Van rá esély, hogy a S.T.A.L.K.E.R. 2 úgy nézzen ki, mint amikor bemutatták

  • Írta: zoenn
  • 2023. szeptember 5.
  • Érdekesség
Link másolása
Sok rajongó csalódottságának adott hangot, amikor meglátták, hogy a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl nem néz ki olyan jól a gamescomos trailerben, mint a 2021-es E3-as előzetesben.

Már a GSC GameWorld csapata sem tagadja, hogy történt némi grafikai butítás a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyllel, hiszen a legutóbbi előzetes alapján a lövölde nem néz ki olyan jól, mint amit a bemutatásakor, az E3 2021-es trailerben láttuk. Sok rajongók csalódott is volt a nyilvánvaló downgrade miatt, azonban a fejlesztők ígéretet tettek, hogy ez változni fog - a jobb irányba!

A stúdió PR menedzsere, Zakhar Bocharov az IGN-nek adott interjújában elárulta, hogy a játék tartalmai már elkészültek, innen már arra törekednek, hogy a S.T.A.L.K.E.R. 2 olyan jól nézzen ki, mint ahogy a 2021-es kedvcsinálóban láttuk. A srácok továbbra is úgy gondolják, hogy "megvalósítsák ambícióikat, és megmutathatják a világnak, hogy mire is képesek valójában.".

Kíváncsian várjuk, hogy a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl végleges változata megközelíti-e azt, amit a GSC eredetileg bemutatott, vagy egy olyan nem várt helyzetbe csöppen, amibe a Ubisoftnak már többször beletört a bicskája - többek közt a The Division kapcsán.

12.
12.
FreeKatana
#11: Minden játéknak jót tesz egy szintig a realizmus, és nem csak a fegyverekre vonatkozóan. Akkor van baj, ha már elfelejt játék lenni, vagy rosszul használjuk a kifejezést. Az előbbitől nem annyira félek egy Stalker esetében, de ez a füst minden, csak nem valósághű.
Ez pont olyan, mint a RE játékok remake változatai. Pl a 2. rész: Gyönyörű, hihetően ábrázolták, még wc is van a rendőrségen, és kivágtak minden cheesy pillanatot, ami megzavarhatja a komoly hangvételt (vele együtt a legtöbb elemet, ami a Resit azzá tette, ami). Aztán a nagy realizmus mellett csillió fejlövés kell egy mezei zombi kifektetéséhez, túlélő horror címen. Ráadásul a wc megalkotása elvette minden erőforrásukat, így villanykapcsolót már nem tudtak beprogramozni. Emiatt járjuk vaksötétben a folyosókat. Ja, nem azt a horrorhangulat miatt. Sötét van, féjjéé!

Szóval, ahogy mondod. Minimálisan. Nagyon jó példa erre a régebbi részek beragadó fegyver jelensége. Egyszerű, becsülendő ötlet, és emellett jól megvalósítható. Felőlem amúgy füstölhet, mint a gőzmozdony, csak akkor nézzen ki rendesen. Tegye azt "realisztikusan". Mert érdekes módon addig nem okádja a füstöt minden nyílásból, amíg tart a sorozat, csak utána gurgulázik egy csíkocska a csövön kifelé. A szél, mint olyan nincs rá hatással. Tökéletes szögben száll felfelé a szabályos füstcsík, egyedül a karakter mozgására reagál némileg. Az első trailerben (ami ide is be van ágyazva) még elfogadható szinten volt, de a 23-as downgrade editionben már kuka az egész. Ez az összkép, ami zavar engem, nem a tény, ahogy viselkedik a fegyver.
U.i.: Remélem lesz Gauss formájú hajcsat is.
11.
11.
Lorthirash
#10: szerintem ennek a játéknak jól áll ez ha próbálják minimálisan realisztikusra venni a fegyvereket.
Ez nem egy kompetitív játék.

A nagyobb baj hogy az új trailer grafikailag meg se közelíti a korábbi trailereket, nagyon jó lenne ha ez csak valami series s trailer lenne, mert ez így picit kevés most.
10.
10.
FreeKatana
#9: Ahogy nézem ennek a megvalósítást, nem véletlenül. Majd inkább 20 év múlva a tökéletes füsteffektek megvalósítása után. Amúgy se kell annyira realisztikusra venni, elvégre egy olyan csernobili zónában játszikázunk, ahol varázslatos ereklyékre lehet vadászni, és mutáns állatok meg anomáliának nevezett wtf jelenségek vannak minden sarkon. Jobb híján pedig vodkával enyhítjük a radioaktív hatásokat. Szerintem ennek fényében belefér, ha ilyet beáldozunk a szórakozás oltárán. Vagy ha már ennyire, akkor sz*rnunk meg hugyoznunk is kelljen ám, minden más szükséglettel együtt. Aztán szedegethetjük a leveleket, ha elfogy a papír. Alig várom, hogy választhassak: Szerzünk egy ollót és intézhetjük okosban, vagy meglátogatjuk a helyi wannabe fodrászt Rostokban, mert a hónapokig tartó kolbászolás közben dolgozó nvidia dinamic hairworksnek köszönhetően korlátozódik látásunk a szemünkbe lógó hajfürtök miatt. Hardcore szivárványoknak a dragunov formájú hajcsat is opció. Hátránya hogy a maximum négy artifact foglalatból egyet elfoglal, viszont kompatibilis a mama's beads artifacttel.

Továbbra is remélem, hogy inkább jó játékot készítenek, mint élethűt.
9.
9.
KratoS
#3: Nem lőttél még éles fegyverrel igaz? Minden játékban kevés a füst ami a fegyverekből kijön. Itt is kevés.
8.
8.
Extol
#7: Ez szerintem is így volt
7.
7.
crytek
#6: Technikai adatokból kb a létező legbugosabb engine jelző maradt meg.. szerintem fapados volt a kinézete. A 3 évvel korábbi Far Cry na az kinézet akkor valahogy az valóban az akori top volt ,nem ez a stalker. De kinek mi , csak engem ne akarjon győzkődni senki :)
6.
6.
Extol
#5: Ha nem is vagy egyforma a technikai adatok magukért beszélnek
5.
5.
crytek
#4: Szerinted az szerintem meg gyenge volt már akkor is.Szerencsére nem vagyunk egyformák :)
Be is tett volna ha nekem ez 2007ben top grafika lett volna
4.
4.
Lorthirash
#1: Oriási hülyeség amit írtál amikor megjelent a stalker elég top kategória volt.
3.
3.
FreeKatana
Meglátjuk. Legalább ezzel elismerték, hogy félig kamu, kiszépített videót mutattak az E3-on. Ha már hoz egy Metro Exodus Volga szintet Stalkeresítve, akkor boldog leszek. Viszont a füstölgő puskacsövekkel kezdjenek még valamit, mert az rohadt béna, hogy kettőt lősz és gyárkémény.
2.
2.
Ooorky
#1: Amennyire én emlékszem megjelenéskor az eredeti Stalker eléggé odabaszós volt.
Sajnos gépigényben is.
1.
1.
crytek
Adják ki a gc demot legyen min csámcsogni.Nem mellesleg a régi stalkerek se a grafikával hodítottak
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...