkább filmes volt, mint játékfejlesztő. És ahogy az idő előre haladt, egyre inkább a filmes irányba tolódott el. Már a Guns of the Patriotsnak is kb. 40%-a cutscene volt.

A magam részéről úgy vagyok vele, hogy ha egy játék azt érezteti velem, hogy a gameplay a történet útjában van, nem pedig a történetmesélés eszköze, az egy szar játék. Ez az egyik legfőbb oka annak is, hogy gyűlölöm a 2013-as TR rebootot (megj. igen, tudom, hogy ahoz Kojimának semmi köze).
3.
3.
JohnSpartan
A Dead Stranding mai napig ott van hogy bármikor vègig tudnám játszani mivel már a PS Premiumban is benne van de, nem vesz rá senki hogy neki fogjak mert a sztorin kívűl a játèk egy totál dög unalom.

Ha neki az ilyes fajta játèkok innovációnak számítanak elèggè el van tèvedve a csóka...
2.
2.
Nothing
Anno a MGS2 promóját is ezzel dumával indította, így kezdődött a Rising: Revengeance fejlesztése, aztán a Death Stranding-et is, mint "világmegváltó szórakoztatóipari reneszánsz" harangozta be, vagyis Kojima jó 20 éve készül "feje tetejére" állítani a világot...aztán szerencsére mindig kiderül, hogy csak egy nagy dumás producer, nem pedig olümposzi istenség.
1.
1.
markoci555
mivel az alapok nagyon rég le vannak fektetve mindenhol, nem lehet akkorát dobni mint régen, így csak valami technológiai dologra tudok gondolni, pl ilyen motion capture-höz kapcsolódó cuccra, mert ha ez szimpla játékmechanikára utal, vagy a két médium ötvözése, amit már mások régen megcsináltak, akkor itt durva pofára esés lesz ilyen kijelentések után
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...